Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2683 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הזמנו לשבוע רכב מנהלים פולקסווגן פאסט (לאחר ששידרגנו מפוקוס סטיישן ± 100 אירו הפרש).

הגענו לשדה באיטליה וקיבלנו סיאט לאון סטיישן.

התגובה של אוטו שי הייתה ששתי הרכבים זהיים בקטגוריה חחחחח

מעניין אם מישהו פה שהייה קונה פולקסווגן פאסט מנהלים הייה מוכן לקבל סיאט לאון סטיישן !!!

אני קצת בתחום הרכב ויכול להשוות סיאט לאון סטיישן עם פוקוס סטיישן או אופל אסטרה סטיישן.

פעם אחרונה בחברת אופרן לדוגמא , כששכרתי פאסט וביורופקאר לא נשאר אז נתנו AUDI A6 ולא סיאט לאון.

לכן אל תתפתו למחיר היזהרו שלא יעבדו עליכם בשדה, כי אז אין עם מי לדבר כי אוטו שי שוכרים מדילרים קטנים.

ביקשתי לשדרג על חשבוני לרכב גדול יותר אבל לא היו עוד רכבים חחחחח

ראו הוזהרתם

פורסם

זה לא קשור, בקיץ, השכרתי רכב הרץ להולנד, שהגענו לשדה, חיכינו לרכב 3 שעות, אח"כ נתנו לי פורד פוקוס, כאשר בהזמנה רשום מונדיאו, לא הסכמתי לקבל, חיכיתי עוד שעה, עד שקיבלתי מונדיאו. לקוח נוסף שהגיע מהארץ, במקום מונדיאו, קיבל סיטרואן ברלינגו, אמרו לו או שיקבל את זה, או שיקח אוטובוס ויתבע אותם.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

כדאי ששניכם תקראו לגביי נושא הקטגוריות בחו"ל. גם אם נראה לכם מוזר, הדברים האלו קורים בחו"ל לא מעט.

בכל אופן, לתת פוקוס במקום מונדיאו זה לא לגיטימי.

אבל, יש קטגוריות מאוד מוזרות בחו"ל, באוסטריה הזמנתי משפחתית סטיישן וקיבלתי פג'ו 5008 שהייתה באותה קטגוריה. למרות שבארץ היא מכונית יקרה משמעותית ממשפחתית סטיישן, היא הרבה יותר מרווחת ממשפחתית סטיישן, כנראה שזה לא קשור ממש לקטגוריה עצמה אלא למחיר הרכב בארץ ההשכרה או משהו בסגנון הזה.

 

גם כששכרתי בגרמניה גולף, בפועל הציעו לי פורד CMAX וניסאן קשקאי. באותה קטגוריה נמצאו גם מכוניות כמו החיפושית של פולקסווגן. נשמע לא קשור? אז זהו, שזאת הקטגוריה.

ברומניה אופל אינסינגיה וסקודה אוקטביה נמצאות באותה קטגוריה, למרות שבארץ האוקטביה נחשבת משפחתית והאינסינגיה נחשבת מנהלים.

אגב, כשבדקתי טיסות לאיטליה ועלויות של השכרת רכב, פיאט 500X נמצאת באותה קטגוריה עם פיאט קובו אם אני לא טועה (אולי דובלו) ועם סיטרואן קקטוס.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...