Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שמעת ממי?

 

אני מחובר למנהל עבודה באחד המוסכים המורשים של לובנסקי והוא אמר לי חד משמעית שהמנועים אמינים,ויש רכבים כאלה שעברו מזמן את ה150K,מה שמוכיח את עצמו גם עם ה508 שלי וגם עם 3008 THP שרק כאן נמכרו יותר מה-

508 ,5008, 3008, פיקאסו, C5 ביחד עם הTHP המקורי.

 

זה שיש לך ניסיון חיובי עם המנוע הזה הכל טוב ויפה, אך זה לא אומר שמדובר בשיא האמינות,

גם גיר הDSG מאוד בעייתי, לקרוב משפחה שלי יש ניסיון עם 2 רכבים כבר, אחד החזיק 3 שנים עם קרוב ל120K ק"מ, השני אצלו כבר עכשיו עם כ60K, ולא נתקל אפילו ברבע תקלה עם הגיר הזה, זה לא אומר שהגיר פתאום חסין תקלות.

 

עכשיו הנושא כאן מאוד דומה למה שהולך עם הDSG,

יש לא מעט שמועות שהגיר כבר שופר והוא הרבה יותר אמין, זה אומר לך משהו?

בדיוק כמו הTHP, זה שמישהו טוען שמדובר במנוע עדיף ואמין יותר לא שולל את העובדה שמדובר במנוע מפחיד לאחזקה ועדיין נבלה,

אפילו קרוב משפחה שלי רצה לקנות 508 עם המנוע החדש וביקש את עצתי, כמובן שאמרתי לו להתרחק, למה? כי המנוע הקודם "ברור", ולחדש אין עד עכשיו אפילו הוכחה אחת שמדובר במלאך מהשמיים, להיפך, שמעתי פה ושם על תקלות משונות, גם כאן בפורום.

פורסם

המידע שלי יש על המנוע הזה הוא מאנשי מקצוע שמטפלים בהן, והם אומרים שבמנוע החדש (165) אין מחלות כרוניות. אין להם שום סיבה להגיד דברים שאינם מדוייקים.

 

מאז הושק המנוע נמכרו בארץ למעלה מ-6000 כלי רכב המצוידים במנוע הנ"ל כמה מאות מהם כבר נוסעים בכבישי ישראל למעלה מ-4 שנים, רבים עברו את רף 200000 ק"מ, לא מעט עברו למעלה מ-100000 ק"מ. כפי שכתבתי, לא ידוע על מחלות כרוניות/תקלות סדרתיות. לגבי תקלות אקראיות יש גם במכוניות כמו טויוטה קורולה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
זה שיש לך ניסיון חיובי עם המנוע הזה הכל טוב ויפה, אך זה לא אומר שמדובר בשיא האמינות,

גם גיר הDSG מאוד בעייתי, לקרוב משפחה שלי יש ניסיון עם 2 רכבים כבר, אחד החזיק 3 שנים עם קרוב ל120K ק"מ, השני אצלו כבר עכשיו עם כ60K, ולא נתקל אפילו ברבע תקלה עם הגיר הזה, זה לא אומר שהגיר פתאום חסין תקלות.

 

עכשיו הנושא כאן מאוד דומה למה שהולך עם הDSG,

יש לא מעט שמועות שהגיר כבר שופר והוא הרבה יותר אמין, זה אומר לך משהו?

בדיוק כמו הTHP, זה שמישהו טוען שמדובר במנוע עדיף ואמין יותר לא שולל את העובדה שמדובר במנוע מפחיד לאחזקה ועדיין נבלה,

אפילו קרוב משפחה שלי רצה לקנות 508 עם המנוע החדש וביקש את עצתי, כמובן שאמרתי לו להתרחק, למה? כי המנוע הקודם "ברור", ולחדש אין עד עכשיו אפילו הוכחה אחת שמדובר במלאך מהשמיים, להיפך, שמעתי פה ושם על תקלות משונות, גם כאן בפורום.

אתה מדבר על השערות ובכדי לבסס את רצינותן אז אתה מביא הוכחה בדמות "שמעתי פה ושם". קצת חלש בכדי לקטול מנוע שיצרן רציני החליט כנראה שהוא בגירסתו הנוכחית טוב ואמין מספיק ( כן גם לאורך זמן ) בכדי להתקין אותו בליין חדש וקריטי לקיומו, כמו ה 3008 למשל.

פורסם (נערך)

תראה , גם אני ראיתי השבוע 3008 חדשה שאחרי שבועיים על הכביש המראות והחלונות הפסיקו לעבוד. זה אומר שצרפתיות זה רק בעיות חשמל ? שיש בעיה סדרתית ? ממש לא . צריך גם להבדיל בין תקלות משביתות לתקלות קטנות ומעצבנות.

בנתיים הדגם החדש של THP עושה רושם טוב. צריך לזכור שהדגם הזה מנסה לטפל בדיוק בבעיות של הדגם הקודם ומבוסס על אותו מנוע. אתן לצרפתים להנות מהספק שהם הבינו מה גרם לתקלות ואיך ניתן להתגבר עליהן.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

בכל מקרה מנוע thp165 הוא בסוף חייו ממילא. השנה יכנס מנוע pureTech156 שפשוט ידחוק את המנוע הישן בגלל נתוני זיהום עדיפים. בארץ בטח נמשיך לקבל קצת עודפים ישנים.

פורסם

היו שמועות על מנוע כזה, בשלב זה לא קורה. המנועים הקיימים כבר שודרגו לתמוך בתקן Euro 6d TEMP

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
בכל מקרה מנוע thp165 הוא בסוף חייו ממילא. השנה יכנס מנוע pureTech156 שפשוט ידחוק את המנוע הישן בגלל נתוני זיהום עדיפים. בארץ בטח נמשיך לקבל קצת עודפים ישנים.

 

ב508 החדשה וב 3008 הTHP 180 כ"ס ו-225 כ"ס יככבו ובגדול,שזה בבסיסו בדיוק אותו המנוע {165}..

 

מי שבאמת עובד על פיתוח ליין של מנועים חדשים עם נפח גבוה יותר עבור פיגו זה אופל.

פורסם

האם לרכב יש שרשרת טיימינג או רצועה שדורשת החלפה והאם יש איתה בעיות?כמו כן אשמח לעוד דעות לגבי הרכב.

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם
ב508 החדשה וב 3008 הTHP 180 כ"ס ו-225 כ"ס יככבו ובגדול,שזה בבסיסו בדיוק אותו המנוע {165}.

אתה בטוח שה225 אמור להגיע ל3008? ככל הידוע לי הוא קיים ב508 והDS7, אבל לא שמעתי שום דבר על ה3008.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

לפני ה-225 תגיע לארץ גירסה עם 180 כ"ס. ( לפחות ב-DS7 וכנראה גם ב-508 החדשה)

 

ה-3008 (נכון לרגע זה) משווקת בעולם עם שני מנועי בנזין בלבד 1.2 עם 130 כ"ס (לא בארץ) ו-1.6 עם 165 כ"ס.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אתה בטוח שה225 אמור להגיע ל3008? ככל הידוע לי הוא קיים ב508 והDS7, אבל לא שמעתי שום דבר על ה3008.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

טעות בניסוח,התכוונתי שהליין של הTHP חי וקיים..,ה180 יגיע ל3008 עם הגיר 8 הילוכים של אייסין.

פורסם

סליחה על חוסר ההבנה, שאלה לי אליכם. האם יש קשר בין המנוע הבעייתי המדובר כאן (THP) לסדרת מנועי הpuretech של פ'גו?

אני מעוניין לרכוש רכב בעל מנוע ה1.2 puretech.

תודה


×
×
  • תוכן חדש...