Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אני שוקל לרכוש רכב בייבוא אישי ,אמנם רכב כזה גם נמכר בארץ על ידי יבואן רשמי אולם מצאתי שניתן לרכוש אותו במחיר נמוך משמעותית ממחיר היבואן בארץ וברמת גימור גבוהה יותר

 

כאשר בדקתי את הנושא מול נציגי היבואן בארץ נטען בפני שאם הרכב ירכש ביבוא אישי - לא אזכה לאחריות יצרן!! ולא אוכל לטפל בו בארץ במסגרת אחריות זו .

 

אם כך הדבר אין מנוס מהזמנת הרכב מהיבואן בארץ .

האם מישהו שמע מכיר את הנושא ,אולי נתקל בטענה דומה ?

פורסם

היבואן מחוייב לכבד את האחריות גם על רכב ביבוא אישי. הוא יכול להערים קשיים אבל ככלל אין לו ברירה. ואם יש בעיה, מכתב לייצרן באנגלית והעתק ליבואן המקומי לרוב פותרת את הבעיה.

 

מה שכן, בבמוו למשל, אחריות היצרן במקור היא שנתיים, היבואן מוסיף שנה כדי להיות תחרותי. את השנה הנוספת הוא לא חייב לתת לך.

פורסם
שלום לכולם

 

אני שוקל לרכוש רכב בייבוא אישי ,אמנם רכב כזה גם נמכר בארץ על ידי יבואן רשמי אולם מצאתי שניתן לרכוש אותו במחיר נמוך משמעותית ממחיר היבואן בארץ וברמת גימור גבוהה יותר

 

כאשר בדקתי את הנושא מול נציגי היבואן בארץ נטען בפני שאם הרכב ירכש ביבוא אישי - לא אזכה לאחריות יצרן!! ולא אוכל לטפל בו בארץ במסגרת אחריות זו .

 

אם כך הדבר אין מנוס מהזמנת הרכב מהיבואן בארץ .

האם מישהו שמע מכיר את הנושא ,אולי נתקל בטענה דומה ?

 

 

היי חברים תודה על ההתיחסות

אני שוקל לייבא ניסן GTR

האם מישהו היה בהתלבטות דומה ?

פורסם
היי חברים תודה על ההתיחסות

אני שוקל לייבא ניסן GTR

האם מישהו היה בהתלבטות דומה ?

 

לא הייתי מתעסק עם קרסו בקנייה בארץ, על אחת כמה וכמה ביבוא אישי

×
×
  • תוכן חדש...