Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1779 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב :)

 

אני מעוניין להוציא רישיון כמתווך, ולצערי קבלת המידע והחומר הלימודי דרך משרד התחבורה מאוד מסורבל(במענה הטלפוני כמובן שלא ידעו לענות לי על כך, והפנו אותי לגוגל)

ראיתי כרגע רק קורס אחד של הוצאת הרישיון, אך העלות שלו ממש מוגזמת(כ 5000 ש"ח).

אשמח לדעת האם יש כאן מישהו שעשה זאת בעבר עצמאית? הכוונה ללמידה ומעבר הבחינה

ואפילו מהיכן ניתן להשיג את החומר לבחינה?

או כל אור אשר ניתן לשפוך על הבחינה הזו.

 

נושאי הבחינה

 

 

  • חוק רישוי שירותים ומקצועות בענף הרכב, התשע"ו-2016 והתקנות שהותקנו מכוחו
  • חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981
  • תקנות התעבורה הנוגעות לתחום יבוא רכב
  • צו יבוא חופשי התשע"ד-2014 ופרטי המכס המפורטים בתוספת הראשונה והשנייה לצו, בתחום יבוא רכב
  • צו תעריף המכס והפטורים ומס קניה על טובין, התשע"ב-2012
  • הכרות עם נהלי משרד התחבורה, אגף הרכב, לעניין יבוא כלי רכב

 

תודה רבה לכל העוזרים :)

פורסם

אם 5000 שקל זה מוגזם עבורך, אולי אתה לא בכיוון הנכון? זה לא תחום שיאללה רוכשים רכב בארה"ב ושולחים לארץ ונסתדר. תיווך ביבוא רכב זה עסק רציני ומורכב. אז או שעובדים במקום המתמחה בתחום ולומדים באופן מעשי או שהולכים ללמוד באופן מסודר, יש המון מה ללמוד וקורס יעשה לך סדר בנושא.

פורסם

מודה לך מאוד על התגובה.

 

מניסיוני עם מבחנים אמריקאים לתיווך, הפרקטיקום של הלמידה הוא מאוד פשוט וזה למה היה נראה לי מוזר שהתשלום הוא כזה גבוהה.

 

אתה אולי יודע האם המבחן מתבצע עם חומר פתוח?

  • שנתיים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...