Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סט קומפוננט 6.5" נמכר באוטו דיפו בכ 260 ש"ח.

למישהוא יש נסיון עם החברה הזו? איך הביצועים בהשוואה למורל או למגנט?

פורסם

נשמע משהו אלמוני לחלוטין...

 

תסתכל כאן: Cheaper קניתי משם כבר פעמיים ב2 הפעמים הכל הגיע מאד מהר.

 

אפשר בבערך אותו הכסף להביא את הקומפוננט של מאגנט שהוא ממש לא רע...

כל הציוד למכירה!

Clarion | Morel | JL Audio | Helix | Custom Crossovers | Custom Silver RCAs

<< FF

פורסם

ממתי קונים רמקולים מאוטו דיפו?

בכל אופן כן המחיר כך הביצועים.[אני ניתקלתי במוצרי מדבקה ואיך שאתם קוראים להם בכינוי" זבל סיני" שהיו ממש טובים ומוצלחים ונתנו בהחלט תמורה לכסף].סביר להניח שהקונפוננט האילו יענו לדרישותך באם אין לך דרישות וניסיון קודם אם רמקולים טובים.וברוב המיקרים אם אתה שומע דרך האוזניים ולא העיניים[המבין יבין].ויכול להיות שמבחינת בלאי הרמקולים הללו יהרסו תוך חודש או יעוותו בצורה מחרידה.או שישמעו גועל נפש .ופה יש לקחת זאת בחשבון ואת הסיכון ליפול על מוצר לא איכותי [יש ויש..]

בכל אופן המחיר שראית אותם הוא גניבה לאור היום . היות ומוכרים אותם ב99 שח[+דמי משלוח] אותם צמד חמד[אגב אני ממליץ לכולם לפני שהם שואלים על רמקולים ובאים להתייעץ גם אם מדובר בHIGH END או זבל סיני..מומלץ ותשמעו אותם בעצמכם ותחליטו לבד כי הרי מה שאתם אוהבים לא תמיד ישמע טוב באוזנו של אחר.] זיכרו רמקולים זה כמו נעלים[חשוב שחוץ מהשם המותג והיופי הויזואלי הם שורה תחתונה יתאימו ויהיו נוחים לרגל שלכם .],

לתשומת ליבך כנס וראה בקישור הבא.

http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=1534328

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...