Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוד שמש וקמין עץ. איך מחברים ??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

תקציר הפרקים הקודמים.

יש לנו דוד שמש (200 ליטר) רגיל. ללא מחליף חום.

זוג קולטים גדולים מחוברים לדוד.

 

וארובת קמין עץ. במרחק של 2.5 מטר בערך מהדוד על הגג.

החורף בירושלים הגיע. וגם המים הקרים.

 

הקמין דולק רוב היום.

אבל הדוד לא.

 

השאלה.

אז איך אני מחבר את הדוד שמש לקמין עץ

 

הרעיון

לקחת צינור נחושת (מזגנים)

ללפף אותו בתוך הארובה / מחוץ לארובה.

לבנות מסביב לארובה מלוח צמנט בורג ריבוע שיגן מרוח על הצנרת נחושת.

ולחבר את הצנרת נחושת במקביל לקולטים.

כמובן עם 2 ברזים בכניסה וביציאה.

 

כמובן בידוד על הצנרת נחושת. בין הארובה ולקולטים.

 

בגלל שהארובה קרה יותר.

יקח זמן חימום רב יותר.

פחות סיכוי לקבלת קיטור בדוד.

 

שאלות

מה להתקין בכניסה לדוד / יציאה לבית שבמידה ויהיה קיטור ישתחרר לחץ ולא ידפק הדוד.

 

 

מה הסכנות שאני מפספס?

 

יש לכם נסיון בנושא?

רעיונות נוספים ?

 

 

 

נ.ב.

ראיתי פרויקטים של הכנסת רדיאטור לתוך קמין.

ומשאבות מים וכו'.

אסור לגעת בקמין. !!!

אז הרעיון ירד.

עריכה אחרונה על ידי Soundman

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

בגדול הבעיה עם צינור נחושת זה שהוא מתעוות מהחום והלחץ, וגם מתמלא באבנית ונסתם. זה לא נכון לומר שארובה קרה יותר מקולטים, היא ברוב המקרים חמה יותר. אין בעיה של לחץ, כי בדוד יש פורק לחץ. הנה רעיון נוסף שכנראה מוצלח יותר מצינור

https://www.facebook.com/groups/189540761237728/permalink/749823508542781/

×
×
  • תוכן חדש...