Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המנוע של הקרוז ככ זבאלה, שאני מהמר על זה שהטרמוסטט כלל לא תקול, הוא פשוט לא נמצא כי בקיץ הרכב מתחמם.

 

סתם ניחוש שלי...

 

אי אפשר לפרק את הטרמוסטט כי הוא מובנה בתוך הבית טרמוסטט אז אם מחליפים טרמוסטט צריך להחליף את כל הבית ביחד איתו

 

תצטאך לפתוח את בית הטרמוסטט לראות מה קורה שם ואז תוכל למצוא את האמת לאם יש טרמוסטט ואם הוא תפוס פתוח כי ניראה שכן.

 

אפתח מחר לבדוק , העניין שאני מפחד שהאטם לא יאטום שוב אחרי שאפתח כי זה גומי כזה...אבל נראה שאין ברירה.

יש למישהו רעיון איך אפשר לבדוק את החיישן טמפ'? ככה אוכל לוודא שזה לא החיישן ופשוט להזמין טרמוסטט חדש

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ברגע שנרגשת שהצינור מהטרמוסטט לאדיאטור מתחמם בדקות הראשונות אין שום קשר לחיישן שסהכ מדווח על טמפרטורה שהמיקרה שלך היא הטמפרטורה הנכונה בהתאם לבעיית הטרמוסטט.

פורסם
אי אפשר לפרק את הטרמוסטט כי הוא מובנה בתוך הבית טרמוסטט אז אם מחליפים טרמוסטט צריך להחליף את כל הבית ביחד איתו

 

 

זה קיים בעוד רכבים, בהחלט אפשר לשבור את החלק האוטם.

 

 

אגב, אם זה החלק (?) אז בהחלט אפשר בסיבוב לפרק את הטרמוסטט מבית הטרומוסטט, רק שאני לא בטוח שזה מה שמורכב אצלך

 

96984104-Thermostat-Housing-Assembly-for-Chevy-Aveo-Cruze-Sonic-Tracker-G3-for-Chevrolet-Cruze-2011-2013.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מיותר לבדוק את הטרמוסטט לדעתי.

 

מה שפות"ש מתאר זאת תופעה קלאסית של טרמוסטט תפוס פתוח. אין פה מה לחשוב פעמיים.

 

תקנה טרמוסטט מקורי או חליפי איכותי, כנראה זה שמצאת ב-70 שקל באיביי הוא לא משהו.

 

מצחיק איך בכל פעם שמישהו פותח פוסט כזה, יש גם מישהו שמגיב לו שגם אצלו זה ככה וזה תקין. לא, זה לא תקין, viper83 - תחליף גם אתה טרמוסטט.

Stay Dirty

פורסם

באחד הטיולים לחו"ל בחורף נסעתי ברכב שיש לו תצוגת טמפ' נוזל קירור במחשב דרך. קר. שלג. כביש מהיר. עדיין הטמפ' לא יורדת מ 82 מעלות ובעצירות מופעל מאוורר מנוע. וכמובן החימום ברכב פועל בעוצמה חזקה ואפשר לנסוע בלי מעיל/סוודר.

 

 

פורסם
מיותר לבדוק את הטרמוסטט לדעתי.

 

מה שפות"ש מתאר זאת תופעה קלאסית של טרמוסטט תפוס פתוח. אין פה מה לחשוב פעמיים.

 

תקנה טרמוסטט מקורי או חליפי איכותי, כנראה זה שמצאת ב-70 שקל באיביי הוא לא משהו.

 

מצחיק איך בכל פעם שמישהו פותח פוסט כזה, יש גם מישהו שמגיב לו שגם אצלו זה ככה וזה תקין. לא, זה לא תקין, viper83 - תחליף גם אתה טרמוסטט.

 

יכול להפנות אותי למישהו שימכור לי תחליפי במחיר שפוי? כי לא מצאתי כזה

פורסם

לא תימצא חליפי כי פשוט אין.

אפשר לקנות בנפרד רק את הראש שהוא מכלול הטרמוסטט החשמלי בלי כל הבית אבל המחיר לא הרבה יותר נמוך והמלצתי היא להחליף את כל הבית יחד עם הטרמוסטט כי הבית נוטה לנזול מהחיבור לראש כאשר החלק מתיישן (סהכ פלסטיק) .

 

חיים יוד.

פורסם
מיותר לבדוק את הטרמוסטט לדעתי.

 

מה שפות"ש מתאר זאת תופעה קלאסית של טרמוסטט תפוס פתוח. אין פה מה לחשוב פעמיים.

 

תקנה טרמוסטט מקורי או חליפי איכותי, כנראה זה שמצאת ב-70 שקל באיביי הוא לא משהו.

 

מצחיק איך בכל פעם שמישהו פותח פוסט כזה, יש גם מישהו שמגיב לו שגם אצלו זה ככה וזה תקין. לא, זה לא תקין, viper83 - תחליף גם אתה טרמוסטט.

העולם הוא לא שחור ולבן ויש עוד צבעים באמצע, כך גם עם רכבים, לא כל הרכבים אותו דבר ומה שנכון לאחר לא בהכרך נכון לשני. לפותח התרד כנראה באמת יש טרמוסטט תפוס ואצלי זה משהו אחר לגמרי כמו שבוקי ציין (לא בדקתי אבל עם מישהו מעוניין אני אבדוק), אבל חשוב לבדוק ולהכיר את הבעיה ולא כמו בשיטה של רוב המוסכנקים של החלפת חלקים עד שיסתדר או אולי לא.

פורסם
לא תימצא חליפי כי פשוט אין.

אפשר לקנות בנפרד רק את הראש שהוא מכלול הטרמוסטט החשמלי בלי כל הבית אבל המחיר לא הרבה יותר נמוך והמלצתי היא להחליף את כל הבית יחד עם הטרמוסטט כי הבית נוטה לנזול מהחיבור לראש כאשר החלק מתיישן (סהכ פלסטיק) .

 

חיים יוד.

 

זה לא נראה שאפשר לפרק פה את הטרמוסטט זה נראה חתיכה אחת

מולחם כזה בנוי ביחד

ומצאתי תחליפי באיביי, כתוב OEM עם מספר מקט נכון ועלה 70 שקל אנלא מבין למה בארץ זה עולה מעל 550 שקל

עם טמפ' פתיחה כמו של היצרן הכל... הבאסה שיקח עד חודש שלישי בערך שיגיע

פורסם

550 זה מקורי או חליפי?

 

 

מאחר וחיים יוד אמר שאין בארץ חליפי, ההשוואה שלך היא כמו להיכנס לחנות ארמני בכיכר המדינה ולהגיד להם "פחחחחח, גנבים, אני קונה ארמני בשוק הכרמל בעשירית מחיר".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
זה לא נראה שאפשר לפרק פה את הטרמוסטט זה נראה חתיכה אחת

מולחם כזה בנוי ביחד

ומצאתי תחליפי באיביי, כתוב OEM עם מספר מקט נכון ועלה 70 שקל אנלא מבין למה בארץ זה עולה מעל 550 שקל

עם טמפ' פתיחה כמו של היצרן הכל... הבאסה שיקח עד חודש שלישי בערך שיגיע

בדגמי מנוע מסויימים התרמוסטט המותקן הינו חשמלי קרי הפתיחה/סגירה של התרמוסטט מפוקדת על-ידי מחשב הרכב. לפני הכול בדוק איזה סוג של תרמוסטט קיים ברכבך.

בתרמוסטט חשמלי קיים תמיד קונקטור בעל 2 פינים כמו בתמונה שצירף בגירה.

 

* לא תמצא תרמוסטט חשמלי איכותי ב-70 שקלים.

איזה כייף לי :)

פורסם

550 זה רק לראש הטרמוסטט והוא מתפרק מהבית ב 4 ברגים והוא מתכתי והבית כולו מפלסטיק .

הבית המושלם עולה כ 760 שח לכן המלצתי את המושלם לאומת רק הראש.

חיים יוד

פורסם
550 זה רק לראש הטרמוסטט והוא מתפרק מהבית ב 4 ברגים והוא מתכתי והבית כולו מפלסטיק .

הבית המושלם עולה כ 760 שח לכן המלצתי את המושלם לאומת רק הראש.

חיים יוד

למה להחליף את הכל לא הבנתי? אם הכל תקין ורק הראש תקול?

 

בדגמי מנוע מסויימים התרמוסטט המותקן הינו חשמלי קרי הפתיחה/סגירה של התרמוסטט מפוקדת על-ידי מחשב הרכב. לפני הכול בדוק איזה סוג של תרמוסטט קיים ברכבך.

בתרמוסטט חשמלי קיים תמיד קונקטור בעל 2 פינים כמו בתמונה שצירף בגירה.

 

* לא תמצא תרמוסטט חשמלי איכותי ב-70 שקלים.

 

מה יכול להיות לא איכותי בטרמוסטט? , מזהה טמפ' נפתח ונסגר לפי הטמפ' זה ממש טיפשי שדורשים כאילה סכומים מטורפים עבור חלק כלכך פשוט.

וכן זה אותו אחד עם הקונקטור

עזור לי להחכים

פורסם
למה להחליף את הכל לא הבנתי? אם הכל תקין ורק הראש תקול?

 

 

 

מה יכול להיות לא איכותי בטרמוסטט? , מזהה טמפ' נפתח ונסגר לפי הטמפ' זה ממש טיפשי שדורשים כאילה סכומים מטורפים עבור חלק כלכך פשוט.

וכן זה אותו אחד עם הקונקטור

עזור לי להחכים

התרמוסטט החשמלי מעט יותר מתוחכם מתרמוסטט רגיל. תרמוסטט חשמלי כולל גם אלמנט חימום המחובר למחשב הרכב.

 

יישנם בשוק תרמוסטטים פשוטים המיוצרים מחומרי גלם זולים ויש כאלה שחלקי התרמוסטט עשויים מנירוסטה או מתכות שאינן מחלידות ועוד...

איזה כייף לי :)

פורסם
התרמוסטט החשמלי מעט יותר מתוחכם מתרמוסטט רגיל. תרמוסטט חשמלי כולל גם אלמנט חימום המחובר למחשב הרכב.

 

יישנם בשוק תרמוסטטים פשוטים המיוצרים מחומרי גלם זולים ויש כאלה שחלקי התרמוסטט עשויים מנירוסטה או מתכות שאינן מחלידות ועוד...

 

והמקורי בעצמו עשוי מפלסטיק שנוטה להיסדק ולהחליף צבע ועוד לא יודע מה אז אני לא רואה סיבה לא להסתפק בתחליפי

באופן כללי אני תמיד משתמש במוצרים האיכותיים ביותר אם זה בבלמים או בשמנים או בנוזלי קירור ואפילו בפילטרים אבל אם אין סיבה אמיתית אז אני מעדיף לשמור את הכסף למשהו יותר חשוב

 

שאלה: אם הטרמוסטט החשמלי מקבל פקודה מהמחשב מתי להפתח ולהסגר אז איך הוא נתקע במצב פתוח? אין שם את החומר הזה שגורם לו להפתח בטמפ' מסויימת


×
×
  • תוכן חדש...