Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעיר המנוע מספק, במישור בבין עירוני הוא סביר אבל אין האצות זריזות.

את המחסור בסוסים תרגיש בעליות.

 

התיבה האוטומטית היא רובוטית, לכן אישית מעדיף את הידנית.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בעיר המנוע מספק, במישור בבין עירוני הוא סביר אבל אין האצות זריזות.

את המחסור בסוסים תרגיש בעליות.

 

התיבה האוטומטית היא רובוטית, לכן אישית מעדיף את הידנית.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

מה הסכום הקרוב לתקציב הזה שבו לדעתך יפתחו לי אופציות טובות משמעותית?

פורסם

ב-20 ומשהו אפשר למצוא 208 ידנית מהשנתונים הראשונים (12-13), שתהיה הרבה יותר רכב.

 

בטיפה מעל (סביב 30, אולי אפילו קצת פחות) אפשר למצוא קליאו דור 4 ידנית עם ה-0.9 טורבו (2013), שגם תהיה קצת חזקה ומאובזרת יותר, אבל פחות נוחה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
ב-20 ומשהו אפשר למצוא 208 ידנית מהשנתונים הראשונים (12-13), שתהיה הרבה יותר רכב.

 

בטיפה מעל (סביב 30, אולי אפילו קצת פחות) אפשר למצוא קליאו דור 4 ידנית עם ה-0.9 טורבו (2013), שגם תהיה קצת חזקה ומאובזרת יותר, אבל פחות נוחה.

 

ובסכומים יותר נמוכים? אם נגיד התקציב הוא 15 ולא 10

פורסם

ב-15 זה מאוד גבולי לרכב שבאמת יהיה טוב יותר. אפשר לחפש קליאו דור 3 ידנית, אבל גם היא כבר די מיושנת וחלשה (היא לא רעה, היא פשוט שיפור פחות משמעותי).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
ב-15 זה מאוד גבולי לרכב שבאמת יהיה טוב יותר. אפשר לחפש קליאו דור 3 ידנית, אבל גם היא כבר די מיושנת וחלשה (היא לא רעה, היא פשוט שיפור פחות משמעותי).

 

הפג'ו 107 ידנית שנתון 10-12 נראת לי אופציה לא רואה, גם הסוזוקי אלטו. יש יתרונות משמעותיים בניהן?

פורסם

הפיג'ו קצת פחות ספרטנית, קצת יותר בטוחה, וקצת מעוצבת יותר. הייתי מעדיף אותה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם (נערך)
רק ידני.

התיבה הרובוטית רק מתכון לצרות והוצאת כספים מיותרת.

 

כן אני מתכוון לידני. אני פשוט חושב האם לא עדיף כבר לקחת גטס שנתון 07-08 ב8-10 אלף, במקום להגיע לאיזור ה15 או אפילו קצת יותר עם ה107 שנת 2011. מה אתה חושב?

עריכה אחרונה על ידי toro
פורסם
כן אני מתכוון לידני. אני פשוט חושב האם לא עדיף כבר לקחת גטס שנתון 07-08 ב8-10 אלף, במקום להגיע לאיזור ה15 או אפילו קצת יותר עם ה107 שנת 2011. מה אתה חושב?

 

אני מחזיק בפיג'ו 107 ידנית מבציר 2011 - הרכב מדהים נוח וחסכוני אם אתה חכם קנה כזאת יש לציין שהמנוע והגיר שייכים לטויוטה אם זה לא היה משהו שידוע לך .

פורסם

אם אתה לא נוסע הרבה צריכת הדלק של הפיגו לא תהווה פקטור משמעותי, לכן הייתי חוסך את ה 7-8 אלף ש"ח ורוכש גטס עם עדיפות לרמות איבזור GLI/GLX/GLS.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...