Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

 

ברכבי מראות מתקפלות חשמלית, (פיג'ו 208 2014) המראה השמאלית מצד הנהג מתקפלת היטב, המראה מצד הנוסע מתקפלת חלקית, שומעים את המנוע החשמלי נכנס לפעולה והמראה מתחילה להתקפל אך נתקעת במהלך רבע המהלך כאשר המנוע החשמלי ממשיך לפעול אך משום מה לא מצליח לסובב אותה. הבעיה קיימת מאז שרכשתי את הרכב לפני חצי שנה בערך. ניסיתי להזיז את המראה הלוך וחזור באופן פיזי בשילוב מכות\טפיחות קלות לסירוגין, והבעיה נפתרה למשך חודשיים, אך חזרה לפני שבועיים. כעת המראה מסרבת להיענות "לשכנועים" הנ"ל.

 

אני מניח שהבעיה היא מכנית, כיוון ששומעים את פעולת המנוע החשמלי, מה שמוביל אותי לחשוד בגלגלי השיניים בתוך המנגנון הפנימי. ראיתי את המדריך של שיגאל פרסם להחלפת גלגל שיניים סורר במנגנון המראה של יונדאי I20, השאלה האם התהליך דומה במראות צרפתיות? כמו כן, לצערי לא מצאתי גלגל שיניים חליפי למראה של ה-208. 

 

אשמח לעצות והארות!

 

חג שמח, בריאות איתנה וחיי נצח מובטחים לעונים!

עריכה אחרונה על ידי THELAD

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

פורסם

יש מקומות (חלק מזגגי הרכב וכו') שעוסקים בתיקון המראות ולפעמים מבצעים זאת

ע"י השתלת חלקים ממראה אחרת שבורה חלקית וכו'.

מהיכן אתה בארץ?

דרך אגב, איני מעוניין בחיי נצח 😏

בברכה  -  רפי לין

פורסם (נערך)

אני מבת-ים.  אם אין ברירה היעזר בשירותיו של בעל מקצוע, אבל אם ניתן להשיג קיט תיקון למראה הזאת שאני מניח שאין בה שום דבר מיוחד אעדיף לעשות את העבודה בעצמי. 

עריכה אחרונה על ידי THELAD

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

פורסם

לדעתי אם זה גלגל שיניים שבור היית שומע דפיקות.רוב הסיכויים שמשהו השתחרר או ציר שנשבר.אין לך מה להפסיד תפרק תראה אולי זה בר תיקון.

פורסם

אין בעיה לפרק. השאלה היא מאיפה אני משיג חלקים להחליף את החלק שכשל? לא מצאתי שום קיט שיפוץ למראה הזאת. כל המקומות מציעים לרכוש כזאת מראה קומפלט מקורית או חליפית בלבד.

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

פורסם
לפני כשעה, THELAD כתב:

אין בעיה לפרק. השאלה היא מאיפה אני משיג חלקים להחליף את החלק שכשל? לא מצאתי שום קיט שיפוץ למראה הזאת. כל המקומות מציעים לרכוש כזאת מראה קומפלט מקורית או חליפית בלבד.

הכוונה שלי היא שאם תפרק לא תצטרך בכלל חלקים וזה בדיוק מה שקרה במקרה שלי  שקצת שיחקתי והכל חזר לקדמותו.

פורסם

פרקתי את הכיסוי החיצוני של המראה, הכל נראה שם תקין. לא נראה שיש שם חלק שזז מהמקום שלו.

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

×
×
  • תוכן חדש...