Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי קודם כל אני מעדיף ידני כי הבנתי שאני יכול להביא אוטו הרבה יותר מפנק בתקציב הזה

הדרישה הכי גבוהה שלי היא קודם כל בטיחות ואז חסיכון בדלק 

עכשיו אני מתלבט בין סופר מיני לבין מיני וגם על איזה דגם ללכת לדעתכם ?

אחד אמין שלא יקח אותי למוסך 

ושלא נשחק אחרי 100 אלף קילומטר

כמובן יד שניה תודה רבה !

פורסם

הייתי בודק רנו קליאן עם מנוע 0.9 טורבו, ניראית מצוינת, אבזור טוב כבר ברמת אבזור הבסיסית, מושב נוח אם כי לי חסרה תמיכה טובה יותר.

 

פיגו 208 תהיה נוחה יותר, חפש את רמת אבזור אקטיב המאובזרת יותר. רצועת

טיימינג הוא מחלה ברכב ויכולה להתפורר, תבדוק שהוחלפה ואם לא לבדוק את מצבה.

 

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 16 שעות, yulianx כתב:

הייתי בודק רנו קליאן עם מנוע 0.9 טורבו, ניראית מצוינת, אבזור טוב כבר ברמת אבזור הבסיסית, מושב נוח אם כי לי חסרה תמיכה טובה יותר.

 

פיגו 208 תהיה נוחה יותר, חפש את רמת אבזור אקטיב המאובזרת יותר. רצועת

טיימינג הוא מחלה ברכב ויכולה להתפורר, תבדוק שהוחלפה ואם לא לבדוק את מצבה.

הבנתי 

שמע אני לא כזה סגור הרבה המליצו לי על סוויפט או איזה סיאט אביזה

הסוזוקי והרנו עדיפות גבוהה יותר ?

ויש אולי דגמים מומלצים של אחד מהם?

 

 

 

 

פורסם

אני לא רואה במה סוויפט עדיפה יותר, כן היא אמינה אבל מעבר לזה? 

אבל בהחלט היא אופציה.

 

איביזה  עם מנוע 1.2 או 1.0 ששודרך לרמת אבזור גבוה יותר (סטייל) טורבו גם אופציה, הדגם אחרי מתיחת פנים  מסוף 2015 ידרוש לעלות את התקציב בכמה אלפים על מנת לקבל מבחר גדול יותר, איכות החומרים שופרה וגם האבזור.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 5 דקות, yulianx כתב:

אני לא רואה במה סוויפט עדיפה יותר, כן היא אמינה אבל מעבר לזה? 

אבל בהחלט היא אופציה.

 

איביזה  עם מנוע 1.2 או 1.0 ששודרך לרמת אבזור גבוה יותר (סטייל) טורבו גם אופציה, הדגם אחרי מתיחת פנים  מסוף 2015 ידרוש לעלות את התקציב בכמה אלפים על מנת לקבל מבחר גדול יותר, איכות החומרים שופרה וגם האבזור.

אז אתה אומר שורה תחתונה הפיגו 208 הכי עדיפה ? יש לך אולי שנה ספציפית משהו ? ותודה רבה מעריך !

 

פורסם

אין צורך לצטט הודעה שעליה אתה מגיב אם היא מתחת לתגובה שלך.

 

אני לא חושב שה208 עדיפה אלא יש פה כמה אופציות טובות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

קשה לומר, לכול רכב היתרונות שלו.

תתמקד בשלישיה הזאת, תיסע עליהם,תיקאה מי יותר נוחה לך ותחליט.

אישית? הייתי הולך על הקליאו עקב המנוע, ואיבזור והמראה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תדמית מניח.

לגבו הרנו בגירסה האוטומטית הגיר פחות אמין ולגבו 208 עניין הרצועה.

יש פה בפורום בעלי קליאו ו 208 וסל הכול הפ מרוצים.

לי יש חבר עם 208 אוטומטית מודל 2014 עם מעל 100 אלף והוא מרוצה, עוד משהו מעבודה רכב 208 ידנית חדשה בזמנו והחליף אותה לאוטומטית כשיצאה עם מנוע טורבו.

 

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

נתחיל בכך שכוונתך "לקנות" או "לרכוש". ממש לא "להביא".

 

לעצם העניין, לא ציינת בה צרכיך. כמה אנשים יסעו ברכב? כמה מטען? כמה ק"מ בשנה? באיזה כבישים? יש הבדל עצום בין מי שמתכנן לנסוע 25,000 ק"מ בשנה בכביש 6 לבין מי שצריך להשתחל בסמטאות תל אביב.

 

לאחר שתגדיר את הצרכים יהיה אפשר לתת לך עצות יותר מדוייקות. רק הערה לגבי רכב ידני - הוא אכן יהיה יותר זול וסיכוי טוב שגם יותר חסכוני, אבל לגבי רמת הגימור יש בעיה, כיון שיבואנים רבים מייבאים את הדגמים הידניים במספר קטן וברמת גימור נמוכה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

 

אממ בעקרון יהיו נסיעות ארוכות פה ושם בסופשים אם זה למעיינות בצפון ונסיעות מהמרכז

אני כאילו חייל שהולך לעבור מהבית ללגור לבד בצפון והבית שלי באזור המרכז בערך שעה ועשר דקות נסיעה 

וגם אני אסע למקומות רחוקים אבל בשוטף הנסיעות שלי יהיו באזור הבית שאגור בו פה ושם אקפוץ למרכז

וגם פעם בשבועיים ככה אסע נגיד לטיול בצפון או בדרום 

בעקרון רוב הזמן אהיה באזור שלי וגם הרבה מהפעמים הוא גם לא יצא מהחניה

מטען לא יותר מידי פה ושם אולי אוהלים ודברים כאלו

אנשים יסעו לרוב 3 

ואם יסעו 5 זה פעם ב...

×
×
  • תוכן חדש...