Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2263 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכלום

מנוע RFN שנת 03

שהמנוע קר בהתנעה הוא נשמע לא טוב מהגאזוז, כמו פמפומים כאלה

שהמנוע חם בסרק מזייף מעט,המנוע רועד

אם אני בהילוך שני מהירות נמוכה טיפה בעומס לוחץ מהר על הגז יש בקפיירים מאזור היניקה והאגזוז.

מה להתחיל לבדוק? החלפתי יותר מחצי רכב כבר

 

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

אם קיים סליל לכל צילינדר אז בעת הרעידות נתק כל סליל בניפרד תראה אם מורגש שינוי בעבודת המנוע. אם אין שינוי בניתוק סליל מסויים יש לבדוק שהפלאג מוציא ניצוץ וכן זרימת דלק לאותו צילינדר. אם הכל ניראה תקין כדאי אפילו לבדוק אחידות בקומפרסיה בכל הצילינדרים.

פורסם

ראשית, זה לא סליל הצתה לכל צילינדר. זאת קסטת הצתה.

עשו בדיקת מחשב? הסתכלו על הפרמטרים?
עשו טיימינג לאחרונה? אם כן, יש מצב שפספסו שן אחת.

 

פורסם (נערך)

עשו אין תקלות

כן עשו טיימיג לאחרונה

עכשיו השאלה איך אפשר לפספס כי חוץ מזה המנוע עובד בצורה טובה

ואיך אני יכול לדעת אם באמת הטיימינג לא במקום?

ואיך יכול להיות כי אין נורת תקלה

עריכה אחרונה על ידי miatanc
פורסם

צריך לראות באמצעות סורק תקלות כמה הואקום בסעפת יניקה בסרק ללא מזגן.
אם זה 500 מיליבאר ומעלה - הטיימינג מפוספס.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

אם יש לו תפריט פרמטרים וזה לא איזה סורק זול ולא אמין לדעתי אין בעיה.

כן, התכוונתי לתפריט map.

בנוסף, בדוק כמה הואקום כאשר הרכב מכובה.

אמור להיות לחץ אטמוספרי - 1020 מיליבאר בערך.

 

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

 

 

פורסם

לחץ דלק נבדק?

ניקו את המנוע צעדים? הייתי מנסה לעשות אתחול למנוע צעדים לאחר ניקוי ( באמצעות סורק מקורי).

הייתי מוציא את החליל של המזרקים ובודק את הריסוס. אולי יש מזרק מטפטף.

הייתי אוטם את הצינור קניסטר שמגיע מהמנוע ואוטם אותו באמצעות בורג ( לפני השסתום) ולראות שאין יניקה של אדי דלק מהמיכל.

הסעפת פליטה והאגזוז מקוריים? ( הכוונה לא משופרים)

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

 

 

 

 


×
×
  • תוכן חדש...