Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוי ואבוי אם אסור, אני חצי מהחיים בערך נוהג עם כפכפים (לא אוהב כל כך להשאר עם נעליים חונקות אחרי שעות העבודה).

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

אני לא יודע אם זה אסור, אבל זה מסוכן. והגרועים ביותר הם השליחים על הקטנועים שגוררים את הכםכים על הכביש.

 

משיקולי בטיחות אני נוהג בנעליים סגורות, ובמקרה הגרוע בסנדלים הדוקים, כאלה שלא ייתפסו דוושה בין הסוליה לכך הרגל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

גם בבריטניה אין איסור על נהיגה עם כפכפים.

כמו בארץ(500 ש"ח) גם באי הבריטי ישנם קנס על נהיגה בחוסר זהירות(קנס של £100), אך אם מצא שוטר כי אופן הנהיגה בכפכפים הובילה לנהיגה בקלות ראש ולתאונה, בארץ תזומן לדין, תקבל שלילה, קנס ו-6 נק', ואילו בממלכה הבריטית גם תועמד לדין ואז הקנס יכול להגיע לגובה של £5000 ו-9 נק' חובה.

 

https://www.thesun.co.uk/motors/6860103/driving-in-flip-flops-5000-fine-nine-penalty-points-road-ban/

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
אוי ואבוי אם אסור, אני חצי מהחיים בערך נוהג עם כפכפים (לא אוהב כל כך להשאר עם נעליים חונקות אחרי שעות העבודה).

 

רגע, רגע, אז אם אתה יוצא לדפוק למישהו על מכסה המנוע אתה מחליף לנעליים קודם?

(סתם סתם צוחקים איתך, אל תרביץ לי :lol:)

פורסם

לא יודע אם אסור, אבל לנהוג עם כפכפים או יחף זה חתיכת רעיון גרוע.

כפכף יכול ליפול מהנעל בקלות ובמקרה הטוב לגרום להסחת דעת של כמה שניות כשאתה מנסה להחזיר אותו, ובמקרה הפחות טוב להיתקע מאחורי דוושת הבלמים.

נהיגה ברגליים יחפות זה כנראה הדבר היחיד שעוד יותר גרוע. רק דמיינו שבפעם הקודמת שנהגתם השארתם איזה קוץ או מסמר נעוץ בתוך דוושת הבלמים ופתאום אתם צריכים לתת בלימת חירום.

 

נוהגים רק עם נעליים (פתוחות/סגורות/סנדלים/לאמשנה) שמקובעים לרגל ובעלי סוליה נורמלית.

Ford Focus estate ; Subaru XV

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

קרוקס זה כפכף או נעל?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
קרוקס זה כפכף או נעל?
זה תלוי ביכולת ה"תעופה" שלו, ובנזק הנגרם לצד השני.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה כבר תלוי בזורק. אם ברוס לי זורק קרוקס הוא עושה יותר נזק מיצחק הרצוג שזורק מגף עבודה תקני.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אוי ואבוי אם אסור, אני חצי מהחיים בערך נוהג עם כפכפים (לא אוהב כל כך להשאר עם נעליים חונקות אחרי שעות העבודה).

 

כנראה שהכפכפים מיועדות לאיים על הנהגים המרגיזים אותך.

 

הרבה יותר קל להחזיק את הכפכף ביד אחת ולמצוא את התנוחה המאיימת.

מקווה בשבילך שהכפכף שלך חזק מספיק ולא עשוי מגומי,

זאת בכדי שהנהג שהרגיז אותך בכביש ישמע היטב את המכה על מכסה המנוע.

פורסם

שלום,

היה פרק של מכסחי המיתוסים בנושא והנושא נבדק על ידם. לא היה אומר שנית לא היה הבדל ביכולת השליטה ברכב בתלות בנעל, גם עם עקבים גבוהים...

פורסם

נהיגה ברגליים יחפות זה כנראה הדבר היחיד שעוד יותר גרוע. רק דמיינו שבפעם הקודמת שנהגתם השארתם איזה קוץ או מסמר נעוץ בתוך דוושת הבלמים ופתאום אתם צריכים לתת בלימת חירום.

 

לא מסכים.

אם יש קוץ (נגיד, אבל מסמר נעוץ בתוך דוושת הבלם?) וצריך לתת בלימת חירום - אתה תתן בלימת חירום בין אם יש לך קוץ בנעל או בדוושה, זה באמת לא משנה. חוץ מזה שבתחילת נסיעה חייבים ללחוץ על הבלם ואתה תגלה את זה.

 

יש שיטענו שעוצמת הבלימה פוחתת, לא יודע, מניסיוני - לא.

וגם לא המעבר מגז לברקס.

 

מאוד חשוב שאם אתם מורידים את הכפכפים/סנדלים/מגפי אסאס כדי לנהוג יחף לשים אותם במקום בטוח שלא יעופו מאחורי הדוושות. וגם לדאוג לסדר את השרוכים אם במקרה יש לולאות קשירה גדולות. (זה למדתי על בשרי).

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

כפכף זה לחובבנים - אני נוהג עם כסא של כתר ברכב ומכנסי טרנינג שחור עם פסים של אדידס.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...