Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אחי הקטן התבקש להגיע לצורך ראיון עבודה מול HR וראש הצוות בחברת יעוץ פיננסי מהגדולות (או משהו דומה) ללונדון.

 

קצת רחרוח העלה שהלבוש הראוי לראיון עבודה שם הוא ביזנס קז'ואל. מכיוון שהראיון חשוב לו מאוד, אני עוזר לו עם פרטי לבוש והתאמתם.

 

מספר שאלות למי שמבין. עד כמה ראוי להתבלט או, לחלופין האם עדיפה גישה סולידית?

 

איפה אפשר למצוא גזרות שונות לחליפות (אנגלי , איטלקי, אמריקאי) וחייט ראןי שיתאים אותן לגזרתו. הוא בעל מבנה רחב+ וגובה ממוצע. אני מהיח שיהיה צורך בהתאמות.

 

נעליים - אןקספורד ? דרבי? מונקסטרפ? מט, מבריק? באיזה שלב מישהו יחשוב "אחי, נסחפת"?

 

תודה לעונים

 

 

 

Sent from my VKY-L29 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי urban.racer

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

ראשית ברור שחליפה , על פי גיל יש לבחור את גזרת החליפה.

מציע לקפוץ למרקס אנד ספנסר , מבחר ענק עם גזרות מכל הסוגים.

נעלים בגיזרה מודרנית עם שרוכים ! , מט \ מבריק זה בעיקר טעם אישי אבל חייב נעל נקיה ומצוחצחת , כן הם מסתכלים על זה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

מה שאמרו מעלי - לונדון + מגזר פיננסי = חובה חליפה, אפשר יחסית מודרנית ולא פורמלית לחלוטין, נעלי אוקספורד לדעתי זה בסדר.

חשוב ביותר תספורת מכובדת וקצרה, גילוח למשעי, רצוי ללא עגילים/פירסינגים וכו'.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
יש מרקס אנד ספנסר בארץ?

 

Sent from my VKY-L29 using Tapatalk

 

אח שלך מתראיין בלונדון לא ?

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אם הוא מכיר מישהו מתוך החברה שיתייעץ עימו

 

אם הוא מכיר שמות של עובדים בחברה שיחפש תמונות שלהם בלינקדאין בפייסבוק בווטסאפ

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

סצינת הבנקאות הלונדונית נעה בין "צעירה ודינמית" לבין "פלצנית ושמרנית להחריד", שיבדוק רקע על החברה.

 

אם מדובר בחליפה 3 חלקים (ווסט) ויופיע ללא, כאילו בא בג'ינס וקרוקס.

 

המהדרין, ישקלו גם מטריה אלגנטית...:wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה- יש הבדל בין ייעוץ פיננסי כמו מקנזי ודה לוידס לבין בנקאות? בנוסף, נאמר לו "buisness casual" על סגנון הלבוש הראוי. אבדוק יותר לעומק. תודה.

ישה - רעיון טוב. אומר לו לבצע קצת מחקר.

 

החברה אגב, היא ביינס, אם זה יכול לעזור למישהו בעל ידע.

 

Sent from my VKY-L29 using Tapatalk

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

אני יודע שאנשי שוק ההון שם (בנקאות, קרנות גידור) לובשים נעליים שחורות ולא חומות. איכשהוא יש להם סטיגמה שחום זה פחות נחשב (סוג של ערס).

 

קראתי אז כתבה על זה באחד העיתונים בחו"ל, סוף סוף אני יכול להועיל בפרט הלא חשוב הזה :)

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

אויש מה זה הפלצנות הזאת? שיזרוק על עצמו חולצת סוף מסלול, רצוי את זאת עם הפחות חורים, מכנסי ב' גזורים קצת מתחת לברך, ואם ממש קר, אז בלנדסטון. שיגיד שהיה בגולני ושאיציק שלח אותו. ראיון זה לכוסיות.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

@spire זה לראיון למשרת סמנכל כספים שיש לו באינטל. הוא לא באמת מנסה להתקבל בלונדון, סתם מנצל טיסה ומלון חינם כדי לראות משחק של מנצ'סטר

 

Sent from my VKY-L29 using Tapatalk

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

לא חייבים נעלי אוקספורד, גם נעלי דרבי זה בסדר גמור ונכנס בוודאות לתוך ההגדרה של ביזנס קזואל.

מכנס אלגנטי + חולצה מכופתרת + ג'קט אמורים לעשות את העבודה, חשוב לוודא שהכל מגוהץ יפה ושהנעליים מצוחצחות.

עניבה... תלוי במקום, באופן כללי יש מקומות שאין חובה, מניח שלא יזיק.

פורסם

חליפה נרכשה, מפתיע לחלוטין, אבל דווקא בפולגת. חליפה של Daniel hechter. לא מכיר את המותג, הגזרה היא גזרה אנגלית. לא זול על הנייר. כן סביר עם קצת מסחרה (לא אוהב , אבל זה מה יש. נרכשו שתי חולצות במוסף. חולצות עם צבעים מרעננים וקלילים, אבל לא צעקניים. החליפה, חליפת צמר (נדמה לי? המוכרת אמרה, לא הקשבתי, הבד מאוד נעים למגע.) החילפה התאימה בול בכתפיים שזה מה שהדאיג אותי. והמכנס מאוד מדויק בגזרתו.

 

Sent from my VKY-L29 using Tapatalk

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

×
×
  • תוכן חדש...