Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אחרי שלוש וחצי שנים עם הספארק 2011 החלטתי שהגיע הזמן להתחדש, הפעם אני מחפש סופרמיני שתשרת אותי לכמה שנים הבאות.

 

הנסועה שלי היא כ 12k בשנה, רובה בנסיעות עירוניות/בינעירוניות קצרות באמצ"ש, ונסיעות ארוכות יותר בסופ"ש/טיולים.

תקציב - 60k, שנתון 2015 והלאה. אם זה רכב שממש שווה את זה אני מאמין שאוכל לחרוג...

 

מה חשוב לי:

 

- מושבים נוחים ובידוד רעשים סביר. סבלתי מספיק בספארק...

 

- ידני/אוטומט - עוד לא החלטתי, תלוי גם בהעדפה של בת זוגי. בכל מקרה, אני לא מתכוון להתקרב שוב לכיוון של דו מצמדי.

 

- אמינות - אני לא מאמין בסטיגמות על יצרנים ממוצא כזה או אחר. כן אשמח לשמוע על המחלות של דגמים ספציפיים כדי שאדע אם אני מוכן לחיות איתן.

 

- מהנה לנהיגה, וכאן נכנס השיקול של האם כדאי לקנות רכב בעל אופי ספורטיבי.

כמה יקר יותר לבטח ולתחזק אוטו כזה?

הבנתי שקשה מאוד למצוא רכבים כאלה שהם לא "שחוטים" או משופרים.. זה לא קצת חתול בשק?

ואיך אני יכול להתנסות בנהיגה ברכב כזה כשאני מחפש יד שניה, לראות אם בכלל יתאים לי?

 

- מה לגבי רכבי דיזל (למשל ה 208 דיזל ששמעתי עליה דברים טובים)? יש טעם להחזיק בנסועה יחסית נמוכה?

 

אשמח לכל עצה :)

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

פורסם

ההמלצה תלויה מאוד אם אתה מעדיף ידני או אוטומט, למשל רנו קליאו ידנית אופציה טובה, מנגד הגירסה האוטומטית בעלת גיר כפול מצמדים, כנל באיביזה למשל.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מכיוון שכרגע אין לי העדפה בגיר לכאן או לכאן אני מעדיף לראות את כל האופציות. איך האיביזה לעומת הקליאו? (בידניות, לצורך העניין)

פורסם

אני כיום בהתלבטות שלך שלצערי כרגע ירדה בגלל תעדופי תקציב אחרים.

 

מהסקר שוק שאני עשיתי מהרכבים האוטומטיים שעניינו אותי:

208 - טיימינג מתפורר, טענות על טורבו שהלך לעולמו.

איביזה- DSG והתחלואות שלו

קליאו- דו מצמדי עם מחשב גיר שנוטה למות

 

מה נשאר שיהיה אמין ושלא יהיה סופר משעמם? מאזדה 2.

 

במידה ואתה רוצה ידני יש יותר אופציות, אבל ידני זה חיה אחרת לגמרי מאוטומט.

פורסם
אני כיום בהתלבטות שלך שלצערי כרגע ירדה בגלל תעדופי תקציב אחרים.

 

מהסקר שוק שאני עשיתי מהרכבים האוטומטיים שעניינו אותי:

208 - טיימינג מתפורר, טענות על טורבו שהלך לעולמו.

איביזה- DSG והתחלואות שלו

קליאו- דו מצמדי עם מחשב גיר שנוטה למות

 

מה נשאר שיהיה אמין ושלא יהיה סופר משעמם? מאזדה 2.

 

במידה ואתה רוצה ידני יש יותר אופציות, אבל ידני זה חיה אחרת לגמרי מאוטומט.

 

אשמח לשמוע גם על הידני, אם גם על זה עשית סקר שוק :)

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

פורסם

לא יותר מדי,

 

אבל ממה שאני מכיר, ואמרו לפני, יש את:

קליאו 0.9 - סבבה אם כי לפי מה שאומרים המנוע לא הכי גמיש בעולם.

איביזה 1.0- המנוע הכי טוב, אם כי הכי פחות מאובזרת

אופציה שאולי הייתה מעניינת אותי- דאציה סנדרו 1.5 דיזל - מנוע מאוד גמיש , מאובזרת טוב.

 

העניין הוא שתלוי מה חשוב לך ברכב. לי אישית דברים כמו פלסטיק נעים למגע, צבעים בפנים הרכב, חלק מהאיבזור(חיישני גשם למשל) - לא מעניינים כלל.

אותי מעניין מנוע יעיל, רכב יציב ונוח. לכן ההמלצות שלי מגיעות ממקום כזה, שאולי לא יתאים לך.

פורסם

לא מזמן היו פירסומים בפייסבוק על קליאו ידנית ב69 אלף, כניראה נפתרים מהמלאי.

 

האיביזה החדשה מרווחת ובטיחותית מהקליאו, תא מטען גדול יותר, לקליאו איכות חומרים עדיפה ואיבזור טוב יותר.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לא יותר מדי,

 

אבל ממה שאני מכיר, ואמרו לפני, יש את:

קליאו 0.9 - סבבה אם כי לפי מה שאומרים המנוע לא הכי גמיש בעולם.

איביזה 1.0- המנוע הכי טוב, אם כי הכי פחות מאובזרת

אופציה שאולי הייתה מעניינת אותי- דאציה סנדרו 1.5 דיזל - מנוע מאוד גמיש , מאובזרת טוב.

 

העניין הוא שתלוי מה חשוב לך ברכב. לי אישית דברים כמו פלסטיק נעים למגע, צבעים בפנים הרכב, חלק מהאיבזור(חיישני גשם למשל) - לא מעניינים כלל.

אותי מעניין מנוע יעיל, רכב יציב ונוח. לכן ההמלצות שלי מגיעות ממקום כזה, שאולי לא יתאים לך.

דווקא בגלל הסנדרו 1.5 דיזל התעניינתי גם בדיזל - בגלל פעולת המנוע שהיתה לי הרבה יותר נעימה מבנזין. ספציפית ברכב הזה לא אגע, מהימים הבודדים שנהגתי עליו אציין לטובה רק את המנוע והגיר כאשר בכל השאר התחושה די דומה לנהיגה על אטראז'.

השאלה אם לנסועה שלי כדאי בכלל להחזיק דיזל, שהעלויות שלו למעט דלק גבוהות יותר...

יצא לך לבדוק במקרה גם על הגרסאות ה "חמות" של הסופרמיני?

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

פורסם

לנסועה נמוכה ההבדל לא קריטי בדלק.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

שים לב שהייתה לו מיני והוא מחפש שידרוג, פיקנטו ידנית לא בקטגוריה שהוא מחפש ולא תהיה קפיצת מדרגה כמו סופר מיני.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני חושב שמאזדה 2 תתאים מאוד למה שאתה מחפש.

לי המושב היה נוח אבל זה אינדיווידואלי, בידוד הרעשים ונוחות הנסיעה טובים.

הרכב זריז, מתנהג טוב ויש לו יחידת הנעה שמרנית יחסית שמציגה עד היום רמת אמינות גבוהה וגם צריכת דלק לא רעה.

כדאי להתמקד ברמות גימור דיינמיק ומעלה שמגיעות עם בלימה אוטונומית והתרעה על סטייה מהנתיב, בתקציב שלך נכנסת דיינמיק מ-2016, אם תצליח למצוא פיור וויט בתקציב (אפילו מ-2015) תקבל סופר מיני מאובזרת עם תא נוסעים איכותי וייחודי ביחס למקובל בקטגוריה.

פורסם
לא מזמן היו פירסומים בפייסבוק על קליאו ידנית ב69 אלף, כניראה נפתרים מהמלאי.

 

האיביזה החדשה מרווחת ובטיחותית מהקליאו, תא מטען גדול יותר, לקליאו איכות חומרים עדיפה ואיבזור טוב יותר.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

ב 65 אלף יותר נכון. זו היתה מכירת חיסול לפני הדור החדש והמלאי אכן עף במהירות, מכיר מישהו שרצה לקנות אותה והוא טיפה התמהמה וברגע שהחליט ללכת על זה כבר היה מאוחר מדי וכל המלאי נגמר.

 

בכל אופן מעכשיו כבר לא ניתן יהיה עוד לקנות קליאו דור 4 ידנית מהיבואן, האופציה הזאת נסגרה סופית.

×
×
  • תוכן חדש...