Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי שלושה סוגי צמיגים אשמח לייעוץ איזה צמיגים הכי מומלצים

גודל הצמיג שלי הוא 195/65/15.

- הצמיג הראשון הוא Goodyear  EfficientGrip Performance מאתר   https://www.itire.co.il/catalog.php?id=1073 הצמיג תוצרת טורקיה

- הצמיג השני הוא ZE310

- הצמיג השלישי הוא של DUNLOP מאוטו דיפו

 

 

פורסם

שלום,

יש במידה הזאת עשרות דגמים.

תרשום בבקשה מה התקציב, כמה קילומטרים הרכב צפוי לנסוע בשנה ומה אתה מצפה מצמיגים בסדר עדיפות כלשהו ( שקט, נוחות, אורך חיים, שקט, אחיזה, חסכון בדלק ).

וגם מה קוד מהירות הרשום ברישיון הרכב. ( T/H/V ).

לגבי מה ששאלת - Goodyear הייתי מעדיף לא תוצרת טורקיה, falken ze310 צמיגים בסדר גמור - נותנים תמורה טובה לכסף.

Dunlop, אם זה דגם FM800 הייתי מעדיף משהו אחר.

 

אמי אישית לרכב שלך הייתי משקיע וקונה Michelin Primacy 4.

נוחים, שקטים ומחזיקים הרבה קילומטרים. במידה שלך הם לא יקרים כל כך.

 

https://tires4u.co.il/tire-service?tire=4865&cs=1&diameter=5&aspectRatio=15&width=17

 

 

שים לב שבלינק זה קוד מהירות H.

במידה ורשום ברישיון הרכב , צריך לחפש רק קוד V. אם רשום H, מותר גם V וגם H ( עדיין אסור T ).

 

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני עדיין ממליץ לך ( מניסיון אישי) למצוא Michelin Primacy 4.
לא רשמת מה קוד המהירות, אם זה H, יש לך את הצמיגים בתקציב ( מה שרשום בלינק ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 34 דקות, Chai101 כתב:

האוטו עושה בערך בשנה 19000 ק"מ התקציב הוא עד 1200 ש"ח 

אני מעדיף אחיזה, שקט, נוחות וחסכון בדלק

קוד המהירות הוא H

פורסם

מאיפה אתה?

לפני חודשיים קניתי את הדגם הזה של מישלין בראשון לציון ( הצמיגיה הכי זולה בלינק "צמיגי אור" ).

מאז גיליתי שיש ברכב שלי רעשי רוח מהמראות ( לפני זה לא שמעתי אותם) בגלל שרעשי כביש נעלמו מרגע החלפת הצמיגים. הרכב מרגיש כאילו נוסע על שטיח.

ולפני זה היו גם צמיגי מישלין ( אנרג'י סייבר ) במצב סביר.

 

אני מכיר את הרכב שלך, נסעתי בכזה כמה פעמים - כדאי מאוד לקנות צמיגים רכים ושקטים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...