Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ..

 

אני רק רוצה לוודא שאכן הכיוון שלי נכון.

 

בוצע שינוי במיקום היחידה החיצונית מה שגרם להתקנת צנרת חדשה ומילוי גז..( או חוסר )

בוצע בחודש אפריל..לאחר ההתקנה מחדש המזגן הופעל כמה דקות וקירר

לא היה צריך הרבה כי בכל זאת אפריל ועדיין קר..

בזמן האחרון המזגן דולף לתוך הבית מכל מקום..

צינור ניקוז לא סתום.

פירקתי את החיפוי בתוך הבית וזה מה שראיתי..

האם אכן חסר גז ולכן יש קיפאון?

2019-06-24_09-30-02_911.jpg

2019-06-24_09-30-03_894.jpg

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה שהצינור ניקוז לא סתום לא אומר שהאשמה היא לא בו-

אצלי המזגן נזל לתוך הבית, הצינור לא היה סתום אבל מסתבר שבחוץ השיפוצניקים של התמא הזיזו אותו בצורה שנוצרה לו זווית, והגרוויטציה עשתה את השאר.

יש לך דרך לעקוב אחרי מסלול צינור הניקוז ולוודא שהוא תמיד בשיפוע יורד?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
זה שהצינור ניקוז לא סתום לא אומר שהאשמה היא לא בו-

אצלי המזגן נזל לתוך הבית, הצינור לא היה סתום אבל מסתבר שבחוץ השיפוצניקים של התמא הזיזו אותו בצורה שנוצרה לו זווית, והגרוויטציה עשתה את השאר.

יש לך דרך לעקוב אחרי מסלול צינור הניקוז ולוודא שהוא תמיד בשיפוע יורד?

 

עריכה- לא שמתי לב לתמונות, אפשר להתעלם מכל מה שכתבתי :-P

×
×
  • תוכן חדש...