Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת גיר טויוטה ראב 4, 2014, 123,000 ק"מ - ???


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם הרכב טופל רק בחברה ואעפ"י שאחריות יצרן פגה,הייתי פונה במיל ליבואן משני טעמים:

א.מי שנכנס לטיפול בחברה מוכן נפשית לשלם יותר אבל ביגיעה,שלרכב מחליפים את כל מה שדורש מפרט הטיפול.

ב.תיקון תיבה כזו יקר מאוד ויש סיכוי שאם א' נכון אז יהיה אולי אפשרי לקבל רצון טוב (השתתפות של היבואן בחלק גדול מהתיקון).

 

  • רעיון טוב! 1

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
בתאריך 18.4.2020 בשעה 18:12, colauti 9 כתב:

אם הרכב טופל רק בחברה ואעפ"י שאחריות יצרן פגה,הייתי פונה במיל ליבואן משני טעמים:

א.מי שנכנס לטיפול בחברה מוכן נפשית לשלם יותר אבל ביגיעה,שלרכב מחליפים את כל מה שדורש מפרט הטיפול.

ב.תיקון תיבה כזו יקר מאוד ויש סיכוי שאם א' נכון אז יהיה אולי אפשרי לקבל רצון טוב (השתתפות של היבואן בחלק גדול מהתיקון).

 

כך עשיתי... תודה !

 

בתאריך 17.4.2020 בשעה 13:53, viperoey17 כתב:

צריך גם לבדוק שהאבחנה של המוסך נכונה בכלל!!
מה התסמינים? חוות דעת של מוסך אחד או יותר?

תודה ! בדיוק בודקת היום ...

פורסם
בתאריך 20.4.2020 בשעה 12:50, Adamm כתב:

חבל שאנשים לא מעדכנים עד הסוף

 

אז בסופו של יום, נכונות לעזרה (הנחה) מטעם חב' יוניון אבל יחד עם זאת העלות כל כך גבוהה כך שממשיכה עדיין בבדיקות אחרות ...

  

פורסם
לפני 2 שעות, בורשטיין כתב:

אז בסופו של יום, נכונות לעזרה (הנחה) מטעם חב' יוניון אבל יחד עם זאת העלות כל כך גבוהה כך שממשיכה עדיין בבדיקות אחרות ...

  

אם לא הובן, התכוונתי לבעל הרכב בפוסט שצירפתי

פורסם

את סוג הגיר הזה מעט מאוד יודעים לתקן (גיר רציף).

להחליף את הגיר מפירוק מקומי בעלות נמוכה יותר אפשרי אך זה סוג של הימור ואם יש תקלה סדרתית בגירים הללו חלילה אז בכלל עדיף לא לחשוב על זה.

את יכולה להתקשר ליבואני גירים כמו איתי מוטורס /שלמה נאור-לשאול כמה עולה גיר כזה מיבוא ולשאול מוסך כללי כמה תעלה העבודה.

את ההצעה הכוללת (עלות החלק המיובא והעבודה) את משווה להצעת היבואן.

אם ההפרש לא ממש גבוה,לפחות לטעמי-תיקון אצל היבואן עדיף

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...