Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאני רוכש רכב יד שנייה מליסינג מה הפרוצדורה?

אני אמור לשלם 500 שח עבור הבאת הרכב. והמשא ומתן אמור להעשות לפני אחרי שאגש לבדיקה?

או לסגור מחיר ואם בבדיקה יתגלה תיקון רציני שמחייב הורדה נוספת?

פורסם

לך למקום בו אתה יכול לראות כלי רכב בלי לשלם כדי שיביאו אותם. עדיף ללכת למקום בו יש הרבה חברות ומלאי גדול (כמו פי גלילות למשל)

הם מציגים לך את ה"בדיקה" שלהם ואם הרכב נראה לך - לוקח לבדיקה מטעמך.

 

מו"מ הוא לפני הבדיקה, כי בד"כ ברכישה כזאת המוכר מתחייב לתקן את מה שימצאו בבדיקה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מצאו פטנט לעשות כסף מכלום.

תשלם לראות את הרכב.

מהיכן הקונה יודע האם הרכב לא באמת בסניף ורק רוצים ממנו כסף?

הקונה לא יודע מה המלאי בסניף והאם עובדים עליו.

לדעתי, כל הקטע הזה שקונה שמעוניין לראות רכב פוטנציאלי צריך לשלם כסף זה עקום מהיסוד.

בחיים לא הייתי משלם עבור זה.

לא מבין איך אנשים מתפתים לזה ואחרי זה עוד צריכים לרדוף אחרי הכסף בחזרה.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

אני מצד אחד מסכים איתך, מצד שני אני מבין מאיפה זה מגיע.

בהנחה שהרכב באמת לא בסניף, חברת ליסינג גדולה בעלת סניפים ברוב חלקי הארץ לא יכולה להרשות לעצמה לשנע רכב בשביל כל אחד שמגיע לסניף, זה מעין דמי רצינות.

פורסם

כמו שאני לא משתתף ברווחים שלהם לא מעניין אותי הצרות שלהם.

 

אם עולה להם כסף לשנע את הרכב שלא ימכרו מה שאין להם בסניף או בקרבת מקום או שאם הם באמת רוצים למכור שיתאמצו ויביאו ללקוח לראות על חשבונם.

 

הבעיה שאנחנו הישראלים פראיירים ומשלמים. כל עוד אנשים משלמים השיטה הזאת תמשיך.

דמי רצינות? כמה פעמים הרכב שהם מתארים זה לא מה שמגיע?

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

כל העניין הוא,שמורידים אח"כ את "דמי הרצינות" מהעסקה אם קנית את הרכב- כך היה לי בשתי הרכישות הקודמות מאוטו סנטר.

לפי המחשב שלהם הרכב הקודם היה בלוד והנוכחי בתל אביב (אומת מול הכתוב באתר שלהם) ובסופו של דבר הורידו את הסכום ממחיר העסקה אז לא היתה בעיה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

ומה קורה כשהרכב שמגיע לא תואם את הציפיות או שהוא לא מוצא חן בעניך?

 

תהיה בטוח שגם אם יוחזר הכסף זה לא יהיה בקלות ויהיה לאחר מסע ייסורים לא קטן.

 

 

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם (נערך)

אני לא מבין את מי שמשלם את ה"דמי רצינות".

אבל אולי זה חלק מעסקת ה"חלומות" שמוכרים בחברות הליסינג...

אני לעולם לא אקנה מהם רכב. משתי סיבות עיקריות:

1. מרבית הרכבים עברו חיים קשים והזנחה מצד המשתמשים. מה שיוביל לבלאי גדול בהמשך חיי הרכב.

2. שוק היד שניה מלא ברכבים בני 3-4. פרטיים עם היסוטיית טיפולים מסודרת. ובמחירים לא רחוקים ממחיר רכבי הליסינג שעברו השבחה בצורה הכי חובבנית וזולה.

 

בקיצור, קניה מליסינג זה נטו נוחות (מתאפק שלא להגיד עצלנות).

השבוע היה כאן בחור שעמד לרכוש רכב ליסינג מוזנח. אחרי יעוץ כאן בפורום, הוא רכש את אותו הרכב רק פרטי, מטופל ועם קילומטרז' נמוך ו... באותו מחיר!

עריכה אחרונה על ידי markb205

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

×
×
  • תוכן חדש...