Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פג׳ו 208 אזהרת engine fault


galbh
שימו לב! השרשור הזה בן 1621 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מחיפוש קצר בגוגל, שני קודי התקלה יכולים להצביע על בעיית טיימינג (camshaft position).

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 272
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

דיברתי איתם שוב. יש תקלה חשמלית קבועה על בית המצערת ואותה הם רוצים להחליף, יש תקלה נוספת שהם מנסים עדיין לאבחן האם זה חשמלי או מכאני, אם מכאני אולי יילכו לכיוון של הרצועה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקשרו אליי שצריך להחליף בית מצערת וביחד איתו איזה אטם. הצעת מחיר לפני הנחה על הבדיקה 2600 ש״ח כולל מע״מ.

קודי תקלות p3067 ו-p0014, דעתכם?

 

אומרים בפירוש שזאת תקלה חשמלית שקשורה לבית המצערת ושאין קשר לרצועת תזמון ולא מוכנים לבדוק אותה.

 

שני הקודים הללו מתייחסים לתזמון שסתומים משתנה.

p0014 - camshaft position Timing Over-Advanced

p3067 - camshaft position Timing Over-retarted

 

ממה שיצא לי להתקל, המקור הנפוץ לתקלות הללו במנוע הזה הוא שבבי גומי שסותמים את מעבר השמן לשסתום ויסות שמן של מנגנון תזמון השסתומים.

אל תשלם להם שקל עד שלא יראו לך שהפילטר של מנגנון תזמון השסתומים נקי משבבי גומי.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכמובן התחייבות מהמוסך שאם בית מצערת חדש לא פותר את הבעיה שיחזירו חזרה את הבית הישן עם זיכוי. חובה לשמור את הישן.

יכול להיות שקיבלו הוראה מלמעלה למחוק את השורש ר.צ.ע מהלקסיקון ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכמובן התחייבות מהמוסך שאם בית מצערת חדש לא פותר את הבעיה שיחזירו חזרה את הבית הישן עם זיכוי. חובה לשמור את הישן.

יכול להיות שקיבלו הוראה מלמעלה למחוק את השורש ר.צ.ע מהלקסיקון ?

 

מישהו הצליח אי פעם לקבל התחייבות כזאת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במחיר כזה, הייתי מבקש חוות דעת נוספת.

נראה שהם ישחילו לך את המצערת כתקלה חשמלית ואת הטיימינג בנפרד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תציע להם לגשת מהכבד לקל - קודם לאבחן את בעיית הטיימיג ולאחר מכן לבדוק האם "בעיית" המצערת עדיין קיימת.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצעתי לא להחליף חלקים יקרים לפני שמאבחנים את הבעיה השניה, דיברתי שוב על נושא הרצועה. אמרו לי שצריך לפרק אגן שמן בשביל זה ואבחון מכאני יעשו אחרי שיאבחנו שהבעיה היא אכן מכאנית ולא חשמלית. הדגשתי שאני לא מעוניין להחליף חלקים יקרים סתם על חשבוני ווידאתי שהם ״מודעים״ לנושא הרצועה. הם מצד אחד מחכים לחלקים, מצד שני עדיין לא אבחנו את הבעיה השניה.

 

אני מקווה מאוד שלא ישחילו לי פה מצערת סתם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבין אותם. מצערת זה רווח נקי למוסך (גם בשעתון וגם החלף). רצועה ,במסגרת TSB , היצרן משלם ואז הם לא מרוויחים כמעט כלום.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך שום פירוק אגן בשביל לבחון את הרישתית של מערכת תזמון השסתומים.

היא נמצאת למעלה על ראש המנוע ונדרש פירוק מינימאלי בשביל להגיע אליה. כמדומני בורג בודד.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז המצב הוא כזה. אין בית מצערת בארץ ויגיע בסוף שבוע הבא.

הם עשו הצלבה בין השסתומים החשמליים של יניקה ופליטה ואיפסו את התקלות. מבחינתם לנסוע עד שתדלק התראה שוב (לדבריהם יכול להיות ביציאה מהמוסך ויכול להיות עוד מאות ק״מ) ולבוא לראות אם התקלה עברה מהיניקה לפליטה, אם כן זאת תקלה חשמלית, אם לא תקלה מכאנית ואז בין השאר אולי יפרקו אגן שמן לבדוק את הרצועה. טוענים שאין שום דרך אחרת להעריך את מצב הרצועה. הם אומרים גם שנדיר שיש קשר בין תקלת רצועה לבין התקלה בבית המצערת. מה דעתכם על התשובות ואיך להמשיך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1621 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...