Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעליות מטבריה.נדלק לי מנורה של בטריה,אחרי דקה נדלקו עוד מלא מנורות,ההגה נהיה קשה.חניתי בצד ואמרו לי מהמוסך להזמין גרר,מה לעשות?לא רואה חגורה קרועה,לפני חצי שנה החליפו לי פולי באלטרנטור.

פורסם

אכן סביר להניח שהאלטרנטור הפסיק לעבוד, או שאחד החוטים השתחרר ממנו.

למיטב זיכרוני ההגה אצלך הוא חשמלי ולכן זה מסביר למה ההגה נהיה קשה.

 

שים לב שאם הרכב שירות מטעם ביטוח הגרירה טוען שהמצבר ריק ומחליף לך אותו, אז יש סיכוי שהרכב יניע

ויסע חצי שעה או יותר עם המצבר המלא.. אבל שהוא יתרוקן אז שוב פעם לא יהיה לך חשמל ברכב.

 

וסתם עוד שאלה... עכשיו שאתה מנסה להניע , הוא מניע?

פורסם

חניתי מול חנות מצברים.הוא גם אמר לי שסביר שזה בעיה באלטרנטור.אם אני יחליף מצבר ועוד חצי שעה שוב יקרה לי(אני בדרך למרכז עם ילדים)זה מסןכן.ההגה נהיה ממש קשה בשנייה.גם מנורה של תקלה דולקת.ממש מתוסכל מהאוטו הזה והתקלות שלו.נפלתי על אחד גרוע.

פורסם

ממליץ לא לסוע כלל אם יש בעיה באלטרנטור

לפני כחודש קורולה של אחותי לא הניעה בבוקר התניעה בעזרת כבלים

באמצע כביש מהיר נדלק נורת המצבר והרכב נכבה מיידית לא הצליח להניע

כעבור כדקה נהגת שכנראה הייתה עסוקה במשהו אחר במקום להביט לכביש

השביתה את הקורולה של אחותי וכנראה גם את הרכב שלה

פורסם

נראה שהחולשה בטויוטה הוא האלטרנטור. גם ביאריס שהייתה לי הלך האלטרנטור, הוחלף באחד אחר ועדיין דלקה הנורה של המצבר. לבסוף שופץ האלטרנטור המקורי והוחזר לרכב והכל עבד כשורה.

פורסם (נערך)

רק קצת ????

נראה שהגזימו הרבה ... הבעיה שהם יודעים שגרירה משם תעלה לך עוד.

 

בפורום כתוב ששיפוץ אלטרנטור עולה בסביבות 600 ש"ח ,

וקיט לשיפוץ נמכר ב 100-200 ש"ח .

 

תשאל כמה יעלה לך פירוק הרכבה של אלטרנטור שאתה מביא.

אולי תצליח להשיג מפירוק או ממשפץ שיסכים לתת לך קודם ואז תחזיר לו את שלך

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם

שבטויוטה יילך אלטרנטור בגיל 4 ?!

:shock:

 

חשבתי לתומי שרק סיטרואן ("זבל צרפתי") לא הצליחו במשימה לייצר אלטרנטור שיחזיק יותר מ-5 שנים.

--------------------------

 

אין צורך להתייחס, הייתי חייב לפרוק איזו הערה צינית...

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

×
×
  • תוכן חדש...