Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אולי גם וגם.

אבל אני רואה משקעים קשים ולבנים סביב הפתחי המתזים.

בנוסף, תא המנוע חם מאוד שהרכב עובד. או סתם שהרכב חונה בשמש.

 

במכונת הכביסה לדוגמא אני לא משתמש לעולם בתוכניות של מעל 30/40 מעלות. ויש אבנית.

ברכב אתה בטוח מגיע לטמ"פ כאלו בקיץ ו/או שהמנוע עובד.

 

ובנוסף, יש את העניין שמים מזוקקים פתרו אצלי את הבעיות שלא חזרו.

 

חיפשתי באינטרנט, האבנית נוצרת החל מטמפ' 60 מעלות בערך. מעניין באמת האם המים במיכל נוזל שמשות מגיעים ל 60 מעלות...

 

 

לגבי מכונת כביסה, אנחנו אומנם מכוונים את הטמפרטורה ל 40 מעלות אבל זה לא אומר שטמפ' של הגוף חימום היא 40 מעלות. היא גבוהה הרבה יותר. אחרי שהמים במכונה מגיעים ל 40 מעלות חיישן טמפ' מים מנתק את הגוף חימום. בזמן החימום גוף החימום חם ומייצר אבנית.

 

 

פורסם
החליפו לי במוסך את החלקים שמהם יוצאים המים ולא לקחו כסף על כך, תודה!

פעם ראשונה שאני שומע שמחליפים את המתזים בשל סתימה.

מעט מנקה אסלות על החורים, והאבן נעלמת מיד. (חומצת המלח שבמנקה האסלות אינה פוגעת לא בפלסטיק ולא בברזל).

פורסם
פעם ראשונה שאני שומע שמחליפים את המתזים בשל סתימה.

מעט מנקה אסלות על החורים, והאבן נעלמת מיד. (חומצת המלח שבמנקה האסלות אינה פוגעת לא בפלסטיק ולא בברזל).

הצעה גרועה ביותר. לא מנקים שום חלק ברכב עם מנקה אסלות אלא אם אתה חושב שכסא הנהג זה מושב אסלה.

איזה כייף לי :)

פורסם
החליפו לי במוסך את החלקים שמהם יוצאים המים ולא לקחו כסף על כך, תודה!

לדעתי לא החליפו לך שום חלק אלא ניקו את חרירי המתזים/צנרת.

איזה כייף לי :)

  • ספונסר פורום
פורסם

מרקו צודק רק ניקינו לך את עניות המתזים שהיו אצלך סתומות לגמרי

תודה על ההמלצה שנתת לנו .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
מרקו צודק רק ניקינו לך את עניות המתזים שהיו אצלך סתומות לגמרי

תודה על ההמלצה שנתת לנו .

 

אוקיי לא הבנתי נכון,

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...