Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצא לי לחשוב על זה. המוביילי היא מערכת לא יקרה במיוחד ואני בטוח שבעוד כמה שנים תתחיל להתפגר.

כבר עכשיו המערכת מתנתקנת בחום הישראלי אז אני מאמין שבעוד כמה שנים הפורום הטכני יהיה מלא בנושאים של מוביילי שלא עובד.

 

מה הולך לקרות בסיטואציה כזאת? האם בגלל שהמוביילי רשום כאבזור בטיחות בעל הרכב יהיה חייב לתקנו כדי לעבור טסט?

 

האם בטסטים הולכים לבדוק תקינות מוביילי?

 

האחריות למוביילי היא 12 חודשים בלבד. מה הולך אחרי זה? אנשים הולכים למצוא את עצמם נאלצים לשלם 3000+ ש"ח כדי להחליף למערכת תקינה על מנת לעבור טסט?

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מניח שכמו כל דבר, אם יש ביקוש ההיצע יגיע.

בהתחלה היבואן יתקן במחירי שחיטה, ואז כמו עם חלונות חשמל, מצברים, אלטרנטורים, יקום בעל מקצוע, צעיר בכמה שנים מאלו המתעסקים בתחום היום, שיידע לתקן מובילאיי בעשירית מהמחיר.

 

כבר היום אגב, נשרפה לי נורת לד בצג הקטן של המובילאיי. בת 4 במותה.

ובימים חמים אכן המערכת משביתה את עצמה. (עדיין אם תתקרב לרכב במהירות היא תתריע)

פורסם

אני לא אתפלא אם באיזשהו שלב יתחילו לבדוק את התקינות של המובילאיי בטסט, או לפחות שהיא נדלקת.

כבר היום אפשר להכשל בטסט כאשר נורית אזהרה דולקת בלוח השעונים.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

האמת שהיום דחפתי חתיכת נייר בין הזכוכית לעיינית של ה-Movon.

חירפן אותי, נכון שהוא לא מכוייל, אבל הצפצופים חירפנו אותי.

 

עכשיו זה מצפצף פעם ב-15 דק', שהוא לא עובד.

 

אי אפשר להיפתר מזה.

פרנקופיל מושבע!

פורסם
האמת שהיום דחפתי חתיכת נייר בין הזכוכית לעיינית של ה-Movon.

חירפן אותי, נכון שהוא לא מכוייל, אבל הצפצופים חירפנו אותי.

 

עכשיו זה מצפצף פעם ב-15 דק', שהוא לא עובד.

 

אי אפשר להיפתר מזה.

 

פיוז קטן וגמרנו .

פורסם

האחריות למוביילי היא 12 חודשים בלבד. מה הולך אחרי זה? אנשים הולכים למצוא את עצמם נאלצים לשלם 3000+ ש"ח כדי להחליף למערכת תקינה על מנת לעבור טסט?

 

ברכב חדש האחריות היא עד גמר אחריות היצרן - לאחר מכן כמו כל תקלה אתה תצטרך לתקן על חשבונך.

 

לגבי השבתת המערכת, אני לא יודע מה המשמעות הביטוחית/הוספת אשמה מצד המשטרה לאחר תאונה לא עלינו.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

לדחוף נייר זה שונה מלשים מדבקה/איזולרבן/לחסום את המצלמה זה שונה מפיוז.

 

גם פיוז זה בעיה - על בעיה בטיחותית ברכב אחריות שלך לטפל בה, מסכים! שהעובדה שמדובר בפח אשפה אפטר-מרקטי זה בעיה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

איפה המובילאיי מוגדר בספר רכב כאביזר בטיחות?

 

אז שבמוסך בכל טיפול שנתי יבדקו אותו.

 

או במכון רישוי.

 

אגב, בית פיוז רופף בטעות... נראה הרבה יותר טוב מחתיכת נייר על המובילאיי.

 

זה לא שבמקרה תאונה תזכור להוציא את החתיכת נייר.

פורסם

 

אגב, בית פיוז רופף בטעות... נראה הרבה יותר טוב מחתיכת נייר על המובילאיי.

.

 

אם לדוגמא הפיוז מצא את דרכו לתא הכפפות, זה נכנס בהגדרה של בית פיוז רופף?

יום טוב גם לך


×
×
  • תוכן חדש...