Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה מוזר?
ליס4יו בבעלות קרסו - יש בשפע מגאן 1.2.
יופי של רכב למי שנוסע בכבישים פתוחים והרבה קילומטרים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אפשר לשאול מי זה "הם"?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בעקרון זה נשמע לא רע בכלל.
יש לי קרוב משפחה שנוסע במגאן כזאת מנתניה לערבה 3 פעמים בשבוע, צבר 250 אלף קילומטרים - מרוצה מאוד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

שים לב רק לנושא הגיר,זה אותו הגיר רובוטי שיש בקליאו ובקפצ׳ור ואם אני לא טועה הוגשה תביעה יצוגית בגללו.

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם

בכמות וסוג הנסיעות המתוכננות, זה סיכון מחושב שאפשר לקחת.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ראיתי שיש תביעה יצוגית על הגירים הרובוטים של הרנו וגם על המנוע שאוכל שמן והולך. כדאי להיכנס לזה? 

פורסם

מציע לך להתמקד בלחפש:
פיז׳ו 308 סטיישן מטופלת ואם כבר עם עבר ליסינג אז מלובינסקי טרייד, שטופלה במוסכי היבואן.
יונדאי I30 סטיישן עד שנת 2016, לפני ההחלפה לגיר רובוטי.

כמובן שהרכב האידיאלי היה יכול להיות סיטרואן c4 פיקאסו קצרה (5 מושבים), לא נראה לי שהיא בתקציב.

בכל מקרה אל תקנה רכב בלחץ, עדיף לשכור רכב ולחפש אקזמפלר שמור

  • רעיון טוב! 1
פורסם

עדכון חברים.

יש לי רגליים קרות בקשר לרנו. פוחד לגעת. כראה מחפשים הסטוריית טיפולים- אבל גם עם הסטוריה- פוחד לגעת.

יש לי טופס של שברולט קרוז 2016 עם 87000 ק.מ מטופלת כמו שעון כל 15000 קמ רק טיפולים שוטפים כולל שמן גיר.

מצרף טופס בדיקה שלהם.

נראה שהיתה פגיעה מקדימה.

השאלה אם זה רק ירידת ערך מסחרית או גם מעבר לזה?

תודה לעונים.

כמובן ילקח לבדיקה, השאלה אם כדאי בכלל להתקדם.

קרוז 88000קמ_20200603_0001.pdf

פורסם

זו בדיקה שהמוכר הזמין. שום סיכוי שבדיקה שאתה מזמין תיראה דומה. לפי מה שיש כאן - אין שום בעיה רצינית, אבל יכול להיות שזה לגמרי לא משקף את המצב בשטח.

 

לדעתי עדיף לך לחפש 308 סטיישן, אולי אפילו C4 רגילה מ-2015 וצפונה עם אותו מנוע (1.2 טורבו). תחליף רצועת תזמון אחרי הקניה וסע לשלום. הקרוז רכב פחות מוצלח, פחות אמין ועם שוק לא פחות גרוע.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
לפני 31 דקות, gaigerg כתב:

עדכון חברים.

יש לי רגליים קרות בקשר לרנו. פוחד לגעת. כראה מחפשים הסטוריית טיפולים- אבל גם עם הסטוריה- פוחד לגעת.

יש לי טופס של שברולט קרוז 2016 עם 87000 ק.מ מטופלת כמו שעון כל 15000 קמ רק טיפולים שוטפים כולל שמן גיר.

מצרף טופס בדיקה שלהם.

נראה שהיתה פגיעה מקדימה.

השאלה אם זה רק ירידת ערך מסחרית או גם מעבר לזה?

תודה לעונים.

כמובן ילקח לבדיקה, השאלה אם כדאי בכלל להתקדם.

קרוז 88000קמ_20200603_0001.pdf 840.46 kB · 3 downloads

 

אתה פוחד מלגעת ברנו אבל שברולט קרוז עוד עם 1.4 טורבו לא מפחידה אותך?

ל1.4 טורבו אוטומט של הקרוז\אסטרה יש בעיות יותר חמורות גם מרכבי תוצרת צרפת (סיטרואן\פיגו\רנו) וגם מרכבי תוצרת איטליה (פיאט\אלפא) רק לפני כמה ימים מישהו פו פתח שרשור שהוא רוצה להיפתר מהאסטרה ולהחליף אותה כי הוא עשה מנוע כבר כמה פעמים.

 

נ.ב הבדיקה כנראה קומבינה

×
×
  • תוכן חדש...