Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מאזדה 3 2007 קומפורט שבערך כל שנתיים נשרף בה הבית פלסטיק של הנורות ברקס וכל החלפה עולה משהו כמו 250-300 שקל לפנס.

החלטתי הפעם לשים נורות לד בגלל ההספק הנמוך שלהם אבל אין לי מושג איזה נורות מומלץ לשים (לפי חוק כמובן).

 

Screen-Shot-2018-10-25-at-2.55.56-PM.png

פורסם

יש לך כנראה בעיית מגעים שם שמקצרת ובגלל זה הפלסטיק נשרף, במקום לשים פלסטר טפל בבעיה.

לגבי סוג הנורה - ככל הנראה מדובר בP21/5W, (כלומר נורה בעלת שני חוטי להט, שמאירה בהספק של 5וואט כאור רגיל ו21וואט כשלוחצים על הבלמים).

אבל בשביל לוודא, מה יותר פשוט מלהוציא את הנורה ולקרוא את שכתוב עליה? זה יקח לך קצת פחות מ5 דקות.

לגבי הלדים, אל תקנה את הזול ביותר שתמצא, תקנה שניים שיהיה סימטרי, ודע שאם תקנה לד שהאור שלו הוא לבן 'קר' (כמו פלורוסנט), אז דרך העדשה האדומה אורות הברקס שלך יהפכו לורודים.

 

 

דבר אחרון - פורום שיפורים הרגיש לך כמו המקום הנכון לזה? יש ליד את הפורום הטכני, שם מקומו של הפוסט (אולי אחד המנהלים יוכל להעביר).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
יש לך כנראה בעיית מגעים שם שמקצרת ובגלל זה הפלסטיק נשרף, במקום לשים פלסטר טפל בבעיה.

לגבי סוג הנורה - ככל הנראה מדובר בP21/5W, (כלומר נורה בעלת שני חוטי להט, שמאירה בהספק של 5וואט כאור רגיל ו21וואט כשלוחצים על הבלמים).

אבל בשביל לוודא, מה יותר פשוט מלהוציא את הנורה ולקרוא את שכתוב עליה? זה יקח לך קצת פחות מ5 דקות.

לגבי הלדים, אל תקנה את הזול ביותר שתמצא, תקנה שניים שיהיה סימטרי, ודע שאם תקנה לד שהאור שלו הוא לבן 'קר' (כמו פלורוסנט), אז דרך העדשה האדומה אורות הברקס שלך יהפכו לורודים.

 

 

דבר אחרון - פורום שיפורים הרגיש לך כמו המקום הנכון לזה? יש ליד את הפורום הטכני, שם מקומו של הפוסט (אולי אחד המנהלים יוכל להעביר).

 

אני לא מבין כלכך ברכבים וזו ההודעה השניה שלי בפורום אז סליחה שלא פרסמתי במקום הנכון.

אין בעיה במגעים לפי מה שהבנתי זו בעיה מאוד ידועה בדגם הספציפי הזה של מאזדה. (גם מאוד נפוץ שאני רואה רכב כמו שלי עם אותה בעיה).

לדעתי קצת יותר פשוט לשים הודעה בפורום שמיועד לכך ושפשוט יגידו לי איזה נורה אני צריך לקנות ואולי אפילו איזה צדיק יכול לשים לינק לרכישה כי יש לי מספיק זמן עד לטסט (חודשיים).

לפי מה שהבנתי בחיפוש בגוגל אני צריך נורת לד עם תושבת 7443 ואף מצאתי כמה דגמים לרכישה עם תאורה בצבע צהוב, אדום או לבן.

ויש להם עוצמות משתנות בין 500 ל 1100 Lm. (נראה לי עוצמתי מדי אני לא מעוניין לסנוור נהגים).

לדוגמה: http://shorturl.at/begms

זה יתאים בלי בעיה?

פורסם

אין בעיה במגעים לפי מה שהבנתי זו בעיה מאוד ידועה בדגם הספציפי הזה של מאזדה. (גם מאוד נפוץ שאני רואה רכב כמו שלי עם אותה בעיה).

על סמך מה אתה כותב שהבעיה מאוד ידועה בדגם הספציפי ?

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

במוסך מאזדה תמיד תראה הרבה מאוד מאזדות עם בעיות דומות. :-P

 

מהו הספק המנורה שאתה מתקין ?

 

מה בדיוק מחליפים והאם החלקים מקורים ?

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

גם אצלי במאזדה 3 דור 1 זה קרה עם פנסים חליפיים לאחר כ4 שנים. החלפתי שוב את הפנסים בעלות של כ150שח לפנס חליפי.

המקוריים הוחלפו כי נכנס בהם מים (סימני לחות)

פורסם

אני לא חושב שזה סימני לחות, זה אידוי פנימי בגלל שהנורה שורפת את הפלסטיק.

וכן זה קרה לי עם הפנסים המקוריים + פעמיים עם פנסים חלופיים הרכב יד ראשונה.

פורסם
גם אצלי במאזדה 3 דור 1 זה קרה עם פנסים חליפיים לאחר כ4 שנים. החלפתי שוב את הפנסים בעלות של כ150שח לפנס חליפי.

המקוריים הוחלפו כי נכנס בהם מים (סימני לחות)

בדיוק,בהנחה שמדובר על פנסים אחוריים-אצל אבא שלי במאזדה דור 1 כנ"ל אותה מחלה- הוחלפו שני פנסים מפירוק ומאז ב"ה שקט.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...