Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2924 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשהייתי עם מובילאיי ברכב הקודם, הדבר היחיד שאיבד את זה הוא הדבק שמצמיד את השעון של המערכת לשמשה הקדמית, מה שפשוט גרם לו לצנוח על הדשבורד ולתרום לחוויית הקרקושים המזעזעת שהיתה ברכב כבר מהיום הראשון, תודות להתקנות המקומיות ככל הנראה. מלבד זאת מעולם לא קרה שהמערכת טענה להתחממות יתר ; כן קרה וזה הורגש במיידית שלאחר שהיה ממושכת בשמש, כדרך קבע מקדם ה"סיכון" של המערכת היה משתנה (ככל הנראה בשל התעוותות עדשת המצלמה) והייתי צריך להתקרב הרבה יותר לרכבים בכדי שהמערכת תתריע על קירבה.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בטסט אצלי בודקים תמיד מטפה, לא רק בודקים שהוא קיים פיזית אלא בודקים שהשעון שלו באיזור הירוק. פעם אחת נכשלתי על זה ,השעון של המטפה היה מחוץ לאיזור הירוק. ואז צריך לקנות חדש או מילוי מחדש של הישן.

 

בודקים אפוד זוהר ובודקים שאין נורות דולקות ABS, ESP, Check engine בלוח שעונים.

אתה כנראה מבקש שיבדקו את הדברים שציינת :-P

 

בעשר השנים האחרונות לא זוכר שבדקו שום דבר ממה שכתבת ואפילו זיהום אוויר לא בדקו בטסט האחרון והוציאו לי תדפיס שהכול תקין.

 

* המכון נמצא בפתח-תקוה.

איזה כייף לי :)

פורסם

באוטו פרטי לא צריך שיהיה מטף אז ברור שלא בודקים.

 

לגבי נורות תקלה, מסתכלים על לוח שעונים בזמן רישום ק"מ, זה לוקח בדיוק שתי שניות.

 

 

פורסם

ניסיתי לחפש את הפיוז של ה-Movon, בינתיים העלית חרס בידי, באסה.

לפחות במקום לצפצף ללא קשר, הוא מצפצף כל 5 דק' שהוא לא רואה כלום.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

אולי תפנה לחברת הליסינג ותדווח שהמובואן לא תקין? יש מצב שיעשו לך כיול למערכת ואז היא תעבוד ולא תצפצף סתם(או תטעה לפחות פחות - המערכות האלה לא קרובות להיות מושלמות מן הסתם) - לך תדע, אולי בזמן שמתקנים אותה תקבל רכב חלופי שיותר תאהב.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019


×
×
  • תוכן חדש...