Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני צריך לשכור רכב בארץ לתקופה של חודש, שבמהלכו אני אסע הרבה דרך כביש 6. באיזו חברה הכי טוב לשכור רכב והאם כדאי לעשות ביטוח נוסף?

תודה

פורסם

תעשה ביטוח ביטול השתתפות עצמית וזכור לשלם מראש אם אתה מתכוון לעבור את הק''מ המוקצב. הקנסות במקרה של חריגה כבדים.

פורסם
תעשה ביטוח ביטול השתתפות עצמית וזכור לשלם מראש אם אתה מתכוון לעבור את הק''מ המוקצב. הקנסות במקרה של חריגה כבדים.

ביטול השתתפות עצמית זאת חתיכת הוצאה. חושב נחוץ?

פורסם

אני לא מעז לשכור רכב ללא. תחשוב זה כך: אתה לא יודע איך האדם ששכר את הרכב לפנייך נהג על הרכב ומה הוא עשה איתו, אולי זה משהו שלא נראה לעין, אולי זה משהו שיחמיר אחרי שתנהג על הרכב? בטח ובטח לא חסר לי דברים להתעסק איתם בחיים מאשר השמאי של חברת ההשכרה שיגיד לי כמה אני חייב. לכן, משלם יותר וקונה שקט נפשי. אם לא קרה כלום, הפסדתי כמה שקלים. אם קרה משהו יכל היות שחסכתי לעצמי סכום גבוה מאד.

פורסם
אני לא מעז לשכור רכב ללא. תחשוב זה כך: אתה לא יודע איך האדם ששכר את הרכב לפנייך נהג על הרכב ומה הוא עשה איתו, אולי זה משהו שלא נראה לעין, אולי זה משהו שיחמיר אחרי שתנהג על הרכב? בטח ובטח לא חסר לי דברים להתעסק איתם בחיים מאשר השמאי של חברת ההשכרה שיגיד לי כמה אני חייב. לכן, משלם יותר וקונה שקט נפשי. אם לא קרה כלום, הפסדתי כמה שקלים. אם קרה משהו יכל היות שחסכתי לעצמי סכום גבוה מאד.

יש היגיון

×
×
  • תוכן חדש...