Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תחפש משרת QA. תעבוד במשך 9 חודשים - שנה ומשם תשלח קו"ח למשרות פיתוח לסטודנט. בצ'יק תקבע ראיונות בגלל הניסיון.

 

אני רושם את זה מניסיון.

 

זה לא נכון

בדרך כלל אנשים שנכנסים לQA, מקטלגים אותם ככאלה בחברות ותמיד יציעו להם רק את המשרות QA

מניסיון, וכן תמיד יש יוצאים מהכלל

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בקו"ח תדאג לרשום בעיקר דברים חשובים כמו במה נגעת במה התעסקת ובמה יש לך נסיון, לא את כל הדברים שהבודקים של הקו"ח משתעממים מהם מהר וזורקים הלאה לראיון הבא..

Opel Adam S 2017

פורסם

גם אני הלכתי על אוטומציה בתור דלת ברגל, זה עבד מעולה.

שנה וחצי במשרת סטודנט בחברת שקר כלשהו בירושלים תו"כ הלימודים, חודשיים לפני סוף הלימודים התחלתי לחפש בת"א משרת פיתוח. המעבר לא פשוט, ודורש הרבה השקעה. ראיונות עבודה, מעבר לצורך להתכונן על הפאן הטכני שלהם - דורשים מיומנות סופר ספציפית - אתה צריך לדעת להתראיין. וגיליתי שזה פשוט משהו שמשתפרים בו תו"כ. איך להציג את עצמך, את הנסיון שלך, פרויקטים שעבדת עליהם, איך להציג תהליכי חשיבה לשאלות טכניות, על מה להתעכב ומה לא. זה באמת סקיל סט שלם שמרגישים בו את השיפור מראיון לראיון.

 

גם לי אמרו שמשרת QA (בעיקר ידני) עשויה אפילו לסגור דלתות במעבר למשרות פיתוח, בגלל זה היה לי מאוד חשוב בתפקיד הראשון שלי לתת כמה שיותר אוריינטציה פיתוחית. (בסוף בניתי תשתית אוטומציה וזו הייתה התנסות מעניינת, ואיפשרה להציג את המשרה בתור יותר מאשר "QA").

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
מפתיע מה שאתם אומרים. בכל מקום מפמפמים על "מחסור בעשרות אלפי עובדים". כנראה אין כזה מחסור או שכמעט אף חברה לא מוכנה להשקיע בהכשרה של עובדים ומעדיפים לריב על טאלנטים מאשר להכשיר ג'וניורים.

 

יש מחסור, יש מי שמדברים על 5000 ועד 10000 תלוי את מי אתה שואל.

אבל יש מחסור של 5000 מפתחים מנוסים למשרה מלאה, מתוכם להערכתי לפחות חצי זה משרות Senior.

 

הבחור בלי נסיון למשרת סטודנט.

מה שמצמצם עוד ועוד את המבחר שלו למשרות.

 

פות"ש תשלח לי גם ה"פ אני אעביר את הקו"ח שלך גם אצלנו פה, למרות שאין יותר מדי משרות סטודנטים פה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
זה לא נכון

בדרך כלל אנשים שנכנסים לQA, מקטלגים אותם ככאלה בחברות ותמיד יציעו להם רק את המשרות QA

מניסיון, וכן תמיד יש יוצאים מהכלל

זה לא נכון

סטודנט שנה שניה שעובד כשנה בתור QA, יהיה לו יותר קל להתקבל למשרת סטודנט בשנה שלישית לאחר שנה כי יש לו ניסיון תעשייתי.

אני, סטודנט ממכללה העדיפו אותי בכמה חברות על פני סטודנטים מהטכניון ובן גוריון בגלל ניסיון שכזה.

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

מ״מרום שנותיי״ וניסיוני בשוק (כמשהו שעשה את המעבר דרך qa , ראיין ועבר על המון קורות חיים ומכיר תהליכי כיוס קטנים וגדולים מכל מני כיוונים)

Qa ידני ברוב המקרים סוגר דלתות

ולא ממש מאפשר מעבר אפילו בתוך החברה לפיתוח.

 

אני מכיר הרבה אנשים שזה תקע אותם קריירה שלמה. וגם אותי משכו באף עם זה וזה ממש לא פתח לי דלתות חדשות רציניות, כן הכרתי אנשים רלוונטיים אבל.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם (נערך)

משרות סטודנט די קשה למצוא, גם בתור סטודנט חיפשתי, מגוון המשרות לסטודנטים לא גדול מאוד, בטח לא כשמדברים על פיתוח.

אני ראיתי לא מעט משרות QA לסטודנטים, אבל חוץ מכסף אני לא רואה איך זה יתרום לך בהמשך יותר מדי.

אני יכול להגיד לך שאני באופן אישי העדפתי להעלות את הממוצע שלי מאשר ללכת למשרת סטודנט (למרות ששקלתי את זה), במקרה שלי לפחות זה היה שיקול נכון ומצאתי משרת פיתוח גם בלי ניסיון.

 

לא יודע באיזו שפה כתבת את קורות החיים שלך - אבל אם אתה מגיש לחברות בינלאומיות תגיש באנגלית. לצורך העניין לחברות כמו אלביט, רפאל וכו' - הייתי מגיש בעברית. לחברות כמו אודיוקודס, מיקרוסופט, אינטל וכו' - אנגלית (אלא אם כן נתבקשת אחרת).

 

וכמו שאמרו, נסה חברות גדולות, אולי שם יש יותר סיכוי למצוא משרות סטודנט.

גם אני וגם החברים שלי מהתואר (גם מדמ"ח, אבל לא מהמוסד שאתה לומד בו) מצאנו עבודה בחברות גדולות כשכולנו חסרי ניסיון.

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מי שקורה את הרוב המוחלט של ההקורות חיים למשרות בארץ - זה ישראלים.

 

אלא אם כן המשרה דיי בכירה (ואז אתם תדעו) בחברה גדולה עם Hiring cometee בינלאומי - תכינו אותם בעברית.

קל מאוד להיות מביכים באנגלית (במיוחד כשאין הרבה לכתוב ואתם לא עובדים בסביבה עם דוברי אנגלית בשותף או דוברים אותה באמת ברמה של שפת אם - מה שכמעט אף אחד לא) וקל מאוד למי שקורא לא להיות שוטף באמת באנגלית.

חוץ ממושגים טכנולוגים - לדעתי - בארץ - למשרות ראשונות - עברית עדיף.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני אישית העדפתי מועמדים עם קורות חיים באנגלית (אבל זה רק בתנאי לא סביר שיש שני מועמדים ממש דומים, וגם אז או ששניהם יזומנו לראיון או ששניהם לא).

 

זה כן חשוב לשלוט באנגלית מספיק כדי לכתוב קו"ח, זה בכל זאת לא כזה מסובך

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

גם אם לא שולטים הכי טוב, אני בטוח שתמיד אפשר להיעזר בחבר שיודע טוב אנגלית או במקרה הכי גרוע - לשלם לאיש מקצוע.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)
יש מחסור, יש מי שמדברים על 5000 ועד 10000 תלוי את מי אתה שואל.

אבל יש מחסור של 5000 מפתחים מנוסים למשרה מלאה, מתוכם להערכתי לפחות חצי זה משרות Senior.

 

הבחור בלי נסיון למשרת סטודנט.

מה שמצמצם עוד ועוד את המבחר שלו למשרות.

 

פות"ש תשלח לי גם ה"פ אני אעביר את הקו"ח שלך גם אצלנו פה, למרות שאין יותר מדי משרות סטודנטים פה

 

אם יש כזה מחסור למה חברות לא מכשירות עובדים בתמורה להתחייבות העובד לעבוד שנתיים - שלוש באותה חברה? נשמע כמו WIN - WIN לשני הצדדים.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

שלח לי קו"ח בפרטי, אנסה להפנות למשרות רלוונטיות בחברה שאני עובד בה.

במרכז, יש שלוחה בפתח תקווה.

פורסם (נערך)
אם יש כזה מחסור למה חברות לא מכשירות עובדים בתמורה להתחייבות העובד לעבוד שנתיים - שלוש באותה חברה? נשמע כמו WIN - WIN לשני הצדדים.

 

כי להכשיר עובדים עולה הרבה כסף ואתה לא יודע מה תקבל בסוף. אנשי תוכנה הם גם ״מפונקים״, הם לא יעבדו עבור שכר של מתמחים ולא יעשו עבודות שאף אחד לא רוצה לעשות. יש להם דרישות מהרגע הראשון, גם מבחינת תנאים וגם מבחינת תפקיד.

אז מה עדיף? לקחת סטודנט לחכות 3 שנים שהוא יגדל או להשקיע עוד כמה חודשים בחיפוש ולמצוא מישהו עם היכולות שהם מחפשים?

 

פותח השרשור, אל תתייאש, אל תחשוב שאתה לא בסדר.

אתה יכול לבצע קצת פעולות אקטיביות, עשית פרוייקטים לבד? זה נחמד ויפה. אתה יכול ללכת צעד קדימה ולתרום לאיזשהו פרוייקט open source מעניין, ככה תוכל להציג את זה בקורות החיים, וגם ללמוד.

 

גם לי היה קשה למצוא משרה במהלך הלימודים, וזה שלמדתי באוניברסיטה עם ממוצע סביר (דומה לשלך) לא עזר לי. רק לאחר התואר הצלחתי למצוא.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

צ'מגיא, לא מגיעים לרמת ידע ויכולת לפתור בעיות של סניור תוך שנתיים שלוש.

לרוב החברות הקטנות - בינוניות אין את היכולת להכיל יותר מכמות מצמומצת יחסית של מפתחים צעירים ופחות מנוסים, מכיוון שהלוזים צפופים, התקציב מאוד מוגבל והחלטה לא נכונה או זמן של מפתח בכיר שהולך כולו על מנטורשיפ יכולים להעלות המון לחברה בסופו של דבר.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

תלוי את מי אתה שואל. יש קצת זילות במילה ״סניור״ בארץ, כל מתכנת בן 3 כבר כותב ״סניור״ בקורות חיים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5


×
×
  • תוכן חדש...