Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הכפתור הכי שימושי ברכב שלכם.


חולגי
שימו לב! השרשור הזה בן 1406 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוקר טוב.

 

הרהור נוגה שעלה לי הבוקר :

חשבתי שיהייה מעניין לשמוע מכם, מהו הכפתור הכי שימושי ברכב שלכם (זה שאתם שולחים אליו הכי הרבה את הידיים).

לציין גם בבקשה את סוג הרכב.

לא לכלול את סוויץ' / מתג ההנעה של הרכב. הרי ברור שעל מנת ליסוע צריכים להשתמש בו.

כ"כ - אני מתלבט לגבי האפשרות אם לכלול גם את ידית ההילוכים (כי זה בעצם גם מין בורר כלשהו ובלעדיו הרכב זוז לא יזוז).

אז כנראה שנשאיר גם אותו בחוץ (לעומת זאת - את החלפת ההילוכים מההגה למי שיש -  נראה לי שניתן גם ניתן לכלול).

 

אצלי:

i20 - המתג הכי שימושי - הוא זה שמבטל את כיבוי המנוע בעמידה "ממושכת" (פונקצייה מיותרת ומעצבנת לטעמי. לא לעניין כל הפונקצייה הזו, אבל זה וויכוח בנושא אחר).

ואם שכחנו לבטל - אז כיבוי המנוע הראשון - ישר יזכיר את זה.

 

156 - (חוץ מידית ההילוכים) - וואללה לא יודע, אבל כנראה שזה הכפתור של הרדיו (אפילו לפני זה של המזגן. היה בכלל מזגן ב-156 ?).

 

יאללה shoot.

 

תודה.

 

 

 

 

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בוקר אור!

התלבטתי לגבי התשובה.

 

ידית איתות הפכה למילה קצת גסה. העזרים המצפצפים למינהם קצת החזירו אותה אבל שנים של העדר אכיפה, עם קורט תרבות ליסינג עשו את שלהם ממה שאני רואה מסביבי.

אני בכל אופן משתדל לאותת בכל פנייה ויותר חשוב במעבר נתיב. בכל מצב. מראש. אבל זה לא מייחד את הרכב.

 

הגיר אוטומטי לצערי. משתמש במצב ספורט של ההילוכים כדי למנוע העברה מוקדמת כשהשמן קר (פעם אחת בנסיעה מחוץ לעיר) ולפעמים לכביש תלול או מפותל, בכל מצב אחר הגיר יודע איזה הילוך לשלב (או להימנע מלשלב, גם במורד ממושך), והמנוע יודע לשמור מהירות. הרבה יותר שימושי ממצב שלג.

 

אז הזוכה הוא כפתור קרוז קונטרול. אין כמעט נסיעה, גם בתוך העיר, שאני לא משתמש בו. הרכב הגיע במקור בלעדיו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת?

הבורר של המראות שקובע איזה מראה לכוון באקליפס קרוס הוא כזה קליקי ומספק ובמיקום ממש באזור שהיד נחה יוצא שאני פשוט מנגן עליו ימינה שמאלה כמו הקוביה הזו שאמורה להפיג לחצים.

כנראה שזה יעלה לי בבלאי מואץ לכפתור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנגנון כיוון המראות.

אין נסיעה שאשתי לא מתחרעת על המנגנון במהלך הרוורס (בלי להחזיר כמובן),

ובשנים האחרונות אני מתחיל כל נסיעה עם תיקון מה שהולך שם.

באופן מפליא, המנגנון עדיין מחזיק מעמד, טפו טפו טפו.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

כנראה שגם אצלי זו ידית ההילוכים.

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

BMW 525.

הלחצן בחיישן הTPS שמזהה מצערת פתוחה עד הסוף 😂

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבצע המון אינטראקציות עם המערכות השונות.

מרבה ללחוץ באופן תדיר על:

 כפתורי השליטה של בקרת השיוט האדפטיבית על ההגה.

כפתור "השיר הבא" בהגה.  האלגוריתם של ספוטיפי לא תמיד מנחש נכון את מה שאני אוהב.

משוטים מאחורי ההגה להורדת 2 או 3 הילוכים לפני עקיפות.

כפתור סירקולציה פנימית\חיצונית של המזגן.  משתדל להכניס אוויר טרי לרכב. מכבה שאני תקוע מאחורי משאיות ורכבי דיזל כבדים.

כפתור "חיפוש קולי"  של אנשי הקשר כדי לבצע שיחות.

מכיר בעל פה את המיקום של כל הכפתורים, לא גורם לי להוריד את העיניים מהכביש. 

 

עריכה אחרונה על ידי banji man

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יונדאי גטס (מי ישמע כמה כפתורים יש ברכב) -

כפתור ה-AC. במיוחד בימים אלה. לפחות המזגן ברכב עובד מעולה.

 

מה שכן - הנורה בתוך הכפתור לא עובדת כבר כמה שנים טובות,

אז בשביל לבדוק אם המזגן עובד או לא, צריך למשש כמה שניות טובות עם האצבעות כדי לדעת אם הכפתור לחוץ.

 

ברכבים חדשים, כמו הריו - 

כפתור ה-Start Stop הידוע לשמצה.

Kia Rio 1.0 2019

Kia Niro 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד לפני מספר ימים, הגלגלת הימנית בהגה שבסקודה אוקטביה עם מערכת המולטימדיה BOLERO שלי.

באמצעות הגלגלת ניתן לדפדף בהסטוריית השיחות ולחייג ללא צורך להסיט יד ומבט מההגה ומהכביש (הסטוריית השיחות מוצגת בלוח השעונים). לצערי, לפני מספר ימים ניתן לחייג רק לשיחות שבוצעו מתחית הנסיעה. 
(אם מישהו יודע איך מחזירים את הסטוריית השיחות - אודה לו מאוד).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1406 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...