Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בתהליך של הוצאת ויזות תייר לארה"ב, לכל המשפחה, לטובת טיול בקיץ הקרוב.

כבר מילאתי את השאלונים באתר, אבל עוד לא קבעתי תור לראיון. כמה שאלות שצצו:

 

1. אחרי שכבר מילאתי את השאלון שלי, ניזכרתי שהייתי ב3 מדינות בשנתיים האחרונות ואילו בטופס ציינתי רק שתיים מהן. כדאי לנסות לפתוח שאלון חדש? זה אפשרי? משמעותי?

2. איזה טפסים ואישורים כדאי להביא לראיון? יש לי אישור העסקה מהמעביד שלי. מה עוד צריך?

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

אין לי ממש מושג לגבי 1. באופן עקרוני אתה חותם על אמיתות המידע, אי דיוק יכול לעמוד לרעתך כך שעדיף לתקן אם אפשר. איזו מדינה שכחת? דין צרפת אינו כדין איראן.

לגבי 2, תביא כל מה שקושר לארץ ומעיד על יציבות כלכלית (אישור מעסיק של האישה אם יש, בעלות/חוזה שכירות ארוך לדירה, קורס ארוך ויקר שמישהו מהמשפחה רשום אליו, בעלות על רכב, עדויות על הטיול המתוכנן (אישורי הזמנה למלונות, רכב, כרטיסי טיסה דו כיווניים)).

פורסם

1. יש חותמת בדרכון מהמדינה ששכחת?

2. תביא איתך 3 תלושי משכורת אחרונים

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

תביא מה שאפשר, סיכוי של 99% שלא תשתמש בשום דבר מזה.

לרוב כשרואים משפחה נותנים ויזות לכולם, המסורבים העיקריים הם משוחררי צבא רווקים

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

א. הסר דאגה מליבך פינדר, אתה קרוב לוודאי לא ב״קבוצת הסיכון״ לאישור הויזה.

ב. הבא איתך כל טופס שמראה שאין לך כוונה להגר לארה״ב: משכנתא / בעלות בית, טופס מהמעביד, רישום לבי״ס של הילדים וכו׳ - כל מה שמראה שאתה בסה״כ מנסה לעשות טיול.

ג. לא הייתי פותח טופס חדש בגלל מה שתיארת.

ד. אם אתה מגיע לטקסס במקרה בטעות, שלח הודעה (;

 

תהנו!

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אני זוכר שהגעתי עם גדודי מסמכים.

הבחור ראה הזמנה לחתונה של בנדוד שלי.

אמר שכל השאר לא חשוב. הביא לי ויזה.

אני השקעתי, הכנתי טפסים מהאונ', עבודה, כל מקום אפשרי. לא עניין אותם.

אני לא יודע איך תשפיע העובדה ששכחת לצרף דווקא את רוסיה, אבל הייתי מתקשר ושואל אם יש אופציה לתקן. לא יודע אם זו עצה טובה, אבל זה מה שאני הייתי עושה.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אצלי הוא לא החליף איתי מילה, לא בדק כמעט שום דבר מהסטיפה שהבאתי, אישר תוך שניה.

 

אבל חברה שבאה איתי התעכבה שם (גם כן עיכוב, 5-10 דקות כן?).

 

כך שזה כנראה יותר תלוי במצב הרוח ובפקיד עצמו, ולכן שווה לבוא מוכן ומקסימום לא לעשות עם זה כלום.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

זה ברור לכם שהם עושים בדיקות לפני שאתם מגיעים ומופיע להם מידע במחשב ולכן יש אנשים שמקבלים בלי לדבר כן?

גם כשהוצאתי ויזה אחרי הצבא ללא עבודה לא היתה בעיה ועל הויזת הגירה שלנו שאלן אותנו בדיוק 3 שאלות (וגם על הגרין קארד - השביעו , בדקו פרטים ובדיקות רפואיות ואימתו שזה אנחנו ואמרו שקיבלנו)

 

ברוב המקרים יש להם החלטה לפני שאתם מגיעים - (כמובן שלכל פקיד יש שיקול דעת ויכולת החלטה כן?)

 

לכן להשליך בין מקרים זה קצת מיותר.

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • אחראי פורום
פורסם

באתי עם ערימות מסמכים, בעלות על בית, חברה, ילדים שמפוזרים פה ושם. הבחור אפילו לא הסתכל עליי ישירות.

קדמה לזה שיחה בקבלה, שם זה היה נראה חצי חברי-חצי מנסה לדלות פרטים על השהות, אך גם שם לא ביקש כלום.

ברור שעושים בדיקות לפני זה, הם לא יכולים אחרת עם כמויות האנשים שיש להם בתור וברור שכנראה הבינו שהכוונות שלי אמיתיות.

ועדיין, גם בחידוש שאעשה, גם לויזות של אשתי והילדים שנעשה לטובת טיול, אגיע שוב עם כל מה שיש לי להציג.

 

פינדר, שתי עיצות:

1. מציעים לעבור ראיון באנגלית - הוא קצר משמעותית.

2. ילדים עד גיל 12 (? לא בטוח לגמרי) לא צריכים להגיע.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)

לפעמים יש להם שאלות מתקילות וצריך להיות מוכנים לזה.

 

למשל אתם מגיעים עם הנער/ה שלכם

הם שואלים אם אתם אקדמאים (ההורים, סתם לרקע השאלה הבאה)

ואז הם שואלים מה הוא מתכוון לעשות אחרי התיכון (התשובה - צבא), ומה אחרי הצבא?

 

פה זה קאצ'!

כי אם עניתם *לא*על האקדמאים ותהססו בתשובה של אחרי הצבא (שהתשובה צריכה להיות - אוניברסיטה ורצוי גם שם/כיוון - כן למרות שזה עוד הרבה שנים) תתכוננו למטח שאלות מקיפות ובאמת להוציא את כל הטפסים שלכם.

 

הויזה שמקבלים היא ל 10 שנים והם יודעים שהנער שלכם שישתחרר מהצבא יהיה עם ויזה בידו והם לא רוצים את אלו שיגיעו לחפש את עצמם בארהב אחרי צבא.

 

כמובן שישנם הרבה שהגיעו עם ילדהם הבוגרים ולא נשאלו שום שאלה אך שמעתי את זה יותר מידי פעמים וגם אותי שאלו (והייתי מוכן לזה וזה עבר חלק) - לטכניון כמובן [emoji41]

 

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי gsi16v

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

 

הויזה שמקבלים היא ל 10 שנים והם יודעים שהנער שלכם שישתחרר מהצבא יהיה עם ויזה בידו והם לא רוצים את אלו שיגיעו לחפש את עצמם בארהב אחרי צבא.

 

 

 

אני הוצאתי ויזה כשהייתי בצבא, הראיון לקח פחות מ2 דקות והייתי בדרכי החוצה עם אישור. לא זוכר ששאלו אותי מה אני הולך לעשות אחרי הצבא ולא עשו בעיות, אז לא נראה לי שלנער/נערה לפני צבא יעשו בעיות.

פורסם
א. הסר דאגה מליבך פינדר, אתה קרוב לוודאי לא ב״קבוצת הסיכון״ לאישור הויזה.

ב. הבא איתך כל טופס שמראה שאין לך כוונה להגר לארה״ב: משכנתא / בעלות בית, טופס מהמעביד, רישום לבי״ס של הילדים וכו׳ - כל מה שמראה שאתה בסה״כ מנסה לעשות טיול.

ג. לא הייתי פותח טופס חדש בגלל מה שתיארת.

ד. אם אתה מגיע לטקסס במקרה בטעות, שלח הודעה (;

 

תהנו!

תודה על ההזמנה. הייתי שמח להגיע אבל אני אהיה אצל אחותי בקליפורניה. טקסס לא בתוכניות.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)

שיהיה לכם ברור 99% מהעבודה נעשית לפני הראיון כשחלק לא קטן ממנה אוטומטית בתכנה.

בסופו של דבר אתה מקבל "פרופיל" ותפקיד המראייין הוא לוודא שאתה מתאים לפרופיל. לפעמים הווידוא הוא קצרצר, ולפעמים יותר ארוך.

יש גם אפשרות למראיין "להזיז" אותך לפרופיל אחר, וזה תהליך יותר ארוך.

 

פות״ש: תבוא עם על המסמכים שיש לך שיראו שאתה לא מתכוון להישאר שם. בד״כ מי שיש לו ערימה של מסמכים לא מתבקש להראות אותם כי הפרופיל שלו מתאים.

לגבי רוסיה אולי תנסה להתקשר כמו שהמליצו, אבל אם אתה לא מצליח אל תדאג, אם זה יעלה בראיון אז תסביר בנימוס ובשיא הכנות ששכחת.

באופן כללי, אם מתחילים לשאול שאלות עדיף שלא להתחמק אלא לענות תשובות כנות וישירות.

חשוב לא להיות לחוץ.

בהצלחה!

 

עריכה:

אני אהיה אצל אחותי בקליפורניה.

יש סיכוי סביר שתשאל על זה ותצטרך להראות שאתה לא מתכוון להשתקע אצלה.

עריכה אחרונה על ידי borsood

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

×
×
  • תוכן חדש...