Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אדם קרוב אלי מחפש קורס fullstack בשפה האנגלית.

קיבלנו הצעה מחברת LeWagon.

אני מחפש אנשים שעשו את הקורס ויכולים לספר על טיב המרצים, ועל חיפוש העבודה לאחר הקורס.

 

אשמח לשמוע אם יש פה אנשים כאלו

או אם אתם מכירים אנשים שעשו שם את הקורס, אשמח שתקשרו אותי אליהם לשיחה קצרה.

 

תודה

יום טוב גם לך

פורסם

מניח שקורס כזה עלה כ -20K או יותר.

השנקל שלי:

ממליץ בחום לשלם 30$ ללינדה\פלורלסייט לחודש וללמוד לבד, גם ככה במקצוע הזה לומדים הכל לבד דרך סרטונים \ מדריכים.

באתרים שצייניתי יש שם קורסים שלמים שמחולקים לרמות עם קורסי המשך לרמות יותר מתקדמות עם תרגילים.

אם לחבר אין "תחת" ללמוד לבד, שיוותר, אי אפשר להצליח בעולם הזה בלי זה.

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

הביקורות מהללות, שתף כאן בסילבוס (הם מבקשים פרטים אישיים ע"מ להוריד), הייתי נותן 40 שקלים לקורס בסיסי ב UDEMY (אם ירצה אתן המלצה למוכר ביותר) ואם הוא מתחבר ומגלה שהוא טוב בזה אז להמשיך הלאה לקורס כמו זה. חבל לשלם 20K ואז לגלות שזה לא מתאים לו...מעביר הקורס הוא נייטיב אגב ככה שיהיה לו מאוד נוח.

אני מבין שזה לא אתה והוא רוצה לדעת נטו אם כדאי או לא, אבל בכל זאת תנסה להסביר לו את העניין.

Miata ND2

 

פורסם
הביקורות מהללות, שתף כאן בסילבוס (הם מבקשים פרטים אישיים ע"מ להוריד), הייתי נותן 40 שקלים לקורס בסיסי ב UDEMY (אם ירצה אתן המלצה למוכר ביותר) ואם הוא מתחבר ומגלה שהוא טוב בזה אז להמשיך הלאה לקורס כמו זה. חבל לשלם 20K ואז לגלות שזה לא מתאים לו...מעביר הקורס הוא נייטיב אגב ככה שיהיה לו מאוד נוח.

אני מבין שזה לא אתה והוא רוצה לדעת נטו אם כדאי או לא, אבל בכל זאת תנסה להסביר לו את העניין.

 

מצורף הסילבוס המדובר.

אני חושב שהקורס מתאים לאותו אדם. יש לה תואר במערכות מידע, נסיון רב בניתוח מסדי נתונים (SQL+אקסל) וניסיון בסיסי מאוד בפייתון.

יכולת למידה עצמית גם קיימת אבל לדעתי נדרשת פה דחיפה קטנה בשביל להתחיל.

העלות של הקורס היא משהו שהיא מוכנה לספוג בתנאי שהקורס באמת טוב.

ויתרה מכך, בתנאי שהחברה הזו באמת מקושרת ועוזרת לבוגרים שלה למצוא עבודה הלכה למעשה (ולא רק בהבטחות).

איפה ראית את אותן ביקורות מהללות?

 

LeWagon_fullstack-syllabus.pdf

יום טוב גם לך

פורסם
מצורף הסילבוס המדובר.

אני חושב שהקורס מתאים לאותו אדם. יש לה תואר במערכות מידע, נסיון רב בניתוח מסדי נתונים (SQL+אקסל) וניסיון בסיסי מאוד בפייתון.

יכולת למידה עצמית גם קיימת אבל לדעתי נדרשת פה דחיפה קטנה בשביל להתחיל.

העלות של הקורס היא משהו שהיא מוכנה לספוג בתנאי שהקורס באמת טוב.

ויתרה מכך, בתנאי שהחברה הזו באמת מקושרת ועוזרת לבוגרים שלה למצוא עבודה הלכה למעשה (ולא רק בהבטחות).

איפה ראית את אותן ביקורות מהללות?

 

[ATTACH=CONFIG]520556[/ATTACH]

בגוגל יש 25 ביקורות כולן עם 5 כוכבים ,נשמע הזוי.

לגבי מציאת עבודה ,לבדוק בדיוק מה התנאים , כלומר באיזה ציון סף צריך לעבור וכדומה, אבל בעקרון חברה שמתחייבת למציאת עבודה תחת תנאים שקופים זה יתרון גדול בתחום, מה גם שיש לה נקודת פתיחה טובה (התואר)

לגבי הסילבוס, הוא לא מושלם , יש ES6 שזה אחלה, חסר לי פרימוורק לJS כמו אנגולר,ריאקט, או אפילו jQuery שזה המינימום, לא תהיה בעיה להשלים את זה עם איזה קורס מקוון אבל אני זוכר שכשלמדתי JS ובתור התחלה לא היה לי קל הפרימוורק עזרו לי מאוד והייתה לי 'אנחת רווחה' , אחרי זה התמקדתי בלהבין JS יותר לעומק, היום המון חברות נותנות יתרון לבעלי ידע בריאקט ו/או אנגולר

בכל מקרה לא הייתי פוסל את הקורס על הסילבוס.

הקורס אינטנסיבי, 450 שעות ב 9 שבועות זה יוצא 8 שעות ליום למשך שישה ימים , לא קל להכניס כל כך הרבה חומר מבלי להפסיק אבל מצד שני זה יכול להיות מאוד נוח למי שאין זמן למריחות.

אם לא תמצא אנשים שהשתתפו בקורס מטעם החברה הנ"ל , הייתי מציע לפנות דרך הפייסבוק או linkedin לכמה מהאנשים שהשאירו ביקורות בגוגל על מנת להתרשם ולראות שהביקורות לא מזוייפות, לראות האם מצאו עבודה בתחום וכד'.

Miata ND2

 

×
×
  • תוכן חדש...