Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מילה טובה על צמפ'יון מוטורס :-)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם ההורים שלי מאוד מרוצים מהשירות של צ'מפיון מוטורס

את הבורה רכשנו בסוכנות "רכב הנגב" ברחובות וחשוב לציין שעל הבורה אנחנו קיבלנו שירות טוב מאוד גם שנפלו החלונות, אני זוכר שהוריי ביקשו ממני לקחת בעצמי את הרכב למוסך קיבלתי יחס טוב ואיך שהגעתי בלי לחכות הרבה זמן הוחלף המנגנון של החלונות

את השירות הטוב קיבלת אחרי שהמון לקוחות ירקו דם ע"מ שיכירו בתקלה הנ"ל כתקלה סדרתית.

המון אנשים לפנייך שילמו אלפי שקלים על תיקון המנגנון הדפוק...גם במסגרת האחריות.

פורסם
שמע גם הוא הוא היה עושה הנחה של 10K לגירסה המפתה של ה-2 ליטר אוטו' 115 כ"ס 8 שסתומים 172 K לפני אופציות (אבל צריך לזכור שהיא מפוצצת באבזור) עדיין לא הייתי יורק לכיוון שלה.

 

הפאסאט משתלמת רק אם מורידים לה את המחיר ב-30K

טוב שאתה לא מדבר על הורדה של 50,000 שקלים..למה לא.

הכל עניין של בחירה..

ומדובר בגירסת הדיזל ,ממש לא בחירה שלי אבל מה שכן היא הפתיעה ממש לטובה

מכל הבחינות.

במחיר שקיבלנו לא היה מה להתלבט ביחס לתמורה.

 

פלויד.

למכירה ומסירה חלקים במצב חדש לאיביזה משנת 85-91

גם אני הגדלתי!

פורסם
שמע גם הוא הוא היה עושה הנחה של 10K לגירסה המפתה של ה-2 ליטר אוטו' 115 כ"ס 8 שסתומים 172 K לפני אופציות (אבל צריך לזכור שהיא מפוצצת באבזור) עדיין לא הייתי יורק לכיוון שלה.

 

הפאסאט משתלמת רק אם מורידים לה את המחיר ב-30K

ואתה אומר את זה כי אתה נוסע ב...........(השלם את החסר).

וגם אם בכל זאת אתה נוסע ברכב טוב יותר, זה עדיין לא סיבה להשמיץ את הפאסאט שהיא מכונית טובה לכל הדעות. זה שיש לה בעיית תמורה למחיר זה משהו אחר.

 

אתה מוכן לומר לי מאיזה סיבה רכשתם פאסאט?

גם אם חופרים עמוק מאוד לא מוצאים סיבה לרכישתה.

בוא אני אתן לך סיבה. ירידת הערך של הרכב היא ברמה של משפחתיות רגילות - 7K לשנה!

ולאף מכונית אחרת בקטגוריה אין ירידת ערך כזו קטנה.

פורסם

ולא רק שמירת ערך.

כשאני נסעתי באוטו הרגשתי שהוא מאוד מפנק ומציב את הנהג במרכז, האוטו נוח קל לניהוג ומושך מבטים אלה עוד כמה סיבות שבגללם שווה לקנות פאסאט.

וגם אתה מקבל פלסווגן שלפי דעתי זאת רמה.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם
אני אישית עם פולו 16V

והם הנוכלים הכי גדולים העולם הייתה לי בעיה באי בי אס באוטו הם אמרו לי צריכים להחליפ מחשב וזה עולה 5 וחצי אלף הלכתי למישו הוא אמר שלא צריך להחליך מחשב והוא יכול לסדר לי את זה ב 500 -800 שקל....

תלוי מה הלך שם בידיוק

ואולי בספרים הם טובים אבל הם לא סיפריה הם מוסך והם יודעים לתקוע מחירים!

אני מוכן לנתק לך את הנורה של ה ABS גם ב20 ש"ח :-D

 

או בעברית : קשה לי מאוד להאמין שהבעיה תוקנה ב500-800 ש"ח...

 

 

רוצים לשמוע משהו?

יש לי VW כבר מעל 3 שנים, ביקרתי בצ'מפיון פעם אחת בשביל לקנות נוזל קירור ומכסה מיכל עודפים, ולמען האמת, המחירים היו סבירים בהחלט.

 

את הטיפולים אני עושה במקום אחר בלי קשר לשירות שלהם, אלא פשוט מכיוון שאני סומך עליו ב100 אחוז , ואטפל שם בכל רכב שיהיה לי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הערה בנוגע לךשירות בצ'מפיון:

ברמה הכללית ברוב המוסכים השירות גרוע. ישנם מספר מוסכים שהישרות טוב מאוד אפילו.

למשל מוסך ברע"מ בבאר שבע. אני עברתי לשם אחרי שטיפלתי ברכב בשני מוסכים אחרים של צ'מפיון וכרגע אני כימעט מרוצה מהכל, למעט המחירים המופרזים (למרות שבברע"מ יותר זול, אבל עדיין המחיר מופרז מדי)

אני נתקלתי בהמון זלזול מצד מוסכים של צ'מפיון, החל מבעיית כיבוי מנוע שלא נפתרת עד היום ואפילו לנציג שירות ארצי אין מענה אמיתי לבעייה, ולנורת abs שלא מפסיקה לדלוק למרות שהמערכת עובדת, ממיר קטליטי שהתפוצץ תוך כדי נסיעה וצ'מפיון לא רצתה לכסות במסגרת האחריות (אחרי קרב עקוב מדם הם תיקנו את זה על חשבונם)

וגם מנוע חלון חשמלי שהלך לעולמו יומיים לאחר תום אחריות מלאה, (שהיבואן המציא לי סיפורים שאין דבר כזה אחריות מאורכת, ושהראתי לנציג השירות בספר הרכב שיש אחריות לעוד שנתים הוא המציא לי סיפורים שזו אחריות חלקית על מנוע וגיר), ויש עוד...זה לא הסוף.

בקיצור, צריך לדעת איפה לטפל ברכב, ללכת למישהו שאתם סומכים עליו. לא כל המוסכים גרועים, אבל גם "לא כל הנוצץ זהב".

איתמר.

Guest תמיר .א.
פורסם
עד עכשיו ראיתי רק שירשורים שאומרים דברים רעים על צמפ'יון מוטורס אז עכשיו יש הזדמנות לשמוע משהו טוב.

היום שלחתי למחלקת שירות לקוחות בצמפ'יון פקס שבו אני מבקש לקבל את ספר הרכב לאוטו שלי(סיאט איביזה 95), בגלל שזה אוטו ישן והסיכוי שהם ימצאו ספר רכב מיותר שנשאר 10 שנים הוא קלוש אז לא קיוותי להרבה ורציתי רק לנסות את מזלי.

10 דקות לאחר ששלחתי את הפקס חזר אליי יואב מצמפ'יון מוטורס, הוא דיבר בצורה יפה מאוד ואמר לי שאין להם ספר כזה והם מצטערים מאוד, אני כי לא ציפתי שימצאו לי אמרתי לו תודה ובכך הסתיימה השיחה שלנו.

לאחר 5-6 שעות יואב חוזר אליי ואומר לי שהוא לאחר חיפוש של חצי יום מצא לי ספר לרכב:-) אני שלא ציפתי לכלום שמחתי אמרתי לו תודה ושיבחתי אותו על השירות המהיר והטוב. הספר רכב עכשיו בדרך אליי ומי שרוצה גם לרכב שלו אחד שישלח פקס לצמפ'יון מוטורס 03-5775228 למחלקת שירות לקוחות, אני מקווה שהם ינהגו בכך טוב כמו במקרה שלי ושימצאו לכם ספר רכב שלכם.

מקווה שהעסקים בארץ יתחילו להבין את המשמעות של שירות לקוחות וישפרו אותו.

 

בברכה

עמיחי:-)

אנחנו כבר מתקנים רק בחברה, את הרכב שלנו, שרבולט אסטרו 94. יקר יקר,

אבל כול טיפול ותיקון, מבוצע באופן מעולה אחלה חברה יש שמה, (בחדרה).

 

תמיר

פורסם

איתמר, שאלה,

טיפלת באוטו במוסך ריטס? כי אני מטפל שם, ואני די מרוצה..

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
איתמר, שאלה,

טיפלת באוטו במוסך ריטס? כי אני מטפל שם, ואני די מרוצה..

כן, טיפלתי בריטס.

מבחינת מקצועיות הם סבירים, מבחינת יחס על הפנים.

רבתי עם אורי אביגייל (הבחור הצעיר אם אתה מכיר) כי הוא פשוט הוציא אותי מהכלים. מאז אני לא מטפל ברכב שם גם בגלל המחירים וגם בגלל היחס.

פורסם

כן, אני יודע למי אתה מתכוון.

 

איפה אתה מטפל עכשיו? אני לקוח די ותיק שלהם. ולא נתקלתי (ב"ה) ביחס לא טוב.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

גם לי הלכה המשאבה של ה ABS

 

אז פשוט דרך האינטרנט הזמנתי משומשת והחלפתי, ומאז הכל טוב

 

האם מישהו מכיר מעבדה שיכולה לתת חוות דעת אם התקלה היא בגלל בעיה מכאנית או בעיה במחשב ABS

 

אני רוצה לתבוע כי היא התקלקלה אחרי שמכונאי של צמפיון התעסק בה.....

פורסם

צ'מפיון מוטורס עצמם כן בסדר. יקר? אין ברירה.

הם יודעים לטפל, יש להםאת כל האמצעים הדרושים, וזה בהשוואה לשחר מוטורס ברחוב המלאכה, שכבר החליפו לי שני משאוות (ועוד אחת אצל מוסך פרטי), ולא מצאו את הבעאיה הנכונה..

אם אתם רוצים לעקוב אחרי הטיפול שלי:

http://www.vag-club.com/forum75-heb/forum_posts.asp?TID=649&PN=1

 

יש סוד קטן: הישראלים נוהגיל לצעוק ולצרוח בידיע שרק ככה נוכל להפחיד ולקבל את שלנו. חשבתם פעם לנסות דרך מתורבתת יותר?!

פורסם

גם אבא שלי לא מרוצה ממש מהשירות שלהם..הוא שונא ללכת לשם..

אבל שהחלפתי קלא'צ בטולדו שלו..דרך אגב של לימוד נהיגה..אז הם התיחסו יפה ..ועשו הכל שניהיה מרוצים.

---------------Seat LEon Cupra---------------

×
×
  • תוכן חדש...