Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם חייב יעוץ לפני קניית הונדה סיויק שנת 93 יד 9

כאשר החליפו לה מנוע חדש עשה רק 25 אלף

המצב של האוטו סביר יש כמה השקעות..

הבנאדם דורש 26 אפשר להוריד אותו ל 25K האים שווה?

פורסם

יד 9 נשמע נהדר... מה המחירון? השאלה "האם שווה" קצת מוזרה - אם זה שווה לך, אז תקנה. כדאי שתבדוק מה המצב בשוק, אולי יש כאלו עם יד פחות מטורפת, פחות השקעה וגם פחות כסף? אני הייתי בודק בשבע עיניים במקומך, גם בנוגע למנוע החדש, גם בנוגע לשלדה וגם בנוגע לשאר ההשקעות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

יד 9 זה באמת נשמע נהדר.

תחשוב שכשאתה תרצה למכור זה כבר יהיה יד 10...

וכמה אנשים באמת ירצו לקנות מכונית עם מספר ידיים דו ספרתי?

 

:? :?

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

תודה בכול זאת אני יחפש לפני שאני יקנה אותה

אבל האים לפי דעתכם אפשר להוריד לו על היד ה-9?

פורסם
תודה בכול זאת אני יחפש לפני שאני יקנה אותה

אבל האים לפי דעתכם אפשר להוריד לו על היד ה-9?

 

אנחנו לא הוא, למה שנדע? אני יודע שלא הייתי קונה מכונית יד 9, בוודאי לא לפני שהייתי בודק אותה בתשע עיניים וכמובן דואג להוריד מהמחיר על כל בעיה שתצוץ.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

למה להלעיז על ריבוי ידיים ? האלפא ספיידר שנת 88המדהימה של שכני נמכרה תוך שעות (הקונה יד 19)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
למה להלעיז על ריבוי ידיים ? האלפא ספיידר שנת 88המדהימה של שכני נמכרה תוך שעות (הקונה יד 19)

 

נו באמת. זו אלפא ספיידר מדהימה, מן הסתם שהיא תימכר אם היא במצב טוב. כאן מדובר על סיוויק שנת 93 במצב בינוני, לא מה שהייתי קורא "רכב בעל פוטנציאל אספנות"...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מניסיון אישי, גם הונדה עם יד גבוהה מאוד יחסית יכולה להיות מוצלחת ואמינה.

 

יחד עם זאת, תוריד את המוכר חזק מאוד במחיר כדי להשאיר לך מרווח למקרה שיהיה צורך בתיקון רציני כמו החלפת גיר.

מעונין לקנות סיויק או קורולה שנים 1996-1999:idea:

פורסם

אם אתה מאיזור חדרה, אז אני יכול לתת לך מספר של הונדה 93 שחורה עם מגנזיום של הודנה קופה.

יד שלישית.

אם תרצה תודיע.

×
×
  • תוכן חדש...