Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 6 שעות, Fraysa כתב:

 

כשמבוצע סנכרון של הטלפון שלך בבלוטוס יש אופציה לסנכרן יומן שיחות ואנשי קשר. כנראה שהיומן ברכב היה מלא והתאפס או משהו. תעשה חיבור מחדש ותמחק את כל ההיסטוריות של הטלפונים במערכת.

תוקה על ההכוונה.

 

מסתבר שבהגדרות ה-BT צריך לסמן גישה לאהשי הקשר.

 

שוב, תודה

20200610_212714.jpg

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 1 שעה, Night Driver כתב:

באיזה אוטו?

 

ברכבים שיצא לי לנהוג עם אוטו הולד הוא זוכר את המצב האחרון.

טויוטה קורולה 2019.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
מה זה אוטו הולד?   אתם מתכוונים לקרוז קונטרול?
לא, הרכב "מרים האנדברקס" אוטומטית.

נפוץ מאוד ברכבים חדשים, להבנתי תלוי בהימצאות בלם יד חשמלי בהתאמה.

Sent from my Pixel 3 using Tapatalk

פורסם

פעם שיחקתי הרבה עם ההגדרות של המזגן. אבל בקרת האקלים באיוניק הטריה שלי מצויינת ממש ואני כבר בקושי נוגע שם - היא בדרך כלל על 22 מעלות ותמיד נעים לי באוטו. כן מפעיל לפעמים את מצב driver only.

 

הכפתור שאני משתמש בו הכי הרבה הוא כעת זה שמחליף את התצוגות בצג המידע שבלוח המחוונים. האמת שזה קצת מתיש: אני אוהב לעקוב אחרי סיבובי מנוע ואחרי צריכת דלק ממוצעת, אבל גם לבדוק מדי פעם את מד חום המנוע ואת לחץ הצמיגים ואת זרימת האנרגיה במערכת ההיברידית. בקיצור, המון לחיצות. יונדאי היו צריכים לתכנן את זה אחרת, לטעמי.

Just now, pl7410 כתב:

לא, הרכב "מרים האנדברקס" אוטומטית.
 

אתה בטוח שזה בלם היד?

 

כשבלם היד החשמלי מופעל יש רעש ממשי וזה לקוח שתי שניות, מה שלא קורה באוטו הולד.

 

אני לא חושב שזה אותו הבלם, לפחות לא בכל הרכבים.

פורסם

C1

בקיץ הכפתור שאני בעיקר לוחץ עליו זה הכפתור הדלקה/כיבוי של הרדיו כדי לאפס אותו (לא עובד בגלל החום)

.Being second is to be the first of the ones who lose

 (21.03.1960-1.5.1994) Ayrton Senna

פורסם

הכפתור שמנתק את המערכת Start&Stop המיותרת.

כל כניסה לרכב זה 3 לחיצות,השלט,התנעה והכפתור הזה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 2 שעות, Night Driver כתב:

באיזה אוטו?

 

ברכבים שיצא לי לנהוג עם אוטו הולד הוא זוכר את המצב האחרון.

 

גם ב-3 החדשה צריך להדליק את האוטו הולד בכל התנעה.

 

לפני 26 דקות, ben ari כתב:

אתה בטוח שזה בלם היד?

 

לדעתי זה מפעיל את הבלמים הרגילים פשוט הרכב מחזיק אותם לחוצים עד שאתה לוחץ על הגז ואז הוא משחרר את הבלמים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

ארונה - כיבוי של Start stop. לדעתי אחריו מה שאחראי על תפעול בקרת השיוט האדפטיבית.

מאזדה 3 - בקרת שיוט. אני לא מכבה שם את ה-i-stop כי הוא נכנס לעבודה רק אם אני לוחץ על דוושת הברקס מספיק חזק.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אתם צודקים, סליחה, זה לא מפעיל ממש את בלם היד - רק בולם במקומך.

לכן לדעתי זה לא תלוי בבלם יד חשמלי, אם כי בד"כ זה בא יחדיו.

Sent from my Pixel 3 using Tapatalk

פורסם

המוח, העיניים והאוזניים

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב


×
×
  • תוכן חדש...