Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

^

אתה שוכח שלא הכל פה שווי שימוש - שווי שימוש חשוב למשתמש קצה, למבצעת העסקה(החברה שחוכרת רכבים לעובדים שלה) בודקת מחירים של רכבי ליסינג לעובדים שלה חשוב יותר המחיר שהיא תקבל על הרכב ופה יש יתרון לאיוניק(לרוב יש פחות הנחות על הנירו).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

המחיר החודשי לא משקף רק את מחיר הרכב וההנחות עליו אלא גם את ערך הגרט, קרי מחיר המכירה לאחר תום תקופת הליסינג.

אם חברות הליסינג מזהה כי ירידת הערך של הנירו תהיה נמוכה משמעותית מזו של האיוניק, למשל מכיוון שהשוק שלו יהיה פחות מוצף וכן כי מדובר בפסאודו ג'יפון, פער המחיר בתשלום החודשי יהיה נמוך.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
^

אתה שוכח שלא הכל פה שווי שימוש - שווי שימוש חשוב למשתמש קצה, למבצעת העסקה(החברה שחוכרת רכבים לעובדים שלה) בודקת מחירים של רכבי ליסינג לעובדים שלה חשוב יותר המחיר שהיא תקבל על הרכב ופה יש יתרון לאיוניק(לרוב יש פחות הנחות על הנירו).

 

אדרבה, לנירו (ההיברידי) יתרון של כ20K להתחיל איתו.

משכנתא זה קל

פורסם
אדרבה, לנירו (ההיברידי) יתרון של כ20K להתחיל איתו.

 

תזכור שלרכב חשמלי או פלאג-אין ישנה הטבה של 1000 שקל בשווי שימוש לעומת 500 שקל ברכב היברידי רגיל.

פורסם

נכון. בגלל זה שניהם עם שווי שימוש של כ2900 שח. אין יתרון למשתמש הקצה.

ולחברות הליסינג לא חושב שהם יקנו את האיוניק פ"א יותר זול מנירו היבריד.

משכנתא זה קל

פורסם
תזכור שלרכב חשמלי או פלאג-אין ישנה הטבה של 1000 שקל בשווי שימוש לעומת 500 שקל ברכב היברידי רגיל.

בחישוב של 36 חודש זה יוצא למעשה 0 שקל רווח, אך צריך להכניס גם את שיקול הדלק שיותר זול בנירו פלאג אין.

פורסם
ב-160K לא יהיו לה הרבה קונים לדעתי והיא בעיקר מקדמת תדמית.

ליסינג?

 

אני בטוח שיהיו חברות שירצו לקדם תדמית ידידותית לסביבה (לדוגמא אצלי בעבודה דוחפים בצורה די אגרסיבית לכיוון רכבים היברידיים), ויחכרו את זה בכמויות, ואני סומך על יונדאי וכלמוביל שידאגו להנחה יפה לחברות ליסינג.

עם כל הסלידה שלי מהמרדף אחרי נתוני מסירות (שים לב שגם לא מתפרסמות כתבות על הנושא), איך שלא תסובב את זה, להיותה של האיוניק המכונית הכי נמכרת בישראל יש איזשהו משקל. הרי גם אותם אנשים שבוחרים אותם בליסינג עושים את זה מסיבות מסוימות. חברת הליסינג יכולה לקנות מיליארד מכוניות, אבל אם אף אחד לא יקח את המכוניות האלה בליסינג, מה יצא לה מזה?

יש רכבים שהאיבזור והתמחור שלהם נתפר במיוחד עבור ליסינג, כמו פיאט טיפו או ניסן סנטרה, ועדיין לא רואים הרבה מהם על הכבישים, ומה שרואים זה בעיקר אצל כל מיני עובדי שטח שלא בחרו ברכב הזה מרצון.

עם שווי שימוש כמו של נירו, מה היתרון פה בעצם?!

קצת יותר זול (במקרה שלי), ישיבה יותר נמוכה (יתרון בעיני), יותר נעים לעין (שוב פעם, סובייקטיבי). זה הכל בעצם.

 

מצד שני הנירו קצת יותר נוחה, וקצת יותר מאובזרת.

 

אם הייתי בוחר עכשיו שוב, הייתי מחכה לקורולה החדשה. בינתיים יש לי שנתיים וחצי לחשוב (עד תום חוזה ליסינג).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אם פה ושם רואים רנו זואי שהן כנראה פרטיות. אז אני מאמין שעם תחזית ראלית של כלמוביל, הם ימכרו בקלות את כל מה שיביאו.

×
×
  • תוכן חדש...