Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2190 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם . 

ברשותי סקודה סופרב 2012 1.8 טורבו . 
הרכב פתאום מתקשה להאיץ ובנסיעות ממושכות מתעייף יותר . 

דולקת אצלי נורת צ'ק אנג'ן : הייתי במוסך צמפיון בראשון לציון , אמרו שצריך להחליף את המיכל פחם .. 
החליפו ועדיין האוטו לא מאיץ כמו שצריך . 
איכות הנסיעה נפגעה משמעותית .

מישהו ניתקל בבעיה הזאת ויכול לעזור ??? 
תודה מראש .

פורסם

מה קוד התקלה?
לאחר החלפת המיכל פחם הנורה עדיין דולקת?
האם הרכב גודש?
בגדול, נשמע שאתה צריך להחליף מוסך...

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

פורסם
לפני 4 דקות, Audi-T כתב:

מה קוד התקלה?
לאחר החלפת המיכל פחם הנורה עדיין דולקת?
האם הרכב גודש?
בגדול, נשמע שאתה צריך להחליף מוסך...

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 


אין לי את קוד התקלה , אבל אוכל לברר אם זה הכרחי . 
נסעתי עם המיכל פחם החדש יום אחד לפני שהגעתי אליהם שוב שיחזירו שוב את המיכל פחם הישן , בזמן הזה הנורה לא נדלקה שוב . 
הרכב לא גודש . 
לאחרונה הופיעה במחשב עוד קוד תקלה שמצביעה על הn80 .

 

פורסם (נערך)

N80 זה לא קניסטר דולף אלא כנראה evap סלונויד.

יכול להיות שה-check engine משאיר אותך במצב של פיצויי למנוע שנוסע עם עודף דלק.

עריכה אחרונה על ידי dorban3
פורסם
לפני 14 דקות, dorban3 כתב:

N80 זה לא קניסטר דולף אלא כנראה evap סלונויד.

יכול להיות שה-check engine משאיר אותך במצב של פיצויי למנוע שנוסע עם עודף דלק.

 

תוכל להסביר ? 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, המחליף כתב:

בדקת את הטורבו עצמו?

אולי נזקק לשיפוץ?


חלק מהמוסכניקים שביקרתי אצלם אמרו לי שהבעיה בטורבו . 
החלפתי טורבו ( מפירוק ) ושום שינוי . 
הטורבו המקורי של הרכב נכנס לפעולה , הבעיה היא שיש משהו שמונע מהאוטו להאיץ כמו שהאיץ לפני כן . 

יש כאלה שאמרו לי שהבעיה כנראה מהסעפת יניקה או מהממיר הקטליטי , מה דעתכם ?
 

עריכה אחרונה על ידי mor99
×
×
  • תוכן חדש...