Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי, חיפשתי רכב עד 35K שהוא סופר מיני ויתאים לנסיעות בין עירוניות. אני נוסע ללוקחות ומקבל מהחברה החזר כ2800 נטו בחודש. בגדול החיפוש נמשך יותר מדי זמן וכבר התחלתי לחשוב על רכב חדש כמו איביזה, מיצובישי ספייס סטאר או I20 שאפשר לקחת מליסינג או יבואן ולחלק לתשלומים ארוכים (אני יודע שאני חורג מהתקציב שהצבתי, אבל לפחות ברכישה מיבואן אם אני מוכר שנתיים לאחר הרכישה ועדיין משלם עליו אני מוכר את הרכב במחיר יחסית גבוהה מאבד רק 15 אחוז בשנה).

 

מה שכן ראיתי לאחרונה kia picanto במחירים ממש זולים בליסינג תפעולי 1000 שקל חודשי כולל ביטוחים והכל פלוס 7500 מקדמה ואפשר לצאת מהחוזה בלי כנס בכל רגע שארצה. האם kia picanto lx 1.2 החדשה בטיחותית מספיק לנסיעות בין עירוניות וחסכונית בדלק?

אשמח לשמוע מכם הצעות לרכבים נוספים שהם בטיחותים, חכסונים ואמינים.

עריכה אחרונה על ידי yulianx
פורסם

מה הנסועה השנתית?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

שברולט ספארק במסלול אוויס אקספרס תתן לך שילוב של חסכון ובטיחות.

 

שים לב שהקילומטראז' מוגבל ל-20000 קמ לשנה, לבדוק היטב את תנאי היציאה כי זה ממש לא בלי קנס. המקדמה לא חוזרת, ויש חובה להודיע זמן מסוים מראש.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אם אתה שואל אותי הייתי הולך על הקיה ריו 1.0 ליטר טורבו, נשמע שהיא מתאימה בול לצרכים שלך.

יש לה את כל האיבזור שאתה צריך גם מבחינת בטיחות וגם אוטו אמין. גם טוב לך מנוע חזק כזה וחסכוני.

פורסם
לגביי אמינות של הריו מחילה מכבודו קשה לדעת כי זה חדש.

וגם היה פה שרשור על תקלות שכבר היו.

 

דווקא בעניין האמינות הריו ממש אחלה.. הריו והסטוניק למשל חולקות את אותם מכלולי מנוע וגיר, הסטוניק מראה אמינות טובה מאוד. ובכלל קיה מציגים אמינות לאורך זמן, לדעתי גם הריו תעמוד במבחן הזמן

פורסם

הסטוניק נמכר סך הכול שנה.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

אוקיי אז אחרי שראיתי לא מעט רכבים מיד 2 שלא התאימו לי פשוט הציעו לי את העסקה הבאה באחת מחברות הליסינג:

 

ליסינג תפעולי בתנאים הבאים:

ספייס סטאר סופרים 2019 - ב1420 חודשית פלוס מקדמה של 7500.

 

או

 

שברולט ספארק LT+ 2019 - ב1289 חודשית פלוס מקדמה של 7500.

 

זה יכלול:

  • אבזור הרכב: מערכת שמע, מערכות מיגון, זוג שלטי נוחות וחיישני נסיעה לאחור.
  • תשלום אגרת הרישוי השנתית.
  • ביטוח וכיסוי נזקים כולל ביטוח ביחס להשבת מצב לקדמותו לאחר שאני מחזיר את הרכב.
  • הגבלה עד 20000 ק"מ לשנה.
  • טיפול תקופתי לרכב (כולל החלפת בלמים) בכל רחבי הארץ באמצעות מוסכים מורשים בלבד.
  • אפשרות לקבלת רכב גישור עד למעוד הגעת הרכב המוזמן.
  • חבילת צמ"מ: הכוללת 4 צמיגים, מצבר, 3 סט מגבים ללא עלות נופסת.
  • החזרה לאחר 18 חוד ללא דמי החזרה.

 

אני מבין שכנראה עדיין יותר משתלם לי לקנות רכב יד 2 משנת 2014 או 2015 בסביבות 35K אבל הרכבים שציינתי אני פשוט לא מוצא משהו במצב טוב. אז בהינתן שאני אכן בוחר ללכת לליסינג תפעולי פרטי כמו לעיל האם העסקה של אלדן טובה מבחינתחם?

 

אגב, כמה כדאי לשלם על ביטוח נוסף של ביטול השתתפות עצמית פלוס השבת מצב לקדמותו בעת החזרת הרכב?

 

דבר נוסף שחשוב לי לציין, בשביל לאשר את העסקה הם מבקשים ממני מספר פרטים כמו משכורת מ3 חודשים אחרונים וחשבונות בנק מ3 חודשים אחרונים, המשכורתי שלי טובה אבל העניין הוא שזו העבודה הראשונה שלי אחרי הלימודים באוניברסיטה. כלומר, לא עבדתי הרבה זמן ואני עובד בחברה רק כ5 חודשים, ויש יחסית מעט כסף בחשבון הבנק בייחוד שאני גם משלם על שכירות וכו'...האם זה יכול לגרום לאי אישור העסקה?

עריכה אחרונה על ידי johnny98
פורסם

דבר נוסף שחשוב לי לציין, בשביל לאשר את העסקה הם מבקשים ממני מספר פרטים כמו משכורת מ3 חודשים אחרונים וחשבונות בנק מ3 חודשים אחרונים, המשכורתי שלי טובה אבל העניין הוא שזו העבודה הראשונה שלי אחרי הלימודים באוניברסיטה. כלומר, לא עבדתי הרבה זמן ואני עובד בחברה רק כ5 חודשים, ויש יחסית מעט כסף בחשבון הבנק בייחוד שאני גם משלם על שכירות וכו'...האם זה יכול לגרום לאי אישור העסקה?

 

מה שהם מבקשים הוא סנטדרטי לעסקה כזאת, ואם לא יראו דברים חריגים בחשבון - סביר להניח שיאשרו.

 

מצידך אתה צריך לבדוק שאתה מסוגל לעמוד בתשלום, ולקחת בחשבון גם אפשרות של כמה חודשי אבטלה באמצע (שלא יקרה - אבל להיערך למצב כזה, כדאי)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
מה שהם מבקשים הוא סנטדרטי לעסקה כזאת, ואם לא יראו דברים חריגים בחשבון - סביר להניח שיאשרו.

 

מצידך אתה צריך לבדוק שאתה מסוגל לעמוד בתשלום, ולקחת בחשבון גם אפשרות של כמה חודשי אבטלה באמצע (שלא יקרה - אבל להיערך למצב כזה, כדאי)

 

תודה, מה לדעתך על העסקה?

פורסם

מישהו יכול לענות לי האם כדאי לשלם על ביטוח נוסף של ביטול השתתפות עצמית פלוס השבת מצב לקדמותו בעת החזרת הרכב?

פורסם

20 אלף בשנה יספיק לך? אתה מבין את המשמעות של החריגה?.

 

העלות של ליסינג פרטי היא לרוב גבוהה יותר מלקנות רכב אבל אתה מקבל כיוויכול שירות נוח של פריסת תשלומים ואי התעסקות במכירה בסוף, עדיין אם יש לך מזומן נזיל או יכולת לקחת הלוואה דרך העבודה בעלות נמוכה אל תיקח ליסינג.

 

לגבי ההשבה בעת ההחזרה זה חובה! אם לא יבואו איתך בחשבון על כל שריטה של הרכב, ב3 שנים אין מה לעשות ויהיה דפיקות או בעיות - ועל כל אחת מהן ירצו אלפי שקלים תיקון.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

×
×
  • תוכן חדש...