Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף כניראה שווה כמו זהב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מצחיק אותי שמתייחסים פה לגרסאת ה-1.4 150 כס שכאילו זה מינימום גולף GTI.

 

כל אחד ראשי למכור בכמה שהוא רוצה אפילו אם הסיבה היחידה שהוא מפרסם זה לבדוק את השוק.

 

אין סיבה יותר טובה בעולם להוריד מחיר מאשר שאף אחד לא מתקשר וגם שזה שכבר התקשר הציע 20 פחות ממה שפרסמת, מפה זה שאלה של כמה הוא לחוץ למכור מול כמה אתה לחוץ לקנות.

 

לדעתי השוק ישן עמוק ושבוע לפני מחירון 7, עם הרגשה שכולם חוזרים לסגר קורונה שני וטסטס שמגיע באוגוסט אני הייתי נפטר מהרכב מאשר מגיע למצב שאני מוכר אותו רק בספטמבר

 

גם לא הייתי מסיק מסקנות מקבוצות ומהמצב ביד 2, אני הסתכלתי בתקופה האחרונה על נירו 2017 שכולם מפרסמים ב107 והקבוצת פייסבוק שלהם גועשת כאילו זה רכב עם שוק מטורף. בסוף דיברתי עם כמה שמכרו וכמה שקנו לאחרונה ומסתבר שהעסקאות נסגרות ב-90 אבל כולם מרגישים כאילו 105-107 זה השוק ומתחפרים שם.

 

מה מוסר ההשכל? לא קונים במחיר שלא מוכנים לשלם וצריך סבלנות. אגב הבחור שמצאתי לך שפרסם ב-95 העלה את זה ל-100 כנראה הוא קורא כאן כמה אתה רוצה את האוטו ומיישר קו...

עריכה אחרונה על ידי צ'וצ'ו
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

:king:

פורסם
לפני 1 דקה, צ'וצ'ו כתב:

גרסאת ה-1.4 150 כס הרגילה והמשעממת עם המנוע שהייצור שלו הופסק בגלל הדיזלגייט

 

מה?!

בדיזלגייט היו מעורבים מנועי דיזל. זה מנוע בנזין. אני מניח שההבדל ברור.

ייצור המנוע הזה לא הופסק, חלק מהרכבים עברו למנוע 1.5 150 כ"ס אחרי שהמנוע הזה שירת כמה שנים טובות. המנוע שייצור שלו הופסק היה ה-1.4 160 כ"ס כפול המגדשים (טורבו+סופר). המנוע שאתה מדבר עליו הוא רק עם טורבו. 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

 

לגמרי התבלבלתי בין שקרי ה-emission של פולקווגן במנועים הישנים (למרות שהם הודו שזה לא היה רק מנועי דיזל) לתקנות האירופאיות החדשות שבגללם הם החליפו את ה-1.4 ב1.5.

 

צודק - תיקנתי

:king:

פורסם
לפני 41 דקות, צ'וצ'ו כתב:

אגב הבחור שמצאתי לך שפרסם ב-95 העלה את זה ל-100 כנראה הוא קורא כאן כמה אתה רוצה את האוטו ומיישר קו...

 

זה מחיר מיוחד ל- "פראיירים" של יום שבת.
בתחילת השבוע המחיר יחזור שוב ל- 95,000 ש"ח.

  • אהבתי 3
פורסם

לשלם על רכב יד שניה סכום של 6 ספרות זה מחסום פסיכולוגי שקיים אצל לא מעט אנשים.

לא מדבר על רכב מיוחד,האצ׳בק סטנדרטית.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

הגעתי לקצה היכולת שלי במחינת מחיר. לטענתו יש הרבה מתענינים לכן העלה המחיר. אמשיך לחפש.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

הגיוני מאוד - יש הרבה מתעניינים, לכן העלה את המחיר כדי שלא יהיו מתעניינים.

  • מצחיק 6

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מה עם הטרנדליין? אני חייב להגיד שההבדל מבחינת מנוע בין הטרנדליין למנוע של לקומפורטליין הוא שולי להרגשתי.

 

לגבי האבזור ממש חבל לי רק בעיקר שאין לי את הגג הפנורמי.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
לפני 8 שעות, צ'וצ'ו כתב:

מצחיק אותי שמתייחסים פה לגרסאת ה-1.4 150 כס שכאילו זה מינימום גולף GTI.

 

כל אחד ראשי למכור בכמה שהוא רוצה אפילו אם הסיבה היחידה שהוא מפרסם זה לבדוק את השוק.

 

אין סיבה יותר טובה בעולם להוריד מחיר מאשר שאף אחד לא מתקשר וגם שזה שכבר התקשר הציע 20 פחות ממה שפרסמת, מפה זה שאלה של כמה הוא לחוץ למכור מול כמה אתה לחוץ לקנות.

 

לדעתי השוק ישן עמוק ושבוע לפני מחירון 7, עם הרגשה שכולם חוזרים לסגר קורונה שני וטסטס שמגיע באוגוסט אני הייתי נפטר מהרכב מאשר מגיע למצב שאני מוכר אותו רק בספטמבר

 

גם לא הייתי מסיק מסקנות מקבוצות ומהמצב ביד 2, אני הסתכלתי בתקופה האחרונה על נירו 2017 שכולם מפרסמים ב107 והקבוצת פייסבוק שלהם גועשת כאילו זה רכב עם שוק מטורף. בסוף דיברתי עם כמה שמכרו וכמה שקנו לאחרונה ומסתבר שהעסקאות נסגרות ב-90 אבל כולם מרגישים כאילו 105-107 זה השוק ומתחפרים שם.

 

מה מוסר ההשכל? לא קונים במחיר שלא מוכנים לשלם וצריך סבלנות. אגב הבחור שמצאתי לך שפרסם ב-95 העלה את זה ל-100 כנראה הוא קורא כאן כמה אתה רוצה את האוטו ומיישר קו...

 

מוסר ההשכל הוא שאם תחיה באשליות שהשוק ישן עמוק וכל רכב נמכר 20 מתחת, אז כנראה בחיים לא תקנה או בחיים לא תקנה רכב שמור.
קיה נירו זה רכב שיש כמוהו בערימות בשוק ורבים מהם בליסינג מה שמושך את מחירי השוק למטה מהמחירון ,יתכן שגם אלו שמכרו ב90 עם מחירון 107 הם ליסינג לשעבר ולכן לא שווים מחירון מלכתחילה.

השוק לרכבי מיין סטרים שנמצאים בליסינג שונה מהשוק של רכבי הטופ של הקטגוריה בגרסאות גימור הגבוהות (בכלל לא מדבר על ספורטיביים) . 

 

אני אישית מוכן לשלם (ושילמתי) מעל המחירון על רכבים עם נתונים יוצאי דופן, גם כאלה שיש להם שוק רותח (GTI) וגם כאלה שלפי הדעה הרווחת אין להם שוק, כמו הרכב הנוכחי שלי. 

 

בכל מקרה, בוא נניח שהגולף הזה היה יד 1 (00 בעלים קודמים) עם 25 אלף ק"מ , עם טסט לשנה אחרי טיפול ובודי במצב מושלם , אז עם כל הכבוד - מגיע לו מחירון משוקלל  שזה סדרי גודל של בין 5 ל10 אחוז מעל המחירון היבש. 

מישהו שמוכר רכב אחרי חודש, לא הייתי אפילו נכנס איתו למשא ומתן כי זה מסריח. או שהוא סוחר רכב לא מורשה ויש כאן קומבינה (הרכב לא עבר על תו סוחר ולכן התווספה יד) או שמשהו ברכב מפוקפק.

ממליץ לבדוק שאתה משדר על אותו גל עם המוכרים  :  מחירון לוי יצחק, משוקלל / לא משוקלל וכו'.  יש כאלה שמתקמצנים על ה2 שקל לשיחת טלפון ושמים את יד 2. 
יש כאלה שלא מתקמצנים, רואים שיד 2 יותר גבוה מלוי יצחק ושמים ואותו למרות שהוא לא משקף. 

  • אהבתי 1

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

זה לא רק הגולף, גם שוק הלאון ככה.
אבל עשה מה שאני עושה, מבקר בתדירות 3 פעמים ביום בלוח כדי לראות שינויים, הורד את תוסף Handz שממש מראה לך את היסטוריית המודעה עם שינויים של עליה, ירידה ומתי המודעה נראתה לראשונה.
והכי חשוב, רואה אוטו שמצא חן בעייני עם הנתונים הנכונים אבל בעל הרכב מבקש יקר? מתקשר אליו ואומר לו שאני מעוניין ברכב במחיר X, ושישמור את המספר שלי ושירצה באמת למכור שיתקשר אליי.
חלקם נשברים וחלקם לא, הכל עניין של זמן.


Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
למה הוא חייב להוכיח למישהו, בכמה הרכב נקנה לפני חודש?
קבע מחיר - שיהיה לו בהצלחה.
התכוונתי שאם הקונה שוקל להתקדם במומ אז לדעתי הוא חייב לבדוק טוב טוב כמה אותו מוכר שילם.

חובה של ממש ברור שאין כאן. שידרוש מיליון שח....זכותו.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

הוא לא חייב להוכיח כלום לגבי המחיר בו הוא קנה את הרכב, זכותו לדרוש כמה שהוא רוצה ועל הדרך להתייבש חודשים בלוחות.
עניתי קודם ל vladclar

בכל מקרה בעיקר התפלאתי שעניין משך הבעלות הקצר לא זכה כאן למספיק תשומת לב.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

פורסם
לפני 7 שעות, אייל כתב:

 

מוסר ההשכל הוא שאם תחיה באשליות שהשוק ישן עמוק וכל רכב נמכר 20 מתחת, אז כנראה בחיים לא תקנה או בחיים לא תקנה רכב שמור.
קיה נירו זה רכב שיש כמוהו בערימות בשוק ורבים מהם בליסינג מה שמושך את מחירי השוק למטה מהמחירון ,יתכן שגם אלו שמכרו ב90 עם מחירון 107 הם ליסינג לשעבר ולכן לא שווים מחירון מלכתחילה.

השוק לרכבי מיין סטרים שנמצאים בליסינג שונה מהשוק של רכבי הטופ של הקטגוריה בגרסאות גימור הגבוהות (בכלל לא מדבר על ספורטיביים) . 

 

 

לגמרי מסכים, רכב נמכר במחיר שבו נפגשים הרצונות של מוכר וקונה. 

 

פה מדובר על רכב שמחירון משוכלל שלו הוא 87 אחרי שיקלול חודש וקמ. ועדיין הבחור מבקש 100-105. ופה אני רק אמרתי שלדעתי המחירון המשוקלל משקף את השווי האמיתי של הרכב. שוב לטעמי. יכול להיות שלרוכש אחר גם 90-95 ישקפו את זה וזה בסדר.

 

לוי יצחק הוא שמאי שמפרסם פעם בחודש מחירון שמאות שלו הוא לא יותר מעוגן שעוזר למוכר ולקונה להחליט מה המחיר פתיחה שלהם או גבול עליון של מה שהם רוצים להוציא. הוא גם העוגן שאומר מה יהיה המחירון הקובע לעוד דברים כמו ביטוח או מכירה בטרייד אין עתידי ולכן יש לו משקל גבוה.

 

עוד דבר שמשפיע על מחיר של רכב זה קונספציה שקיימת בשוק לגבי רכבים ועל זה דיברתי בנושא הנירו, יש לבעלי הרכב קבוצת פייסבוק שבה הם מרימים לעצמם על זה שהרכב מאוד סחיר, שומר על הערך ונמכר מעל המחירון, יש עשרות רבות של רכבים ביד 2 ומי שבאמת עושה עסקה הוא מי שמתגמש אבל אף אחד אחר לא יודע שהוא התגמש כי מבחינתם יום אחד הוא נעלם וכנראה מחר במחיר הגבוה שמפרסמים.

 

טוב קצת הולכים במעגלים פה. מאחל לפותח השרשור למצוא את הרכב שהוא רוצה במחיר שהוא מוכן להוציא.

:king:

פורסם

לא משנה באיזה רכב מדובר, מלוקק או לא, נשמע לי הזוי לדרוש תוספת כסף על דברים כמו צבע מטאלי כיד 2.
אני למשל התקנתי ברכב שלי משענת יד מקורית וApple car play, שנייהם דרך החברה, הסתכם בבערך 2,400 ש״ח, אז לדרוש את זה מהקונה שיירצה לרכוש את הרכב? נשמע לי הזוי, התקנתי בשביל הנוחות שלי, והקונה פשוט יירוויח, זו דעתי.
אין בעיה לשלם מחירון על רכב ששווה את זה, אבל לדרוש יותר על דברים כמו צבע או איתורן שבכלל היד הראשונה התקין לפי רצונו/צרכיי ביטוח נשמע הזוי, בדיוק כמו שאדרוש על דברים כמו חיישני רוורס בהתקנה מקומית תוספת מחיר.

פורסם

היו תקופות שאנשים התקינו נורה בתא המטען/תא המנוע בסובארו DL שלהם בצורה הכי חאפרית שיש ודרשו על זה תוספת...

אנשים תמיד מבקשים דברים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...