Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פרוייקט ייצור מימן באיסלנד - ניצול של אנרגיה גיאותרמית שמצויה שם בשפע. אין פירוט לגבי דרכי ההפצה ואיזה כלי רכב ישתמשו בו.

 

מצויין גם שימחוש באותו מקור לטעינת רכב חשמלי - לא זכור לי שראיתי הרבה מכוניות חשמליות באיסלנד. אבל אולי לא שמתי לב.

 

וד"א - בקדה ראיתי בכל פינה נקודות טעינה לרכב חשמלי. עד כמה ששמתי לב לא נעשה בהן שימוש. אבל, שוב, זה רושם ולא מדע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תחנות דלק של בנזין יש בכל מקום.

באירופה וישראל יש דיזל בכל מקום(עד שהם יעלמו מהעולם).

חשמל יש לכל אחד בבית(חוץ מכמה כפרים ערביים)

מימן? מאיפה מביאים את זה?

אייל

פורסם

הבעיות בסוללות חשמליות מבחינה סביבתית הן גם:

 

1. הוצאת המחצבים הדרושים לייצור סוללות - בזבזנית מאוד בפני עצמה. היה פעם סרטון של ג'רמי קלארקסון מסביר שטויוטה חופרת את המחצבים של הסוללות שלה באיזור קנדה, משנעת בספינות ליפן ומרכיבה שם את הסוללות.

 

2. הסוללות הגמורות הן בנק של חומרים רעילים שלמיטב ידיעתי מסובך ומסוכן לפנות אותן, וגם אז מדובר באוסף חומרים רעילים שקשה להעלים את הנזק שלהן מן העולם.

 

למיטב הבנתי, הסוללות הן גם פתרון זמני (כמו הדלקים למיניהם), כיוון שהוא לא פותר את בעיית הזיהום, אלא רק מעביר את הזיהום לצורות אחרות של - צורות זיהום שהן לא זיהום אוויר אלא זיהום מי תהום ובעיות אחרות.

פורסם
הבעיות בסוללות חשמליות מבחינה סביבתית הן גם:

 

1. הוצאת המחצבים הדרושים לייצור סוללות - בזבזנית מאוד בפני עצמה. היה פעם סרטון של ג'רמי קלארקסון מסביר שטויוטה חופרת את המחצבים של הסוללות שלה באיזור קנדה, משנעת בספינות ליפן ומרכיבה שם את הסוללות.

 

2. הסוללות הגמורות הן בנק של חומרים רעילים שלמיטב ידיעתי מסובך ומסוכן לפנות אותן, וגם אז מדובר באוסף חומרים רעילים שקשה להעלים את הנזק שלהן מן העולם.

 

למיטב הבנתי, הסוללות הן גם פתרון זמני (כמו הדלקים למיניהם), כיוון שהוא לא פותר את בעיית הזיהום, אלא רק מעביר את הזיהום לצורות אחרות של - צורות זיהום שהן לא זיהום אוויר אלא זיהום מי תהום ובעיות אחרות.

 

ג׳רמי קלרקסון, המומחה העולמי לעיניני סביבה. את הסוללות מיצרים פעם אחת ויש כבר טסלות שנסעו חצי מליון ק״מ עם הסוללה המקורית. אחרי שהסוללות מסיימות את חייהן ניתן למחזר את חומרי הגלם מהן.

פורסם
הבעיה במימן שכל תאונה יכולה להסתיים בפיצוץ שיוריד בניין

 

לא, כי פיצוץ של מכוניות מונעות גז זה לגמרי סבבה...

זאת בטח לא הסיבה למה לא מייצרים את זה יותר או פחות. מטוסי נוסעים שסוחבים על גבם 200 טון דלק זה לא בדיוק משהו להיות בסביבה כשזה מתפוצץ ועדין הם ממשיכים לטוס

×
×
  • תוכן חדש...