Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ בקניית סוויפט


סוזוקי2
שימו לב! השרשור הזה בן 6980 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צריך את עצתכם:

 

היום, אחרי שסיננתי המון מוכרים כבר בשלב הטלפוני, הלכתי לראות כמה סוויפטים 1.0 למכירה.

לגמר הגיעו 2 מכוניות.

 

האחת, מושקעת מאוד מבחינה מכנית: בולמים קדמיים חדשים, אגזוז, ראש מנוע לא מזמן+טיימינג וכל הרצועות, טסט לשנה, רדיאוטר נוקה באוגוסט, אבל נראית חיצונית ופנימית לא טוב - פלסטיקה על הפנים, צבע חיצוני מתקלף ומכה עם חלודה בכנף. דורש מחיר קרוב למחירון. אבל, עברתי על הקבלות מהמוסך ומסתבר שלפני שנה הקילומטראז' היה על 172000 והיום הוא 174000, מה שלא כ"כ הגיוני... בנוסף, מסתבר שהוא יד 4 ולא 3 כמו בטלפון...

 

השניה, יד שניה של בחור מאיזור מבוסס מאוד, מחזיק באוטו מאז שנמכרה מההשכרה ב-93. אדם דתי ונראה גם תמים מאוד. המצב החיצוני והפנימי סביר (מכות קטנות ופלסטיקה בסדר), אבל, לבחור אין שמץ של מושג באחזקת רכב. 12 שנה הוא רק עושה לו טיפולי 10 וטסטים. בבדיקה מקיפה שעשיתי, בולם זעזועים אחד גמור כנראה (האוטו כמעט מאבד היגוי אחרי ירידה לבורות). תא המנוע מאוד רועש, להשערתי כתוצאה ממיסב גמור של המזגן. ברדיאטור יש מים רגילים ולא נוזל צינון, והקלאץ' מפריד מאוד גבוה. אבל, המחיר שהוא מבקש הוא מצחיק.

 

בכמה לדעתכם יסתכם מחיר התיקונים שפירטתי?

האם קלאץ' מפריד גבוה=קלאץ' גמור?

 

תודה מראש:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה הסנט וחצי שלי...

 

על פניו, הראשונה נשמעת עדיפה. גם אם הרכב טיפה דפוק ומוזנח פנימית, הוא עבר את רוב הטיפולים שרכב בגילו אמור לעבור, וסביר להניח שהזמן הקרוב יהיה שקט מבחינתך.

אבל... הקטע עם הקילומטראז' מסריח. מצד אחד, או שמישהו שיחק עם הקילומטראז', וזה נשמע לי פחות סביר, או שמישהו לא נסע עם הרכב שנה שלמה. שניהם לא מבשרים טובות.

 

ולכן, הייתי בוחר בסוויפט השניה. אבל, בדוק היטב את מצב המנוע, וודא שהוא לא לפני סוף חייו בעקבות הטיפול הקלוקל שקיבל. ברגע שתקבל את הרכב, בצע טיפול יסודי מ-א ועד ת, כולל החלפת מי הברז, ואת ההפרש תשמור בצד, לכל צרה שלא תבוא.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6980 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...