Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, שמתי מים בוישרים היום לאחר שנגמרו ובאתי לבדוק שהמים עובדים ולהפתעתי המים לא יוצאים. בדקתי כמה פעמים. אני שומע את הצליל של יציאת המים הרגיל אבל פשוט הם לא יוצאים. אמרו לי שכנראה צינורית המים סתומה בלכלוך. כמה יעלה לתקן את זה?

הרכב הוא Volkswagen polo 2010.

תודה.

פורסם

תנתק את הצינור מיים מהמתזים עצמם ותראה אם יוצאים מיים מהצינורות. אם יוצאים מיים אז המתזים סתומים וייפתחו לך את הסתימה הזו במוסך ללא עלות..כולה עניין של 5 דקות.

פורסם
תנתק את הצינור מיים מהמתזים עצמם ותראה אם יוצאים מיים מהצינורות. אם יוצאים מיים אז המתזים סתומים וייפתחו לך את הסתימה הזו במוסך ללא עלות..כולה עניין של 5 דקות.

 

אני ממש לא מבין בכל מה שקשור לפנים הרכב ולא יודע איפה זה צינור המים לכן אני מעדיף לא לעשות את זה בעצמי

מקווה שהמקרה הוא כמו שאתה מתאר

תודה

פורסם

לפעם הבאה אם אתה משתמש במי ברז תוסיף מעט סבון כלים. גם ישפר את הניקוי וגם ימנע סתימות

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפעם הבאה אם אתה משתמש במי ברז תוסיף מעט סבון כלים. גם ישפר את הניקוי וגם ימנע סתימות

 

תודה על העצה

פורסם

או לחילופן תשתמש במים מזוקקים עם מעט סבון ייעודי ואז לא תהיה לך אבנית.

לא חושב שמי ברז עם סבון כלים מומלצים או לחילופין ימנעו סתימות מאבנית.

פורסם

מניסיון שלי הדבר היחיד שימנע סתימות אבנית זה הנוזל הכחול שנמכר בחנויות, עולה כסף (10 שקלים ל 4 ליטר) אבל מונע נזקי אבנית למשאבה וצינורות השפריצר.

פורסם
או לחילופן תשתמש במים מזוקקים עם מעט סבון ייעודי ואז לא תהיה לך אבנית.

לא חושב שמים מזוקקין עם סבון כלים מומלצים או לחילופין ימנעו סתימות מאבנית.

סליחה אבל אני לא מוצא היגיון בלשים מי ברז עם נוזל כלים. ההקצפה רק תגרום יותר נזק מאשר תועלת.

השקעה זעומה בנוזל יעודי עדיפה בהרבה.

פורסם

שאלה, למה אתם חושבים שהמתזים נסתמים באבנית ולא בלכלוך שבכל מקרה קיים במים ובמיכל נוזל שמשות או לכלוך חיצוני?

 

אבנית נוצרת כשיש תהליך חימום. בשפריצרים אין תהליך חימום, מאיפה מגיעה האבנית?

 

 

פורסם
שאלה, למה אתה חושבים שהמתזים נסתמים באבנית ולא בלכלוך שבכל מקרה קיים במים ובמיכל נוזל שמשות או לכלוך חיצוני?

 

אבנית נוצרת כשיש תהליך חימום. בשפריצרים אין תהליך חימום, מאיפה מגיעה האבנית?

מניסיון. בשני הרכבים הראשונים שלי השתמשתי במי ברז. אחרי מספר שנים השפריצרים היו מלאים אבנית ונסתמו שוב ושב. ברכב הנוכחי שלי שמתי תמיד מים כחולים שנמכרים בחנויות. 10 שנים. אין שום סימן לאבנית ומעולם לא נסתמו.

פורסם
שאלה, למה אתם חושבים שהמתזים נסתמים באבנית ולא בלכלוך שבכל מקרה קיים במים ובמיכל נוזל שמשות או לכלוך חיצוני?

 

אבנית נוצרת כשיש תהליך חימום. בשפריצרים אין תהליך חימום, מאיפה מגיעה האבנית?

 

אולי גם וגם.

אבל אני רואה משקעים קשים ולבנים סביב הפתחי המתזים.

בנוסף, תא המנוע חם מאוד שהרכב עובד. או סתם שהרכב חונה בשמש.

 

במכונת הכביסה לדוגמא אני לא משתמש לעולם בתוכניות של מעל 30/40 מעלות. ויש אבנית.

ברכב אתה בטוח מגיע לטמ"פ כאלו בקיץ ו/או שהמנוע עובד.

 

ובנוסף, יש את העניין שמים מזוקקים פתרו אצלי את הבעיות שלא חזרו.

×
×
  • תוכן חדש...