Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2595 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם..

תוך כדי בירור במספר מגרשים עבור הסקודה ראפיד הבנתי מאחד מאנשי המכירות שעל הרכב שלו אני מקבל אחריות יצרן על הגיר עד 2022

ואז שאלתי אותו אם זה גורף לכל הדגמים של הסקודה ראפיד או ספציפית לדגמים מסוימיים, והוא אמר לי שזה רק לפי מספר רישוי אפשר לבדוק

 

עכשיו בגדול, אני מתכנן לקנות סקודה ראפיד שנת 2014 דגם אמבישן שעלה בינואר לכביש, הבעלים של הרכב הנ"ל לא יודע לגבי האחריות המורחבת

ולכן רציתי את עזרתכם איך אני אמור לדעת

 

והכי חשוב, מה הכי כדאי רכב שמקבל הרחבת אחריות או שדווקא להיפך כי אם הוא קיבל הרחבת אחריות זאת אומרת שכנראה יש בעיה שמסתתרת?

 

**יש לציין שכבר קרה לי מקרה דומה עם הפולקסווגן גולף שנת 2010 שחודש בדיוק לפני שנגמרה הרחבת האחריות הלך לי הקלאץ' ובמזל החליפו לי ולכן אני מפחד

פורסם

יש שנתונים של רכבי הקונצרן בהם הורחבה האחריות ל 5 שנים מיום ייצור הרכב על הכביש אבל לא יותר מכך.

2014-15 כבר לא באחריות וקניה כזו במיוחד ממגרש עלום שם ולא טרייד אין אמין שיתן לך שנה אחריות היר סוג של הימור.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
יש שנתונים של רכבי הקונצרן בהם הורחבה האחריות ל 5 שנים מיום ייצור הרכב על הכביש אבל לא יותר מכך.

2014-15 כבר לא באחריות וקניה כזו במיוחד ממגרש עלום שם ולא טרייד אין אמין שיתן לך שנה אחריות היר סוג של הימור.

 

אחד מבעלי המגרשים אמר לי שיש לו רכבי ראפיד 2016 עם 7 שנות אחריות על הגיר, זה הגיוני? כי פעם ראשונה שאני שומע על אחריות כזאת אצל סקודה

 

ובגדול האם הבעיה ב-DSG7 עדיין קיימת בדגמי 2014? נפח מנוע 1.4 122 כ"ס

 

כי אני כבר רגיל לתיבה הזאת, כמו שציינתי יש לי פולו 1.2TSI שנת 2010 וניסיתי לנסוע על רכבים אחרים בלי טורבו והיה לי קשה להתחבר

ואני אחד שנוהג כמו זקן אבל עדיין :\

פורסם

הבעיה קיימת גם בשנתונים מתקדמים יותר- רק השבוע נפתח שרשור על רכב מהקונצרן שנתון 2017.

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?673008-%D7%97%D7%A8%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%94%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%AA-%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9A-POLO-GTI-2017.

מצד אחד,כאשר קונים רכבים כאלו,צריך לקחת בחשבון שהם מהירים ומהנים לנהיגה ומצד שני,במיוחד בשנתונים 2009-14 וגם מעט אחרי היו תקלות במחשבי הגיר ובנוסף ,נדרשה החלפת מצמדים כל בערך 40K ק"מ.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
הבעיה קיימת גם בשנתונים מתקדמים יותר- רק השבוע נפתח שרשור על רכב מהקונצרן שנתון 2017.

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?673008-%D7%97%D7%A8%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%94%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%AA-%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9A-POLO-GTI-2017.

מצד אחד,כאשר קונים רכבים כאלו,צריך לקחת בחשבון שהם מהירים ומהנים לנהיגה ומצד שני,במיוחד בשנתונים 2009-14 וגם מעט אחרי היו תקלות במחשבי הגיר ובנוסף ,נדרשה החלפת מצמדים כל בערך 40K ק"מ.

 

אז עדיף אולי להשקיע קצת יותר ולקנות רכב משנת 2015 והבעיות שם אולי יהיו מעטות?

ד"א היום ביקרתי בעוד מגרש והבנתי מהם שהאחריות היא לשנתיים ועוד הרחבה ל-5 שנים סה"כ 7 שנים או עד 150,000 ק"מ

פעם ראשונה שאני שומע דבר כזה השאלה אם זה באמת נכון?

 

כי לי אז עם הפולו נתנו 5 שנים סה"כ (הקלאץ הלך ב-90 ק"מ חודשיים לפני שנגמר האחריות)

פורסם

לא יודע איזה סיפורים ומעשיות מספרים, אני אישית מכיר שהאחריות המורחבת ל5 שנים היא לרכבים עד סוף 2013.

בכל מקרה אם לא מציגים לך מסמך כזה, לא הייתי מתעסק (זהו רכב שהיה בבעלותי והוחלפו לו מצמדים אחרי 32KKM, לכן לא ארכוש DSG7 DQ200 יותר לעולם אגב.):

Untitled.jpg

 

פורסם
לא יודע איזה סיפורים ומעשיות מספרים, אני אישית מכיר שהאחריות המורחבת ל5 שנים היא לרכבים עד סוף 2013.

בכל מקרה אם לא מציגים לך מסמך כזה, לא הייתי מתעסק (זהו רכב שהיה בבעלותי והוחלפו לו מצמדים אחרי 32KKM, לכן לא ארכוש DSG7 DQ200 יותר לעולם אגב.):

[ATTACH=CONFIG]518850[/ATTACH]

 

לי יש גולף 2015 ויש אחריות מורחבת ל 5 שנים.

Current: Cupra Formentor 2022 1.5T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7 ---> Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

פורסם (נערך)

סיפורי סבתא של סוחרים שמנסים למכור קרח לאסקימוסים ועם כל הצער הם אלופים בזה ורק מחכים לכיפה אדומה התמימה שתפול בציפורניהם.

נעשה סדר- הרכב מגיע עם אחריות לשנתיים מהחברה כחדש מהניילון ובשנתונים מסויימים הורחבה האחריות על הגיר ל 150000 קמ או 5 שנים, הקודם מביניהם.

דרך אגב, באופן כללי, החלפת מצמדים אינה תקלה אלא חלק מתחזוקה כמו של קלאץ' ברכב ידני בהבדל אחד- מצמדים מוחלפים בתדירות של כפול או משולש מקלאץ' בגיר ידני.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
סיפורי סבתא של סוחרים שמנסים למכור קרח לאסקימוסים ועם כל הצער הם אלופים בזה ורק מחכים לכיפה אדומה התמימה שתפול בציפורניהם.

נעשה סדר- הרכב מגיע עם אחריות לשנתיים מהחברה כחדש מהניילון ובשנתונים מסויימים הורחבה האחריות על הגיר ל 150000 קמ או 5 שנים, הקודם מביניהם.

דרך אגב, באופן כללי, החלפת מצמדים אינה תקלה אלא חלק מתחזוקה כמו של קלאץ' ברכב ידני בהבדל אחד- מצמדים מוחלפים בתדירות של כפול או משולש מקלאץ' בגיר ידני.

תסלח לי אבל אם מצמדים של גיר מהמאה ה - 21 מוחלפים בתדירות של כפול או משולש מקלאץ' של גיר שהומצא מתישהו בסוף המאה ה - 19 מדובר באי תקינות לדעתי.

 

 

makinen456 אם יש לך אחריות לרכב שציינת זה חדש לי.. אבל קח בחשבון שאם אין לך מסמך כמו שצרפתי זה שווה לת*ת וכשתבוא לממש בפועל אצל צ'מפיון הנהדרים צפה פגיעה.

 

פורסם (נערך)
תסלח לי אבל אם מצמדים של גיר מהמאה ה - 21 מוחלפים בתדירות של כפול או משולש מקלאץ' של גיר שהומצא מתישהו בסוף המאה ה - 19 מדובר באי תקינות לדעתי.

.

 

מי שנוסע בעיקר בבינעירוני,מחליף את המצמדים בתדירות נמוכה פי 2.

מי שנוסע בעיר ומבלה בעיקר בפקקים-אין פתרונות קסם- הגיר היבש לא מתאים לכאלו שרוב הנסיעה שלהם עירונית.

לא חסיד של הקונצרן ולא הייתי רוכש רכב עם גיר כזה אבל ואבל גדול -בוא נהייה אמיתיים כי הבעיות של גירים רובוטיים לא קיימים רק בקונצרן VAG- עוד לפני כן היו צרות בגירים הרובוטיים של גרנדה פונטו/פנדה,המשיכו עם הפווארשיפט המזעזע וידוע לשמצה של פורד פוקוס ואולי קיים בעוד דגמים שלהם (SMAX/מונדיאו) וגם היום יש בעיות עם גירי יונדאי/קיה שמתחממים,נדלקת מנורה והנהג צריך לעצור בצד,להמתין מס' דקות עד שהגיר יתקרר כדי להמשיך בנסיעה.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אתה טועה מטעה, מה שיש במונדאו ואסמקס אקובוסט - פאוור שיפט 6 הילוכים של חברת גטרג - רטוב עד 45 קג"מ, יישום דומה נמצא למשל באיבו 10 - SST, גם של גטרג רק עד 47 קג"מ.

 

מה שיש בפוקוס עד תחילת 2015 (לא הדגם החדש) - גם נקרא פאוורשיפט אך זה פיתוח של פורד והוא עמיד עד 25 קג"מ - והוא בהחלט גיר נוראי.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

×
×
  • תוכן חדש...