Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני שוקל לרכוש רכב ממכרה. הרכב ישמש כרכב שני.

מדובר במאזדה 2 Dynamic שנת 2009 עם 68,000 ק"מ בלבד.

הרכב מיד ראשונה, נקי מתאונות וכן המחיר הנקוב סביר בהחלט.

לכאורה - עסקה משתלמת.

ההתלבטות נוגעת לעניין הצבע החיצוני. ניכר כי הצבע דהה מאוד באזור מכסה המנוע והגג, כשבאזורים ספציפיים נראה כי הצבע מעט מתקלף.

אינני מוטרד מן המראה של הרכב, אבל השאלה היא האם מדובר בעניין אסטטי בלבד או שקיים חשש כי העניין יתפתח למשהו חמור יותר, כגון פגיעה משמעותית בפח.

 

תודה מראש.

פורסם

לנו קשה יהיה לגיד אם זה עסקה משתלמת כיוון שלא ציינת מה המחיר הנקוב .

 

בכל אופן תבדוק שהרכב נכנס לטיפול מדי שנה , לעיתים קורה שאנשים שבקושי נוסעים ברכב מחליטים לחסוך בעניין הזה.

פורסם
לנו קשה יהיה לגיד אם זה עסקה משתלמת כיוון שלא ציינת מה המחיר הנקוב .

 

דורשים 25000 ש"ח עבור הרכב.

פורסם

לפי יד 2 מחירון משקולל לרכב הנל זה 27,400 ככה שהמחיר שהיא מבקשת נראה סביר בהחלט .

 

בכל מקרה מומלץ לקחת את הרכב למכון בדיקה טרם הרכישה שלא תגלה הפתעות כלשהם.

פורסם
שלום,

 

אני שוקל לרכוש רכב ממכרה. הרכב ישמש כרכב שני.

מדובר במאזדה 2 Dynamic שנת 2009 עם 68,000 ק"מ בלבד.

הרכב מיד ראשונה, נקי מתאונות וכן המחיר הנקוב סביר בהחלט.

לכאורה - עסקה משתלמת.

ההתלבטות נוגעת לעניין הצבע החיצוני. ניכר כי הצבע דהה מאוד באזור מכסה המנוע והגג, כשבאזורים ספציפיים נראה כי הצבע מעט מתקלף.

אינני מוטרד מן המראה של הרכב, אבל השאלה היא האם מדובר בעניין אסטטי בלבד או שקיים חשש כי העניין יתפתח למשהו חמור יותר, כגון פגיעה משמעותית בפח.

 

תודה מראש.

 

 

תסתכל מסביב, בהמון מכוניות בארץ יש צבע שרוף. זה ב 99% מהמקרים זה לא מתפתח לשום דבר מעבר למראה לא אסתטי.

ממליץ להשיקע 1000-1500 ש"ח בצביעה של המשטחים השרופים.

 

כמו שנאמר, העסקה טובה רק אם הרכב עבר טיפול כל שנה וזה מתועד.

 

 

פורסם

הייתי מחכה שנה שנתיים עד שהמצב יחמיר ועושה צביעה מלאה ב2000-2500 שקל.

 

אתה יכול לקחת הצעה ממורשה לצבע(בטח 5000 ש"ח) ולנסות להמתקח עוד.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
הייתי מחכה שנה שנתיים עד שהמצב יחמיר ועושה צביעה מלאה ב2000-2500 שקל.

 

אתה יכול לקחת הצעה ממורשה לצבע(בטח 5000 ש"ח) ולנסות להמתקח עוד.

 

לא הבנתי אם אתה מעריך את עלות הצביעה ב 2000-2500 ש"ח או ב 5000 ש"ח.

בנוסף, האם זוהי הערכת מחיר לצביעת כל הרכב?

פורסם

זה טעות לצבוע את כל הרכב בצביעה זולה רק בגלל צבע בגג שרוף. התוצאה תבאס אותך.

 

 

אם כבר, תעשה צביעה רק למשטיחם השרופים, הערכה שלי 1000-1500 ש"ח מתייחסת לזה.

 

 

פורסם

לפני שרצים לקנות רכב במצב כזה/רצים לצבוע צריך לקחת בחשבון שצבע בגג בבדיקת קניה נכנס בטגוריה של "משמעות גבוהה" לכן לכל הפחות צריך להצטייד בתמונות של "לפני ואחרי" (למרות שזה לא ישנה את התוצאה במה שיכתוב הבוחן, לכל הפחות זה יסביר את הסיבה...)

 

Sent from my LG-H840 using Tapatalk

פורסם
לפני שרצים לקנות רכב במצב כזה/רצים לצבוע צריך לקחת בחשבון שצבע בגג בבדיקת קניה נכנס בטגוריה של "משמעות גבוהה" לכן לכל הפחות צריך להצטייד בתמונות של "לפני ואחרי" (למרות שזה לא ישנה את התוצאה במה שיכתוב הבוחן, לכל הפחות זה יסביר את הסיבה...)

 

Sent from my LG-H840 using Tapatalk

 

למה זה נופל תחת הקטגוריה "משמעות גבוהה" אם מדובר בעניין שהוא קוסמטי/אסטטי?

פורסם

שוב פעם, אתה לא רוצה צביעה ב 2000 ש"ח. אתה תתבאס ממנה, צביעה כזאת לא יכולה להיראות טוב.

 

 

אפשר לעשות צביעה כזאת לרכב זול שנראה גרוע ואז אפילו אחרי צביעה זולה הוא יראה הרבה יותר טוב ממה שהיה.

 

 

אם הרכב לא ישן (2009 זה לא ישן), בסה"כ נראה טוב ורק הגג דהוי, חבל לצבוע את הכל. התוצאה שתתקבל ב 2000 ש"ח לא תהיה קרובה לצבע המקורי. חוץ מהגג הרכב יראה פחות טוב ממה שהיה לפני.

 

 

פורסם
למה זה נופל תחת הקטגוריה "משמעות גבוהה" אם מדובר בעניין שהוא קוסמטי/אסטטי?

שאלה טובה, אם זה נכון או לא זו עוד שאלה...

בינתיים זו המציאות בפועל.

 

Sent from my LG-H840 using Tapatalk

פורסם

הרכב בן כמעט עשור ונקנה ב25,000₪.

עוד שנתיים, שלוש כשפותח הנושא ירצה למכור אותו בכ15,000₪, גג צבוע ברכב בן 13 זה לא מה שיפחיד קונים.

 

צביעת הגג ומכסה המנוע אולי לא תראה סופר מקצועית ב1000-1500₪ אבל זה עדיין יראה פי 1000 יותר טוב ממראה של צבע שרוף. הייתי עושה את ההשקעה הקטנה הזאת.

×
×
  • תוכן חדש...