Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף כניראה שווה כמו זהב


MikMan
שימו לב! השרשור הזה בן 1390 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

השרשור הזה הוא פשוט הסבר מעולה לכח של "מותג", ומי ולמה מוכן לשלם עליו יותר. שיעור מאלף בשיווק.

  • רעיון טוב! 2

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק רוצה להראות את המחירון של לוי יצחק נכון לחודש יוני 2020 עבור רכבים משנת 2018 מול מחיר של הרכב באותה שנה.

 

טויוטה קורולה (GLI) -

100000 ש"ח (ירידה של 31900 ש"ח)

יונדאי איוניק (Premium) -

101850 ש"ח (ירידה של 34050 ש"ח)

קיה נירו (EX) -

108000 ש"ח (ירידה של 30900 ש"ח)

 

הונדה סיוויק (1.0 Comfort) -

91000 ש"ח (ירידה של 40900 ש"ח)

פולקסווגן גולף (Trendline) -

85000 ש"ח (ירידה של 46900 ש"ח)

 

דוגמה מצויינת על מה, או יותר נכון על מי, לוי יצחק דואג!!!

לא יכול להיות שמחיר של קורולה ושל גולף היה זהה (131900 ש"ח) ואחרי שנתיים וחצי בלבד קיים פער של 15000 ש"ח. אני לא מאמין שקורולה רכב כל כך טוב וגולף רכב כל כך גרוע. במיוחד כאשר אנו מדברים על רכבים שעדיין באחריות.

שלא נדבר על זה שחברות הליסינג לא קנו את הרכבים במחיר מלא וקיבלו הנחות לפחות של 10-20%.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המותג העיקרי שהשרשור הזה עוסק בו הוא לוי יצחק, ולא פולקסווגן.

להשוואה בדקתי את המחיר של מאזדה 3 פרימיום שנת 2017. מסתבר שהיא עולה כ- 95 אלף שקל, לפני שקלולים למינהם. הגולף הייתה למיטב זכרוני יקרה ממנה בזמנו ואין חולק כי מדובר ברכב מצויין. להבדיל מהמאזדה הגרסא הזו גם לא הוצעה באפס קילומטר או בהנחות משמעותיות.

לוי יצחק הוריד את מחיר הגולף בצורה לא פרופורציונלית למאזדה ומסתבר שגם ניגוד להלך הרוח בשוק, שעולה כי מתעניין בדגם הזה. יתכן שגם לכך שלא נמכרו מהדגם הרבה יחידות יש השפעה. נראה שהשוק יודע לזהות עיוות ולתקן אותו ולכן המכוניות הללו ככל הנראה נסחרות במחיר דומה למאזדה שהינו גבוה ממחיר המחירון (עם ההשלכות שיכולות להיות במקרה ביטוחי). זה הכל.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, שי כתב:

מותג העיקרי שהשרשור הזה עוסק בו הוא לוי יצחק, ולא פולקסווגן.

זו בכלל תופעה אחרת לגמרי.

 

השאלה היא למה אנשים מסויימים כל כך נעולים על רכב מסויים, כשיש אלטרנטיבות לא רעות בהרבה פחות כסף. לא מעביר ביקורת, כל אחד קונה מה שעושה לו טוב, רק מצביע על התופעה.

 

זה שיש גם אנשים שישלמו המון כסף על קורולה זו בדיוק אותה תופעה. אנשים משלמים כסף על מותג.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע, האם משלמים על קורולה בגלל המותג ( מוצדק או לא ),

אבל בן אדם שיש בידו 100 אלף₪ ומתכוון לקנות רכב משפחתי אמין לשנים רבות, הרבה פעמים יעדיף קורולה ולא גולף, כאשר לשני הרכבים נשארה שנת אחריות אחת, והוא מכיר את נושא הגיר DSG.

עכשיו תוסיפו לזה עובדה שהביטוח מתנהל לפי מחירון יצחק לוי, ובמקרה של תאונה טוטל ליס ישלמו לבעל הרכב אלפי שקלים פחות ממחיר השוק של הדגם ( והוא קנה לפי המחירים הגבוהים ).

מי שמחפש איכויות של גולף יקח סיכון ביטוחי וישלם מעל המחירון, אבל השאלה כמה מעל.

אם המוכרים בסופו של דבר מצליחים לקבל 10-15 אלף₪ מעל המחירון, כנראה שזה מחיר השוק האמיתי של הדגם.

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים



אני רק רוצה להראות את המחירון של לוי יצחק נכון לחודש יוני 2020 עבור רכבים משנת 2018 מול מחיר של הרכב באותה שנה.
 
טויוטה קורולה (GLI) -
100000 ש"ח (ירידה של 31900 ש"ח)
יונדאי איוניק (Premium) -
101850 ש"ח (ירידה של 34050 ש"ח)
קיה נירו (EX) -
108000 ש"ח (ירידה של 30900 ש"ח)
 
הונדה סיוויק (1.0 Comfort) -
91000 ש"ח (ירידה של 40900 ש"ח)
פולקסווגן גולף (Trendline) -
85000 ש"ח (ירידה של 46900 ש"ח)
 
דוגמה מצויינת על מה, או יותר נכון על מי, לוי יצחק דואג!!!
לא יכול להיות שמחיר של קורולה ושל גולף היה זהה (131900 ש"ח) ואחרי שנתיים וחצי בלבד קיים פער של 15000 ש"ח. אני לא מאמין שקורולה רכב כל כך טוב וגולף רכב כל כך גרוע. במיוחד כאשר אנו מדברים על רכבים שעדיין באחריות.
שלא נדבר על זה שחברות הליסינג לא קנו את הרכבים במחיר מלא וקיבלו הנחות לפחות של 10-20%.


אני לא אומר שלוי יצחק נטול אינטרסים.
אני אבל לא חושב שהוא אמור לייצג האם הרכב טוב או לא. אלא לשקף את מצב השוק.
ברור שיש קושי בגלל שהוא שחקן דומיננטי אז הוא גם משקף וגם קובע. זה בעייתי.

אבל אני לא מבין את התרעומת על כך שהקורולה אצלו יותר שומרת על ערכה.

בתכלס, על אף שמחיר המחירון שלה גבוה יותר משל הגולף אני עדיין חושב שיותר קל לקבל עליה מחירון מאשר על הגולף.....

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, המחליף כתב:

1. האם לוי יצחק הוא אדם פרטי?

כן, לגמרי. פגשתי אותו פעם, אז אני יודע ממקור ראשון. אבל יש לו חברת שמאות באותו שם (או משהו כזה, אל תתפוס אותי במילה על צורת ההתאגדות הפורמלית).

 

לפני 2 דקות, המחליף כתב:

2. על סמך מה הוא קובע מחיר?

לטענתו ע"פ המחירים בשוק. אני לא לגמרי בטוח שזו האמת לאמיתה, אבל זו דעתי הפרטית בלבד, לכאורה, ט.ל.ח וכיו"ב דיסקליימרים.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, pooh-bear כתב:

לטענתו ע"פ המחירים בשוק. אני לא לגמרי בטוח שזו האמת לאמיתה, אבל זו דעתי הפרטית בלבד, לכאורה, ט.ל.ח וכיו"ב דיסקליימרים.

 

בדרך כלל כל חודש המחיר יורד בסכום עגול - 2000 ש"ח, 1000 ש"ח, 500 ש"ח או 0 ש"ח (למשל, טויוטה קורולה 🙊) במיוחד כאשר מדובר ברכבים יחסית חדשים (עד 3 שנים).

לפי זה בלבד כבר ברור לי שאין שום קשר בין המחירים בשוק לבין מה שהוא קובע. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, MMZ1973 כתב:

לפי זה בלבד כבר ברור לי שאין שום קשר בין המחירים בשוק לבין מה שהוא קובע. 

אבל זה מדהים איך שהצליח להשפיע כ"כ על שוק הרכב

יותר ממחירון מ. התחבורה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, pooh-bear כתב:

השאלה היא למה אנשים מסויימים כל כך נעולים על רכב מסויים, כשיש אלטרנטיבות לא רעות בהרבה פחות כסף. לא מעביר ביקורת, כל אחד קונה מה שעושה לו טוב, רק מצביע על התופעה.

 

מה למשל? האופציה היחידה שאני חושב עליה שמציעה איכויות דומות לגולף (מנוע טורבו חזק יחסית, אבזור, שילוב טוב של נוחות והתנהגות) היא אופל אסטרה אינוביישן, אבל לדעתי היא לא נמצאת בקו המחשבה של רוב הקהל.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

308 פרימיום לא מאוד רחוקה משם (פחות חזקה, בלי גיר רובוטי). i30 (הנוכחית) גם די בסדר. פוקוס חדשה לגמרי באפס ק"מ עולה 120K. ותמיד יש גם את הלאון.

 

בכולן יש פשרות לכאן או לשם, אבל הן לא לגמרי לא סבירות בתור מחליפות (גם האסטרה, כמובן).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, MMZ1973 כתב:

אני רק רוצה להראות את המחירון של לוי יצחק נכון לחודש יוני 2020 עבור רכבים משנת 2018 מול מחיר של הרכב באותה שנה.

 

טויוטה קורולה (GLI) -

100000 ש"ח (ירידה של 31900 ש"ח)

יונדאי איוניק (Premium) -

101850 ש"ח (ירידה של 34050 ש"ח)

קיה נירו (EX) -

108000 ש"ח (ירידה של 30900 ש"ח)

 

הונדה סיוויק (1.0 Comfort) -

91000 ש"ח (ירידה של 40900 ש"ח)

פולקסווגן גולף (Trendline) -

85000 ש"ח (ירידה של 46900 ש"ח)

 

דוגמה מצויינת על מה, או יותר נכון על מי, לוי יצחק דואג!!!

לא יכול להיות שמחיר של קורולה ושל גולף היה זהה (131900 ש"ח) ואחרי שנתיים וחצי בלבד קיים פער של 15000 ש"ח. אני לא מאמין שקורולה רכב כל כך טוב וגולף רכב כל כך גרוע. במיוחד כאשר אנו מדברים על רכבים שעדיין באחריות.

שלא נדבר על זה שחברות הליסינג לא קנו את הרכבים במחיר מלא וקיבלו הנחות לפחות של 10-20%.

אולי יכול להיות שלקורולה יש ביקוש יותה גבוה מהגולף?!

רוב הישראלים כרכב יד 2 יחפשו קורולה ולא גולף.

תשאל במגרשים כמה זמן קורולה תהיה במגרש וכמה זמן גולף

הערכה שלי, שאם קורולה שבוע אז גולף חודש

עריכה אחרונה על ידי avi 1234
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

I30 באמת אופציה מעניינת אבל לדעתי, בדומה לאסטרה, הדגם החדש לא באמת נוכח בשוק על מנת שהרוכש הממוצע יחשוב עליו. אגב גם ה- I30 שעלתה פחות מהגולף עולה כ- 85 במחירון ואפשר להבין מדוע לשלם על הגולף יותר.

הלאון היא כמו גולף רק בדאון גרייד ועם תדמית שלא תתאים לכולם (וגם היא באזור 85 מה שמצדיק אף יותר את העובדה שהמחירון של הגולף נמוך מדי). ה- 308 וגם הפוקוס דור קודם לדעתי לא באמת מתחרות (עממיות ופשוטות מדי וללא הכח של הגולף). 

בקיצור, ככל שבוחנים את זה יותר נראה כי לוי יצחק 'כיסח' את המחיר של הגולף יתר על המידה והשוק פשוט לא מסכים איתו.

עריכה אחרונה על ידי שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 25 דקות, שי כתב:

בקיצור, ככל שבוחנים את זה יותר נראה כי לוי יצחק 'כיסח' את המחיר של הגולף יתר על המידה והשוק פשוט לא מסכים איתו.

אבל לוי יצחק תמיד אומר שהוא קובע את המחירים לפי סקר ומחירים בשוק.

אז מי קדמה למי - הביצה או התרנגולת? 🤔

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1390 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...