Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פוקוס 13' טיטניום

- כפתור AUTO בבקרת אקלים, פשוט דבר מעולה

- לחצני [+-] בידית ההילוכים לשליטה ידנית, משתמש בהם באופן קבוע

- כפתור פתיחת גג שמש\חרך גג שמש

- שליטה על האודיו מההגה (שיר הבא, ווליום)

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 2 שעות, omricn כתב:

פוקוס 13' טיטניום

- כפתור AUTO בבקרת אקלים, פשוט דבר מעולה

- לחצני [+-] בידית ההילוכים לשליטה ידנית, משתמש בהם באופן קבוע

- כפתור פתיחת גג שמש\חרך גג שמש

- שליטה על האודיו מההגה (שיר הבא, ווליום)

 

אף פעם לא השתמשתי בכפתור Auto בבקרת האקלים משום שכל פעם שהשתמשתי בו הוא העיף לי את הפנים עם הפאן הכי חזק. מה מטרתו באמת? לתמרן את מצב הפאן לפי הטמפרטורה שבחרת?

2016 BMW M235i.

פורסם (נערך)

כפתור נוסף שימושי אבל לא ברכב עצמו אלא בטלפון הסלולרי: כפתור הפעלת נתב אלחוטי/ נקודת גישה אישית אותו אני מפעיל בכל כניסה לרכב, כדי שמערכת הקונקטד ברכב תוכל להתחבר לרשת הסלולרית  ולעבוד (אפליקציות וייז, מוסיקה ועוד).

 

עוד לא הגדרתי אפליקציה שהורדתי לטלפון שאמורה להפעיל ולכבות את הנתב אלחוטי אוטומטית עם כניסה ויציאה מהרכב.

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
לפני 1 שעה, Night Driver כתב:

ברנו הכפתור הכי שימושי היה של אורות המצוקה (4 וינקרים).

 

האם נשבר כאן שיא במספר הפעמים שרכב נתקע בדרך ?

🙃

alfa 156 2.5.

פורסם
לפני כשעה, Fraysa כתב:

 

אף פעם לא השתמשתי בכפתור Auto בבקרת האקלים משום שכל פעם שהשתמשתי בו הוא העיף לי את הפנים עם הפאן הכי חזק. מה מטרתו באמת? לתמרן את מצב הפאן לפי הטמפרטורה שבחרת?

 

מטרתו להגיע לטמפרטורה שנבחרה במהירות הגבוהה ביותר, כאשר מגיע לטמפרטורה הוא שומר עליה.

אם הוא העיף לך את הפנים עם הפאן הכי חזק, זה כנראה בגלל שחנית בשמש באוגוסט או שאתה גר באילת :) אצלי רוב הזמן הרכב נמצא בחניון תת קרקעי או בחוץ אבל בחניה מוצלת כך ש Auto על 22-24 מעלות בדרך כלל מופעל עם עוצמת אוורור בינונית מינוס ומגיע לטמפרטורה תוך חצי דקה של נסיעה.

פורסם
לפני 2 שעות, Night Driver כתב:

ברנו הכפתור הכי שימושי היה של אורות המצוקה (4 וינקרים).

חיפשתי משהו קצת יותר ייחודי מאשר מזגן-מראות-קרוז, אני משתמש בהזרד הרבה כדי להתריע לאנשים מאחורי שאנחנו נכנסים לפקק וצריך לבלום. מוצא את עצמי דווקא בתקופת בקורונה נוסע יותר בזמני הפקקים של איילון והחרדה הכי גדולה שלי היא להיות האנשים שעומדים בצד כי מישהו לא שם לב ונתקע בהם מאחורה (משתדל לנסוע לפני אנשים שנראים ערניים או רכבים שאני מניח שיש להם בלימה אוטונומית).

במיטו אגב, והבנתי שבאיטלקיות אחרות מהקונצרן, בלימה חזקה יותר הפעילה את האורות אוטומטית.

פורסם
לפני 23 דקות, Eddard כתב:

חיפשתי משהו קצת יותר ייחודי מאשר מזגן-מראות-קרוז, אני משתמש בהזרד הרבה כדי להתריע לאנשים מאחורי שאנחנו נכנסים לפקק וצריך לבלום. מוצא את עצמי דווקא בתקופת בקורונה נוסע יותר בזמני הפקקים של איילון והחרדה הכי גדולה שלי היא להיות האנשים שעומדים בצד כי מישהו לא שם לב ונתקע בהם מאחורה (משתדל לנסוע לפני אנשים שנראים ערניים או רכבים שאני מניח שיש להם בלימה אוטונומית).

במיטו אגב, והבנתי שבאיטלקיות אחרות מהקונצרן, בלימה חזקה יותר הפעילה את האורות אוטומטית.

 

פיצ'ר בטיחותי שקיים ברוב הרכבים הגרמניים ומתחילים לזלוג להרבה מכוניות כבר כסטדנרט - בלימת חירום מפעילה את אורות המצוקה בצורה אוטומטית. אלפלא היא היצרן האחרות שאני אייחס עם המילה בטיחות אחרי המקרה שקרה בחודש האחרון.

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 1 שעה, קורן בן אשר כתב:

יהיה מעניין לפתוח שירשור מקביל על הכפתור הכי פחות שימושי ברכב.
 

טויוטה. כפתור פתיחת מכסה מנוע.

  • מצחיק 2
  • מעניין 1

 

 

פורסם
לפני כשעה, Fraysa כתב:

 

פיצ'ר בטיחותי שקיים ברוב הרכבים הגרמניים ומתחילים לזלוג להרבה מכוניות כבר כסטדנרט - בלימת חירום מפעילה את אורות המצוקה בצורה אוטומטית. אלפלא היא היצרן האחרות שאני אייחס עם המילה בטיחות אחרי המקרה שקרה בחודש האחרון.

בפיז'ו 308 מודל 2011 שלי יש את זה.


×
×
  • תוכן חדש...