Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורקינט Dualtron - ייבוא/רכישה.


Avinusha
 שיתוף
עוקבים 6

Recommended Posts

באמת ניראה מטורף, הבנתי שגם את שיומי ניתן ליפתוח להגברת המהירות המקסימאלית - זה נכון?

כן,אבל לא יותר מדי, ואם פותחים ליותר מדי אז צריכת הסוללה מאוד גבוהה ויש בלאי רציני.

שלי פתוח ל 27 קמ"ש בערך והאצה מהירה יותר.

אני גם אשמח להצטרף לקבוצת רכישה של DUALTRON אם המחיר הוא סביב המחיר של ה SCOOTAIR.

 

אגב, ה DUALTRON מאוד דומה ל INOKIM OX, יש קשר ביניהם?

Clio 172 Phase 2

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

האם באמת שווה לקנות אינוקים במחיר של פי 2 מהקורקינט של שיאומי?

לכולם גם ככה יש הגבלה לאותה המהירות והטווח לא באמת משנה, כי מי נוסע יותר מכ 10 ק"מ מקסימום ביום.

האינוקים יותר רחב ולכן יותר נוח, אבל האם רק בשביל זה שווה להוציא עוד 2.5k?

האם יש לאינוקים פחות פנצ'רים?

אני כותב כי אני מתלבט לגבי קניה כבר הרבה זמן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם פורצים את השיומי אז הוא יאיץ טיפה מהר יותר אבל במהירות הסופית לא יהיה שינוי.

לחבר היה פרוץ עם התוכנה האגרסיבית ולי היה מקורי, בהתחלה הוא פתח עלי פער קטן אבל אז

הפסיק כי שנינו הגענו ל-27 קמש ובמשך חצי קמ בערך הפער לא השתנה.

עכשיו יש לי SEGWAY ES4 שזה בעצם ES2 עם סוללה נוספת והוא מגיע ל-33 קמש.

בשיומי יש הרבה פנצ'רים וגם הפנימיות שם עדינות ונקרעות בקלות לעומת האינוקים.

רציתי לשדרג את שלי לאינוקים OX SUPER אבל הוא נורא יקר.

אם יש אפשרות לרכישה של דואלטרון אני בפנים.

עריכה אחרונה על ידי Shmelov

אבל בכל זאת' date=' אני שם לב שאנשים משתחווים כשאני עובר בכביש. אני מצידי משתדל לנופף להם לשלום, בנימוס של אבירים.[/color']

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::rofl:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
האם באמת שווה לקנות אינוקים במחיר של פי 2 מהקורקינט של שיאומי?

לכולם גם ככה יש הגבלה לאותה המהירות והטווח לא באמת משנה, כי מי נוסע יותר מכ 10 ק"מ מקסימום ביום.

האינוקים יותר רחב ולכן יותר נוח, אבל האם רק בשביל זה שווה להוציא עוד 2.5k?

האם יש לאינוקים פחות פנצ'רים?

אני כותב כי אני מתלבט לגבי קניה כבר הרבה זמן.

לא, איינוקים לא שווה בשום מצב, אבל אם אתה יכול להשקיע יותר לך על ה mii2 או ScootAir .

השיאומי מעולה להתחלה, עשיתי איתו 3K קילומטרים, חשבתי להחליף ל ES4 של סגווי אבל נכנסתי לקבוצות וראיתי שיש לו אינסוף תקלות במיוחד עם הסוללה הנוספת ששמים לו

היתרון היחיד של השיאומי הוא שבגלל מחירו הזול פחות כואב על הקורקינט, אני עם צמיגים מלאים (ללא אוויר) , "קורע" אותו וזורק/קושר אותו איפה שאני רוצה ויודע שגם אם יגנב ההפסד לא כזה גדול לעומת האחרים.

Clio 172 Phase 2

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
באמת ניראה מטורף, הבנתי שגם את שיומי ניתן ליפתוח להגברת המהירות המקסימאלית - זה נכון?

 

אני מאמין שכן, אבל אל תעשו את זה לא עם שיומי ולא עם אף קורקינט אחר.

 

הכלים האלה פשוט לא מיועדים למהירות גבוהה. זה כלי למסלול המהיר לאחוזי נכות בביטוח לאומי.

 

רוצים דו"ג תקנו קטנוע/אופנוע 125 סמ"ק. וכן, אופנוע הרבה יותר בטוח מהצעצועים האלה שהרכיבו להם מנוע חשמלי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אפשר לשדרג את השיאומי לצמיגים מלאים ללא אוויר?

זה לא פוגע בשיכוך הזעזועים?

בהחלט, יש מספר סוגי צמיגים קשיחים והטובים שבהם אמנם פוגעים בשיכוך אבל לא בצורה מוגזמת

מוזמן לקבוצה בפייסבוק יש שם קישורים לצמיגים האלו

https://www.facebook.com/groups/1824160241216955/

Clio 172 Phase 2

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה זיוף ממש גרוע, צריך להיזהר ממנו, אפילו לא בטיחותי

ביום-יום - Eighty ev B12

בחניה - 2011 Alfa Romeo 159 3.2 Q4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היי. קראתי בזאפ ביקורות לא משהו על השיאומי, בעיקר על הכידון שנשבר או משתחרר באמצע נסיעה. יש בזה משהו או לא?

בגדול, מאיפה כדאי לקנות אותו?

ליאור.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
היי. קראתי בזאפ ביקורות לא משהו על השיאומי, בעיקר על הכידון שנשבר או משתחרר באמצע נסיעה. יש בזה משהו או לא?

בגדול, מאיפה כדאי לקנות אותו?

ליאור.

אכן נשבר, עפתי מהקורקינט וגם דרשו ממני ביבואן לשלם על השבר. ועדיין אני אומר לך שבמחיר שלו הקורקינט שווה את זה ! שמים שן מחוזקת ושוכחים מהעניין.

הכי טוב לקנות בחנות הכי זולה בזאפ, אין שום צורך באחריות שלא שווה כלום גם ככה.

Clio 172 Phase 2

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, לאחר מספר חודשים של שימוש בקורקינט של שיאומי, גיבשתי דעה ושמח לשתף אותה איתכם, אשתדל לעשות את זה קצר, עינייני וקולע. (או שלא).

ראשית אתחיל במחיר, אני רכשתי מיבואן לא רשמי בעבור 1460 ש"ח, שילמתי באמריקאן אקספרס ולכן קיבלתי קופון של 100 ש"ח ברכישה והיה עוד תשלום בנקודות - ברמת המחיר - מנצח! מדובר במחיר הוגן ושווה לכל כיס, משהו שעבורו בימים אלו בהחלט צריך להוריד בפני היצרנית השלישית בעולם בגודלה בתחום את הכובע ולהגיד תודה רבה על העשייה הברוכה שלה. (תודה שיאומי !)

אבל, ויש אבל.. המחיר הנמוך מציג במקומות מסויימים לאורך כל הקורקינט נקודות חולשה בדמות חסכון באיכות חומרים.

כפי שכולם מכירים, נקודת החולשה הבולטת ביותר נמצאת במנגנון הקיפול, הלשונית ומערך הברגים עשויים מחומרים שלא עומדים בעומסים המופעלים על הכלי וקורסים תחתם, חבל. מדובר במפגע בטיחותי אמיתי ששבר שיניים ועלה לאנשים בפלטינות - לא נעים.

באותה נשימה - יש פתרונות ! החלפת לשונית, החלפת ברגים ואף חובק מלא מאלומיניום, כזה שמבטל את מנגנון הקיפול לחלוטין אך יחד עם זאת מספק פיתרון מלא ואמיתי, מחסל את התופעה ומשרה ביטחון ברכיבה, נוסף לכל זה, מספק לכלי קשיחות שלא הייתה קודם ואפילו תקשורת טובה יותר לרוכש.

נקודות חולשה נוספות נמצאות במקומות נוספים כמו למשל הכנף האחורית שהיא עצמה איכותית וטובה אך כבל החשמל שמחובר לפנס חשוף ותחת עומס על הכנף עם הרגל בזמן רכיבה מסיבה כזו או אחרת גורם לחיכוך של הצמיג עם הכבל ולחשיפה שלו, כמו כן ברגי הכנף באיכות כל כך ירודה שאחרי פתיחה אחת שלהם או נסיון להדק אותם גורמת לשחיקה של ההברגה.

פלטת הכיסוי בגחון הכלי, שמשמת להסתרה ולהגנה על הסוללה והבקר גם היא חלשה ושבירה, הברגים שמחזיקים אותה רבים מידי בכמות שלהם (היה ניתן להשתמש בקליפסים) וחשופים למפגעים. הברגים האלה דווקא כן איכותיים להבדיל מהאחרים.

הפלסטיקה של הצג העליון נראית מעולה בדקות שימוש הראשונות וכבר בניגוב הראשון מתחילים לראות שריטות מעצבנות, לא נעים ולא כיף, היה ניתן להשתמש בזכוכית או לחילופין בפלסטיק פחות מבריק ולפתור את הבעיה לחלוטין.

יש עוד נקודות תורפה כאלה ואחרות בכל מה שקשור לאיכות הבנייה והחומרים, אבל זה כבר להיות קטנוני אז אעצוק כאן.

מה בצד החיובי ? הקורקינט נראה מצויין ! הצביעה, הצבעים, החיווט המוסתר בגוף הכלי, הריתוכים היפים - יש שפה עיצובית - לא פחות !

מעבר למראה יש לקוקינט יכולות לא רעות כסטוק, כבר מהרגע הראשון הוא מאפשר רכיבה קלילה וזריזה מבלי שצריך תקופת למידה. התמרון איתו קל והוא מספק פאן.

הסוללה גם היא נהדרת, מספקת יופי של טווח נסיעה, גם אם לא באמת מתקבלים 30 ק"מ כפי שמצויין על הנייר, מקבלים טווח דומה והופך את הכלי לכלי תחבורה עירוני של ממש, הטעינה גם היא מסוללה ריקה לגמרי ועד לסוללה מלאה מהירה באופן יחסי, קצת פחות מ- 4 שעות ויוצאים שוב לדרך.

יש פנס לא רע, לא חזק מספיק והמיקום לא הכי אידיאלי אבל עושה את העבודה ברוב המקרים, יש פנס אחורי שרואים נפלא משתמשי הדרך הנמצאים מאחור. גם ברקס הדיסק עושה עבודה נפלאה יחד עם הבלם מנוע.

אבל אחרי הכל, מבחינתי, יש שני יתרונות בולטים שהפכו את הכלי הזה בשבילי ללהיט אמיתי ואלו הם ה- "אפטר-מארקט" המטורף, פשוט מטורף לחלוטין, עם אין סוף שדרוגים ותוספות שיהפכו את חווית השימוש למגניבה לגמרי בלא הרבה מאוד כסף.

וה-יתרון, תוכנה שניתן לפרוץ (אפילו את ה 1.5.1 חברים, כן כן.. גם בלי עזרים חיצוניים, אך ורק בדרך אפליקטיבית) שאחרי שרוכבים על הכלי עם תוכנת קאסטום מבינים כמה יכולות יש לכלי וכמה הוא מסורס. אם דיברתי למעלה על הכיף שהכלי מספק,

חכו לרכיבה על הכלי עם תוכנת קאסטום.. זה לא נתפס שאפשר לזוז ככה ממקום למקום תמורת פחות מ 1500 ש"ח ואני לא מגזים !

בנוסף דרך התוכנה המדוברת ניתן להתעסק עם עוד כמה פרמטרים כשבינהם ניתן להחליט מאיזה מהירות ניתן יהיה "לפתוח מצערת" ואפילו לבטל את הצורך בדחיפה עם הרגל ולהתחיל נסיעה מהמקום - לי אישית זה היה חסר מאוד וזה פתר לי את הסוגייה.

רגע לפני שאני מסיים, מילה על סוגיית הצמיגים - מדובר בצמיג עם פנימית, עלויות היצור שלו לא קטנות, הגומי שם איכותי ומספק יתרונות רבים, שיאומי יכלו לחסוך בעלויות ולספק צמיג מלא ובחרו שלא, לכן לא רואה את עניין הפנצ'רים כחסרון. קצת ג'יפה והבעייה נפתרה.

מה שכן, צמיגי 10 אינץ' עושים פלאים ותורמים רבות בהתמודדות עם מכשולים. באמת שאי אפשר לצפות לקבל בולמים בסכום כזה.. אבל כן רצוי להחליף לצמיג בקוטר גדול יותר ולהנות בהתמודדות טובה יותר מול מכשולים.

 

אני שמח ונהנה מהרכישה ואמשיך להנות מהמוצר הנפלא הזה, עד שארכוש לעצמי קורקינט של חברת Dualtron.

מחשבה בוראת מציאות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ואיך הקורקינט של שיאומי לעומת קורקינטים אחרים ברמת מחירים דומה.

כמו ה mii2 או הניינבוט?

האם להם אין את נקודות התורפה שפורטו פה?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 7 חודשים מאוחר יותר...

טוב חברים עדכון קטן,

מכרתי את ה-SEGWAY ES4 שלי אחרי שימוש של שנה.

אני מחפש קורקינט יותר מסיבי וחזק עם בולמי זעזועים מקדימה ומאחורה.

יש היום דברים חדשים ומעניינים לקניה?

תקציב 6,000 שקלים ולא משנה לי חדש או משומש בקטנה (שיהיה גג בן חודשיים) עם אחריות.

הבנתי שהאינוקים OX החדשים ECO+ יש איתם בעיות בבקר,

מה שלא היה ב-OX SUPER שהגיעו לארץ בהתחלה והיו עם סוללה 60V.

וה-K11 נראה כמו איזה "כלי מדבקה" לא ידוע וגם יקר מידי.

אבל בכל זאת' date=' אני שם לב שאנשים משתחווים כשאני עובר בכביש. אני מצידי משתדל לנופף להם לשלום, בנימוס של אבירים.[/color']

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::rofl:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף

×
×
  • Create New...