Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - פיג'ו 508


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1642 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אף מילה על הפנסים הקדמיים שנותנים לה פרצוץ של ניבתן?

 

יש לה אתגרים קשים בסביבת המחיר שלה - מספר מכוניות מעניינות לא פחות... עם סמל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

האוטו הזה כמובן מועד לכשלון מסיבה נוספת והיא הסמל הזה של האריה, לא הולך הדבר הזה, ודאי לא באוטו ששאר הסיבות לחוסר האטרקטיביות שלו, נימנו למעלה. האמת היא שלפחות לטעמי ההצלחה היחסית של ה 3008 מפתיעה עד כמעט בלתי מובנת בהתחשב בסנטימנט העמוק כלפי המותג.
כל הקטגוריה בפני עצמה לא בדיוק בשיא פריחתה.

ה-3008 הוכיחה שהסמל לא מהווה חסם נוראי

 

Sent from my DynaTAC 8000X using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההתרשמות שלי ממנו היא שזה אוטו יפה ומרשים אבל לא נוח מספיק למחירו. בסכום כזה לא מוכן להתפשר על תנוחת ישיבה ונהיגה.

 

בכלל אלה כבר סכומים שמי שמשלם אותם דורש תמורה גבוהה למה שהוא משלם. אצל אחד זה אמינות מוחלטת (ואז הוא לא יגיע לצרפתיות בלי קשר אם הוא צודק או לא), השני נוחות (ואז תנוחת הנהיגה והקונסולה הענקית יבריחו אותו) והשלישי מחפש סמל סטטוס שלא בטוח שהיא נותנת.

 

אולי הרביעי שמחפש להיות שונה יקנה אותה אבל כמה כמוהו יש?

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפייפיה. מקווה שימכרו מספיק יחידות, בשביל שאפשר יהיה לקנות אחת משומשת עוד אי אילו שנים.

 

הימור לא קטן לרכוש כזו בעוד כמה שנים משומשת...

אני מהמר על 160 אלף באפס קמ.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לראות לפני כמה שבועות 508 GT חונה, ובהחלט עצרתי (וגם הנשימה) לכמה שניות. פשוט מלאכת מחשבת של עיצוב.

אהבתי מאוד את הכתיבה, ואני ממש רוצה שהיא תצליח (בעיקר כדי שיהיה מבחר משומשות עוד שנתיים-שלוש :D), אבל גם אני לא צופה לה מכירות שמתאימות לרכב נישה. חבל, אבל השילוב של המחיר, הסמל ומעמדו הנחות של רכב ה"מנהלים" בשוק נדונים אותו לכישלון קולוסאלי לצערי.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לובינסקי אוהבים להשיק דגם במחיר גבוה לסגמנט ואז עם הזמן להוריד לו מחיר.

מאמין שזה יקרה גם עם ה-508.

 

אוטוטו בטח נראה עליה מבצע לאור שער היורו שצונח.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם זה תלוי בלובינסקי כי גם בצרפת מחיר ה 508 הבסיסית יקר מפאסאט . מישהו בפיג'ו מכוון גבוה .

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דומני שקרובת המשפחה שעונה לקריטריון הג'יפון מבית DS מתומחרת בגרסת הבסיס (המאוד מאובזרת ואיכותית להבנתי הדלה) באיזור מאוד דומה, האם המשפט לעיל נכון גם לגביה על אף שהיא ממוצבת במשפחה כרכב ומותג פרימיום וה-508 לא לגמרי?

 

ה-DS7 באמת מאוד מאובזרת ואיכותית אפילו בגרסת הבסיס, אבל היא עולה 40 אלף שקלים (20%) יותר מגרסת הבסיס של ה-508, לא מעט. ואם אנחנו עולים לגרסאות הגבוהות יותר, כבר יש פערים של עד 60 אלף שקל לטובת הפיג'ו.

מעבר לזה, אין ספק שבאופן כללי כל הליין של DS משבש לחלוטין את האפשרות לעשות השוואות ענייניות, כי הם מתומחרים בצורה מאוד מאוד תחרותית.

 

לא ראיתי שיש מובילאיי אז אני מניח שקיימות מערכות בטיחות כלשהן, איך היית מגדיר את אבזור הבטיחות? מינימלי/ממוצע/מקיף?

לגבי המשטחים המבריקים, לא נתקלת בסינוור מהשמש? למרות שאני מניח שהוא שולי ביחס לתמורה שהרכב מציע

 

מבחינת בטיחות - קיימות כל המערכות המקובלות בקטגוריה. בלימת חירום, שמירת נתיב (אבל לא מרכז נתיב אם אני זוכר נכון), ניטור שטחים מתים (אקטיבי - עם התנגדות להיגוי אם אתה מנסה לסטות לתוך רכב שנוסע במקביל), שיוט אדפטיבי, קריאת תמרורים וכו'. מה שמאוד נחמד הוא שבכל הנוגע לבטיחות אין שום הבדל בין הגרסאות. פה יש לך את המפרט המלא.

 

לגבי הסינוור - בכלל לא. כנראה שהמשטחים המבריקים הונחו מספיק חכם כדי שהזוויות שלהם לא יסנוורו את הנהג.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1642 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...