Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2461 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יכול להיות.

תתחיל להתקשר ותברר מה ניתן להזמין במידה הזאת בפועל. תהיה מוכן ללחץ והסבר שסיניים לא פחות טובים.

לדעתי, goodyear יהיה במידה הזאת מדגם duragrip או אולי effigrip compact.

 

לפי מה שרשום איפה שראיתי זה רק הEFFIGRIP

 

הלחצתם אותי שאין צמיגים ל13 עכשיו..

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני אומר שוב, אם לא תמצא תבדוק אפשרות לעבור ל 14 אינץ'. סיוויק 1.6 בדור שלך הגיעה עם 14, כך שזו אמורה להיות מידה מותרת גם לאוטו שלך. 4 חישוקים רגילים משומשים עולים כ 200 ש"ח.

 

 

פורסם

אוקיי, למידה 175/70R13 בחדרה אין שום דבר חוץ מסיני.

התקשרתי למקום שהמליצו לי עליו בנתניה, יש להם במידה שלי FALKEN, שאלתי אותם על 14 אינץ', בדקתי בAUTODATA ורשום שהמידה המוגדלת המותרת היא 175/65R14. הבחור שם אמר לי ש185/60R14 עדיף מבחינת הכל (ואפשרי בהחלט לפי דבריו לשים את זה על הרכב שלי) יש לו במלאי לשני הוריאציות של הR14 (גם ל175/65 וגם ל185/60) FALKEN וTOYO.

שאלתי על מחיר אמר לי ג'אנטים מגנזיום (מילוי חנקן) + סט של TOYO (לפי הקוד מהירות שהוא אמר לי - V - הבנתי לפי האתר שלהם שזה הR888)

הוא אמר לי שסט ג'אנטים+סט TOYO ייצא לי 2350, מה אומרים?

 

לפי האתר שלהם בדקתי שיש להם עוד דגמים של TOYO ,

(CF2 וNE)

 

אשמח לדעה

פורסם

לפני רכישת צמיגים במידה שונה מהמקורית תכנס למכון טסטים ותוודא שאפשר לאשר את המידה הזו. אל תקנה שום דבר לפני שבדקת את זה.

 

 

וכמו שכתבתי מקודם, הייתי נשאר עם חישוקי ברזל רגילים, לא יודע בשביל מה צריך "מגנזיום".

 

 

פורסם

אל תקנה TOYO R888- אין לך רכב ספורט. הצמיג הזה נשחק מהר מאוד , הוא רועש ולא נוח.

PROXES CF2 מעולה, FALKEN ZE914 בסדר גם כן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אל תקנה TOYO R888- אין לך רכב ספורט. הצמיג הזה נשחק מהר מאוד , הוא רועש ולא נוח.

PROXES CF2 מעולה, FALKEN ZE914 בסדר גם כן.

 

יש להם גם ZE914 וגם את הCF2 זמינים להזמנה (ואם אני לא טועה הפאלקן אפילו במלאי)

אבל עדיף ללכת בכל זאת על טויו?

פורסם

לדעתי, כן, טויו cf2 עדיפים .

אבל קודם תהיה בטוח ב 100% מה מותר להרכיב לרכב שלך מבחינת המידות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לדעתי, כן, טויו cf2 עדיפים .

אבל קודם תהיה בטוח ב 100% מה מותר להרכיב לרכב שלך מבחינת המידות.

 

אין אפשרות לקבל את המידע הזה בלי לגשת לשם? דרך הטלפון?

המידות שיביאו לי יכולות להיות שונות ממה שרשום בAUTODATA ? (רשום שם 175/65R14)

פורסם

אתה יכול לחפש בשרשור הזה או לשאול ( kompy עוזר בנושא הזה, הוא עובד שנים במכון הטסטים ).

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?96688-%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%99%D7%9D-%D7%92-%D7%90%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%9D

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

חבר, נראה שיש גודייר אפיגריפ קומפקט ישן משנת 2016, וגם סאווה פרפקטרה או דביצה פסיו2 באתר של itire.

שני האחרונים וגם הפאלקן יהיו בסדר גמור.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

יודע שמקפיץ ט'רד ממש ישן אבל אני עושה את הרכישה בעוד יום יומיים, רציתי לשאול סופית, מה עדיף מבחינת נוחות (הבנתי שרדיוס גדול יותר זה לא תמיד טוב)

לפי הבחור בחנות הוא המליץ לי לשים 185/60/ר14 בטענה שצמיגים תמיד יהיו למידה הזו בשפע , ולא אצטרך לחפש יותר מדיי.

המידה המותרת המקסימאלית לסיוויק שלי היא 195/55/R15. השאלה אם שווה בכלל להגדיל מ13 אינץ' שיש לי עכשיו ל15 או שזה יותר מדיי ? או ש185/60/14 מספיק ? ככה או ככה אני חייב להחליף את הצמיגים המתים שלי אז.. אשמח לעצה

פורסם
מידה 13 יהיה הצמיג הכי נח.

דרך אגב, היה לנו פאלקן sn832 בדיוק במידה הזו.

צמיג מצויין.

 

אין צמיגים חוץ מסיניים ל13 כבר באיזור שלי וכמעט בכלל, המידה המינימלית היא 14. לכן השאלה שלי אם להגדיל את הג'אנט כבר ל15 או ל14 וזהו..

פורסם

הצמיגים במידה 14 יותר זולים ב 50-70₪ לצמיג מאשר במידה 15 ( אותה הרמה של צמיגים). אני מניח שגם החישוקים הגדולים עולים קצת יותר

יש מבחר גדול של צמיגים בשתי המידות.

לשיקולך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
הצמיגים במידה 14 יותר זולים ב 50-70₪ לצמיג מאשר במידה 15 ( אותה הרמה של צמיגים). אני מניח שגם החישוקים הגדולים עולים קצת יותר

יש מבחר גדול של צמיגים בשתי המידות.

לשיקולך.

 

וחוץ ממחיר? יותר מעניין אותי מבחינת אחיזה/איכות נסיעה/וכו'..


×
×
  • תוכן חדש...