Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיצוי לכל בעלי ה DSG 7? אמיתי?


מיכאל ג׳ון
שימו לב! השרשור הזה בן 1360 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שוב העניין הוא שלא צריך לשנות את סגנון הנהיגה מהרגשה , צריך לשנות את סגנון הנהיגה כי ככה עובד הגיר דומה לגיר ידני, וכמו שבגיר ידני אף אחד לא מצפה שתיסע על חצי קלאץ' בכל פקק ותגמור אותו . גם בגיר רובוטי אתה לא אמור לנסוע בפקק עם דוושת הבלם לחוצה חלקית, ולהתקדם בחצי קלאץ' . שוב יש כאלה שזה יהיה דיל ברייקר מבחינתם , למרות שתהרגו אותי מה כזה נורא בפקק להעביר את הגיר למצב s  ולשמור מרחק, ולא להידבק לתחת של הרכב שמלפני . כן אני יודע יש קקות שנדחפים ומנצלים כל ס"מ בפקק שיבושם להם..  

או לא לצאת מהרמזור כמו וין דיזל בסרט של מהיר ועצבני 

אלה דברים שלי אישית ממש לא מפריעים, ואני נהנה מהגיר הזה ואני ממש לא חרד לגיר ופוחד להיתקע כל נסיעה עם הרכב . פשוט נהנה מהדרך ומהרכב . 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שי - אבל למה אף אחד לא מציין את זה במעמד הרכישה? במעמד נסיעת מבחן? במעמד מסירת הרכב? (אני מדבר על התנהגות נכונה לגיר)

אני היד הראשונה ולא זכור לי שדיברו איתי מתישהו על זה במהלך אחד השלבים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים איתך שצריך לציין את זה, ומבחינתי זו צריכה להיות חובה. וגם כתבתי את זה באחת ההודעות פה, לדעתי אחת הסיבות שהם לא מציינים את זה , זה בגלל שכנראה הם פוחדים שזה יפגע להם במכירות . לא יודע אם זה באמת נכון אבל זה ההימור שלי.

דרך אגב בתקופה שקיבלתי את הרכב, פתחתי את ספר הרכב כי למרות שאני מדוע לעניין ולצורה שצריך לנהוג עם הגיר הזה .באמת עניין אותי אם מצוין על זה משהו, ושם כתוב שמומולץ להימנע מזחילה, ושבמצבים מסוימים עדיף להעביר את הגיר למצב ידני\ספורט (לדוגמה בפקק).

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, eitanuch כתב:

אני כן מאשים את אותם אנשים. לפעמים המשתמש כן אשם.

לא חסרים אנשים שמתלוננים שהטלפון שלהם שביר ושהמסך של המכשיר שלהם נשבר להם כל הזמן. יש אנשים שהם פשוט משתמשים גרועים. אין מה לעשות. זה מה שקורה אם זורקים את המכשיר על הריצפה. זה גם מה שקורה אם זורקים את הרגל על הגז - הורסים את הרצועת טיימינג, את ההילוכים ומה עוד?

 

לי מעולם לא נשבר פלאפון. .טפו טפו טפו נוהג בגולף 2016 שאצלי כבר שנתיים, בעלת DSG ולא היו בעיות.

אם בקרב אותם זורקי טלפונים רק חלק מהדגמים היו נשברים, לעומת אחרים שלא נשברים, אז אותם הדגמים השבירים הם פגומים בלי קשר ללקוח. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי tepic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, admtaynov13? כתב:

זה כמו שתגיד שכל המדינה מטרילי פיג'ו סיטרואן כי רובם נגדם. ובלשון המטעה כמו שDSG עוד כשיצא היה לו יותר בעיות ועם הזמן נפתרו ככה גם פיג'ו סיטרואן שעברו לגירים יפניים ואין כבר בעיות אבל מה לעשות שזוכרים להם את זה, איפה הימים ב07 08 09 שאתה יוצא מהחברה עם גיר DSG ואחרי כמה קילוטרים אתה שומע אותו דופק ועושה בעיות, למה את זה לא זוכרים אחח.

בכל מקרה, DSG זה מדהים, זה חסכוני זה זריז זה כיפי, רק חבל שאתה חוסך כסף בתחנות דלק ומוציא אותם במוסכים סוף שנה בין אם זה קלאצים חדשים או מוח גיר, שלא נדבר על מנועי 1.8 שסבלו מבעיות מותחן רציניות שפשוט נשבר וכל הלחץ היה על קפיץ מסכן שלא עמד בעומס והמנוע קרס בתוך עצמו.

זה היה גם בסיאט וסקודה, אהה סליחה הם בעצם יצרן "גרמני".

 הכל טוב, אבל יש גם גירים פלנטריים שהם כל מה שייחסת לגיר הרובוטי, אבל בלי הגימגומים וחוסר ההחלטיות שגם הם חלק מובנה בהתנהגות של האחרון וכל זה מבלי להכנס בכלל לשאלת האמינות והוצאות התחזוקה העודפות. אבל מה שמתסכל יותר הוא שבניגוד נניח לרפידות שנשחקות ע"י נהגים עם רגל צמודה לברקסים, כפי שתאר כאן אחד החברים למעלה, לגיר רובוטי יש כאמור אלטרנטיבה הרבה יותר מוצלחת שקוראים לה גיר פלנטרי, לרפידות, ככל שאני יודע, אין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@danniel  הדוגמא היא להתעלמות מהוראות /המלצות יצרן ולא לאופן השימוש.

 

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, danniel כתב:

איפה אפשר למצוא את ההמלצות/הנחיות יצרן האלו?

כאן למשל (בספר הרכב) 

http://www.vwgolf.org/driving_with_an_automatic_gearbox-237.html

 

WARNING

Rapid acceleration can cause loss of traction and skidding, particularly on slippery roads. This can cause you to lose control of the vehicle, which can lead to accidents and serious injuries.
Always adjust your driving style in accordance with the flow of traffic.
Only use kickdown or fast acceleration if visibility, weather, road and traffic conditions permit, and other road users are not put at risk due to the acceleration and the driving style.
Please note that the driven wheels can start to spin and the vehicle can skid if the TCS is switched off, especially if the road is slippery.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

image.thumb.png.e9d24cce82226672323bd38ebd1ee2d1.png

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, zaf כתב:

כאן מצאתי התייחסות מה אסור לעשות, ולאו דווקא בנסיעה קדימה, "זחילה בפקק", אלא דוקא בעצירה בשיפוע, עליה, אסור לנסות לשמור על הרכב במקום ע"י שימוש בדוושת התאוצה, מחשש להתחממות הגיר וגרימת נזק.

If you stop the vehicle on an incline, do not attempt to stop it from rolling back by depressing the accelerator while a position is still selected. The automatic gearbox could overheat and be damaged.

מעבר לזה, לא מצאתי התייחסות לשימוש "נכון" בגיר ה-dsg, באף אחת מההפניות או הציטוטים.

 

מעולם לא ניסיתי להסביר לאישתי איך לנהוג נכון עם הגיר שברכב שלה. מכרנו בינואר האחרון גולף שנת 2015 עם כ-90k ק"מ רובם בתוך ירושלים, עם מצמדים ומוח מקוריים.

גם ברכב החדש שלה, שמצוייד בגיר זהה, אין לי כוונה "ללמד" אותה איך להשתמש בו. יש לה רכב "אוטומט".

זה הרכב הרביעי שלנו עם גיר dsg7.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים ומחזק.

אגב, שמירת הרכב עומד בעליה, על ידי המצערת ולא הבלמים, תגרום להתחממות קיצונית  בתיבת הילוכים פלנטרית בסופו של דבר ובלאי מואץ. 

בקיצור, שוב הנחית אזהרה גנרית. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, tepic כתב:

אם בקרב אותם זורקי טלפונים רק חלק מהדגמים היו נשברים, לעומת אחרים שלא נשברים, אז אותם הדגמים השבירים הם פגומים בלי קשר ללקוח. 

 

 

 אני מעדיף להניח שאתה ציני. אם טלפון אחד שביר יותר, זה לא הופך אותו לפגום. מה שאתה אומר זה כמו לטעון שהמבורגר לא טעים כי הוא נפל לסועד על הרצפה ומי שאשם זה השף...

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1360 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...