Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכי טוב זה קודם לעשות ואח"כ לשאול...:shock:

 

תכלס, מנוע היאריס הוא מנוע אטמוספרי שבין אם השיפורים שאתה מתכנן לו הם אטמוספרים או גדישה, אתה צריך לפתוח מנוע ולהחליף בפנים לחלקים מחוזקים.

 

אז מה רצת להחליף מנוע משומש שלא נותן לך כלום בהכנה לשיפורים עתידיים?

 

הייתה לך הזדמנות פז עם המנוע שנדפק לפתוח, לשפץ עם חלקים משופרים ולעשות מהמנוע משהוא רציני מאוד (או הכנה למשהוא רציני).

 

עכשיו גם הוצאת לא מעט כסף וגם...נשארת עם מנוע בן 15 עם השד יודע כמה ק"מ.

 

מאחר וכתבת שזה רכב ראשון שלך, עצתי לך, סע איתו סטוק, יש לו ה-ר-ב-ה מה ללמד אותך!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
הכי טוב זה קודם לעשות ואח"כ לשאול...:shock:

 

תכלס, מנוע היאריס הוא מנוע אטמוספרי שבין אם השיפורים שאתה מתכנן לו הם אטמוספרים או גדישה, אתה צריך לפתוח מנוע ולהחליף בפנים לחלקים מחוזקים.

 

אז מה רצת להחליף מנוע משומש שלא נותן לך כלום בהכנה לשיפורים עתידיים?

 

הייתה לך הזדמנות פז עם המנוע שנדפק לפתוח, לשפץ עם חלקים משופרים ולעשות מהמנוע משהוא רציני מאוד (או הכנה למשהוא רציני).

 

עכשיו גם הוצאת לא מעט כסף וגם...נשארת עם מנוע בן 15 עם השד יודע כמה ק"מ.

 

מאחר וכתבת שזה רכב ראשון שלך, עצתי לך, סע איתו סטוק, יש לו ה-ר-ב-ה מה ללמד אותך!

אקח את ההצעה שלך, ולא אשפר אותו.

בעתיד אחרי שאתגייס(ואשתחרר) אקנה רכב אחר עם בסיס טוב לשיפורים

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

פורסם

בוא חבוב, אתה לא יודע שאסור לנסוע עם נורת שמן דולקת אבל רוצה להיכנס לשיפורי מנועים?

קצת צניעות - יש לך עוד המון מה ללמוד וליאריס הזאת יש עוד המון מה ללמד אותך.

רכב הזה לא משפרים מהמנוע, מתחילים מרכב תקין לחלוטין עם צמיגים איכותיים, מוודאים שכל חלקי הגומי במתלה פיקס ומרעננים מה שלא, בלמים איכותיים זה גם חשוב.

ואחרי זה הולכים ללמוד לנהוג (כי בוא... אתה לא יודע, אף אחד לא לימד אותך).

 

חותם לך שעם ההכשרה הנכונה, היאריס שלך תעלה את כביש בית אורן יותר מהר מכל אאודי או במוו בידיים של נהג ממוצע.

ואני מבסס את זה על זה שאני עולה את הכביש הזה כל יום ברכב עם 60 כ"ס וצמיגים ברוחב 155, ב75 אחוז מהקצב שעולה אותה לאון קופרה עם 280 כ"ס עם נהג מיומן פי כמה ממני. לא סתם אומרים שהשיפור הכי טוב לרכב זה הנהג.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...