Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן חברים. 

יש לי פאסאט 2004, דיזל, עשתה 280 יכולה להגיע עד 700 בכיף. הדגם המפואר רכב מדהים. חוויתי, מרווח באמת שאני לא רוצה לוותר עליו. הלך לי ראש מנוע.. האם משתלם לי לתקן אותו? העלות היא 4,000 שקלים, השאלה היא האם רכב שטופל בו הראש מנוע יכול לחזיק המון זמן? אני כבר דיי בטוח שיש כמה צינורות שהתפוצצו מהחום ויש לי מזגן לתקן ובכל זאת לא רוצה להוציא 30,000 שח על רכב חדש אלא להוציא 7,000 ולתקן את הפאסאט. האם זה יהיה רעיון טוב בעיניכם? אשמח לדעתכם.. תודה 

עריכה אחרונה על ידי Passat
פורסם

לפני עבודה רצינית כזאת קח כמה הצעות מחיר ממוסכים מומלצים, אם העבודה תהיה טובה אין הבדל אמיתי בין ראש מחודש לראש לפני השיפוץ, לחלופין תוכל למצוא ראש מנוע מפירוק מרכב שעבר תאונה, דבר עם אימפריית חלפים בקרית אתא למשל, או פירוקיות אחרות, זה יכול להיות פיתרון זול יותר

 

בכל מקרה אני עשיתי לסובארו אימפרזה שהייתה לי ראש מנוע (בגלל רצועה שכשלה לפני הזמן) ב 350 אלף ק"מ והתקלה הבאה בראש הייתה ב 660 אלף ק"מ 

פורסם

פאסאט דיזל שווה לשפץ . גם אם השווי שלה כיום כמה אלפים בודדים.

 

המזגן בעיה ידועה . מקווה שזה לא המאייד הפעם כי זה נמצא עמוק ליד קיר אש.

פורסם

במסגרת השיקולים שלך, תזכור שעל רכבי דיזל מלפני 2005 חלות הגבלות תנועה שילכו ויחמירו.

אם זה נוגע לאיזורים שאתה נוהג לנסוע בהם.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

×
×
  • תוכן חדש...